Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt se on ratkaistu  (Luettu 6094 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Nyt se on ratkaistu
Niin, meilläpäin on ollut tapana nussia  tyttöjen kanssa ;)
Mitenkäs teillä? ;D


Meilläpäin odotetaan ainakin täysi-ikäisyyttä.
Olet ollut "neitsyt" 21 vuotiaana? :D

Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä. Sille en voi mitään että maanviljelijän jäsenkirja on tehnyt hänen maailmankuvastaan noinkin kieron.
Olenkin aina "poikapainijoista" tuota epäillyt  ;) Minun näkökulmasta kaikki alle 50 v naiset on "tyttöjä". Sakkoliharajakin on 16 v. paitsi teikäläisillä ;D

Ei hyvin mene teikäläisellä jos 50 v nainenkin näyttää jo tytöltä. Nyt voisin todeta jo että otan osaa.

Minä olenkin aina sanonut että iän mukana valikoima laajenee, toisten mielestä olen vain sovinisti ;D

Ostat kaupastakin vanhaa lihaa?

Vai onko sinulla käytössä Ruotsin malli että vaihdat 50 vuotiaalle naiselle 18 vuotiaan henkilöllisyystodistukset niin johan nuortuu?

On näköjään loputon suo keskustella naisista hintin kanssa ???
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Nyt se on ratkaistu
Niin, meilläpäin on ollut tapana nussia  tyttöjen kanssa ;)
Mitenkäs teillä? ;D


Meilläpäin odotetaan ainakin täysi-ikäisyyttä.
Olet ollut "neitsyt" 21 vuotiaana? :D

Meilläpäin ei katsota hyvällä sellaisia jotka nussii tyttöjä. Sille en voi mitään että maanviljelijän jäsenkirja on tehnyt hänen maailmankuvastaan noinkin kieron.
Olenkin aina "poikapainijoista" tuota epäillyt  ;) Minun näkökulmasta kaikki alle 50 v naiset on "tyttöjä". Sakkoliharajakin on 16 v. paitsi teikäläisillä ;D

Ei hyvin mene teikäläisellä jos 50 v nainenkin näyttää jo tytöltä. Nyt voisin todeta jo että otan osaa.

Minä olenkin aina sanonut että iän mukana valikoima laajenee, toisten mielestä olen vain sovinisti ;D

Ostat kaupastakin vanhaa lihaa?

Vai onko sinulla käytössä Ruotsin malli että vaihdat 50 vuotiaalle naiselle 18 vuotiaan henkilöllisyystodistukset niin johan nuortuu?

On näköjään loputon suo keskustella naisista hintin kanssa ???

Näkyy olevan.  ;D Kai minä voin hetken olla homo jos sillä saan sinut tyytyväiseksi. Pienestä se on papan onni kiinni.  ::)
Poliittinen *****.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Kiitokset keskustelusta
Kaikki vastaukset olivat asiallisia ja laadittu korkealla ammattitaidolla, mutta kukaan ei kommentoinut itse asiaan.. Onko keskustelu aina yhtä laadukasta?

agrobaatos

  • Vieras
Vs: Kiitokset keskustelusta
Kaikki vastaukset olivat asiallisia ja laadittu korkealla ammattitaidolla, mutta kukaan ei kommentoinut itse asiaan.. Onko keskustelu aina yhtä laadukasta?

mitä kysyitkö jotain...?

mistä tiedät kuinka paljon miespuolinen ammattilainen tienaa, vaikka saisi enemmän...?

sairaanhoitajan koulutuksella on varmasti etunsa, ettei käy kuten fisserböölillä... kuolee ukko haarukkaan...

kyllä osalle naisista maksetaan tuossakin hommasta vain ajasta... makaavat kuin lahnat,itse saat tehdä työt...

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Kiitokset keskustelusta
Kaikki vastaukset olivat asiallisia ja laadittu korkealla ammattitaidolla, mutta kukaan ei kommentoinut itse asiaan.. Onko keskustelu aina yhtä laadukasta?

mitä kysyitkö jotain...?

mistä tiedät kuinka paljon miespuolinen ammattilainen tienaa, vaikka saisi enemmän...?

Tuota täytyy kysyä menneisyydenkaipuulta, paljonko on maksanut?

sairaanhoitajan koulutuksella on varmasti etunsa, ettei käy kuten fisserböölillä... kuolee ukko haarukkaan...

 ;D

kyllä osalle naisista maksetaan tuossakin hommasta vain ajasta... makaavat kuin lahnat,itse saat tehdä työt...

On kokemusta? ::)


Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kiitokset keskustelusta
Kaikki vastaukset olivat asiallisia ja laadittu korkealla ammattitaidolla, mutta kukaan ei kommentoinut itse asiaan.. Onko keskustelu aina yhtä laadukasta?

Nyt osuit asian ja Agronetin ytimeen!  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."