Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vapaa-ajattelijan vaatimus  (Luettu 4567 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vapaa-ajattelijan vaatimus
Että pitäis kaikki ristinmerkit hävittää Suomesta ja koko Euroopasta.Ne kuulemma heitä häiritsee.On se vaan kumma.Meikäläistä ei häiritse mitkään kuvat. Eihän niitä ole pakko katsoa.
Ja oikein suomalainen nainen vaati että Italiasta pitää poistaa krusifiksit julkisista paikoista.
Siinähän tuli taas mainosta Suomelle.
Vaikea sitä on ristinmerkkiä hävittää,kun se on Suomen lipussakin.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Ei sais naisetkaan pitää jalkojaan ristissä...



Kannatetaan!
Kui mää ain olen paras?

jeep

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Että pitäis kaikki ristinmerkit hävittää Suomesta ja koko Euroopasta.Ne kuulemma heitä häiritsee.On se vaan kumma.Meikäläistä ei häiritse mitkään kuvat. Eihän niitä ole pakko katsoa.
Ja oikein suomalainen nainen vaati että Italiasta pitää poistaa krusifiksit julkisista paikoista.
Siinähän tuli taas mainosta Suomelle.
Vaikea sitä on ristinmerkkiä hävittää,kun se on Suomen lipussakin.
http://www.iltasanomat.fi//uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1748871
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1770454

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Ei sais naisetkaan pitää jalkojaan ristissä...



Kannatetaan!

Jooo, veetyyli sopii tähän kuvakulmaan paremmin ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Että pitäis kaikki ristinmerkit hävittää Suomesta ja koko Euroopasta.Ne kuulemma heitä häiritsee.On se vaan kumma.Meikäläistä ei häiritse mitkään kuvat. Eihän niitä ole pakko katsoa.
Ja oikein suomalainen nainen vaati että Italiasta pitää poistaa krusifiksit julkisista paikoista.
Siinähän tuli taas mainosta Suomelle.
Vaikea sitä on ristinmerkkiä hävittää,kun se on Suomen lipussakin.

  No no,,, nyt ne siellä helluntaiseurakunnassa liioittelee. Varmaan saarnanneet lopun alkua.

  Oikeasti  siellä italiassa oli kysymys kouluista. Ei kukaan ole vaatinut kirkoista ristejä pois. Eikä muualtakaan. ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus


  No no,,, nyt ne siellä helluntaiseurakunnassa liioittelee. Varmaan saarnanneet lopun alkua.
----------Kyllä nämä on ihan omia ajatuksiani,eikä meillä pelotella.Meillä iloitaan ja riemuitaan ja lauletaan.Miksi pitäisi jotain ihmistä pelotella?
  Oikeasti  siellä italiassa oli kysymys kouluista. Ei kukaan ole vaatinut kirkoista ristejä pois. Eikä muualtakaan. ;juu,tiedetään,minä vähän liioittelin

[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus


  No no,,, nyt ne siellä helluntaiseurakunnassa liioittelee. Varmaan saarnanneet lopun alkua.
----------Kyllä nämä on ihan omia ajatuksiani,eikä meillä pelotella.Meillä iloitaan ja riemuitaan ja lauletaan.Miksi pitäisi jotain ihmistä pelotella?
  Oikeasti  siellä italiassa oli kysymys kouluista. Ei kukaan ole vaatinut kirkoista ristejä pois. Eikä muualtakaan. ;juu,tiedetään,minä vähän liioittelin

[/quote]

    Sen verran olen perillä näistä jutuista, että helposti siellä pelotellaan helvetin tulella. Taitaa se helvetti kuiteskin olla täällä ajassa ;D

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Sen verran olen perillä näistä jutuista

Elä perkele liiottele, sinä kun et ole mistään asiasta  periillä, luulet vaan :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Millä me voidaan pitää vampyyrit loitolla jos ristit kielletään  ???

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Sen verran olen perillä näistä jutuista

Elä perkele liiottele, sinä kun et ole mistään asiasta  periillä, luulet vaan :-X :-\ :-* :'(

  Sen verran oon perillä näistä jutuista
  et helposti pelotellaan helvetin tulella
  Vaikka papit on väärissä ruumissa
  Ei kuiteskaan virhettä oo luomisen tuumissa
  Eihän tässä kuiteskaan oo mitään ogelmaa
  onhan meillä kirurgit parempii kuin tuonelan turistit
  Tää on avoin koodi, et jatkaa voit tuonelan stooril ;D
 

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Sen verran olen perillä näistä jutuista

Elä perkele liiottele, sinä kun et ole mistään asiasta  periillä, luulet vaan :-X :-\ :-* :'(

  Sen verran oon perillä näistä jutuista
  et helposti pelotellaan helvetin tulella
  Vaikka papit on väärissä ruumissa
  Ei kuiteskaan virhettä oo luomisen tuumissa
  Eihän tässä kuiteskaan oo mitään ogelmaa
  onhan meillä kirurgit parempii kuin tuonelan turistit
  Tää on avoin koodi, et jatkaa voit tuonelan stooril ;D
 
Sepellä ei oo mitään uskon ongelmaa koska sillä on tuttuja molemmissa paikoissa , helvetissä enemmän .

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus


    Sen verran olen perillä näistä jutuista, että helposti siellä pelotellaan helvetin tulella. Taitaa se helvetti kuiteskin olla täällä ajassa ;D
--sinulla on samanlainen luulo,kuin monella muullakin,mutta totuus on kuitenkin se,että helvetillä ei pelotella.Jos joku tekee niin ,se on kyllä aikamoista taitamattomuutta.Raamattu kieltää tuomitsemisen:"älkää tuomitko,ettei teitä tuomittaisi"  ja" rakasta lähimmäistä,niin kuin itseäsi"ym.."älkää,kirotko,vaan siunatkaa,sillä siihen te olette kutsutut"
Joten siunausta Sepelle ,oikein roppakaupalla ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Vapaa-ajattelijan vaatimus
Joten siunausta Sepelle ,oikein roppakaupalla

Sepeä ei enää sinun siunaukset pelasta :-X :-\ :-*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

  • Vieras
Kertaus on opintojen äiti


    Sen verran olen perillä näistä jutuista, että helposti siellä pelotellaan helvetin tulella. Taitaa se helvetti kuiteskin olla täällä ajassa ;D
--sinulla on samanlainen luulo,kuin monella muullakin,mutta totuus on kuitenkin se,että helvetillä ei pelotella.Jos joku tekee niin ,se on kyllä aikamoista taitamattomuutta.Raamattu kieltää tuomitsemisen:"älkää tuomitko,ettei teitä tuomittaisi"  ja" rakasta lähimmäistä,niin kuin itseäsi"ym.."älkää,kirotko,vaan siunatkaa,sillä siihen te olette kutsutut"
Joten siunausta Sepelle ,oikein roppakaupalla ::)


    Tapasin joskus 2002 vaiheilla erään maatilan emännän. Oli lähtenyt ukkoaan karkuun toisen mihen matkaan. Olivat näitä helluntaiuskovaisia. No mies piti seuroja ja koko porukka oli ruokoillut josko Pirjo tulis takaisin ettei joutuis helvettiin. Lapset kertoi tämän tarinan. Olivat paikalla. No ei oo Pirjo tullut takaisin. Ukko katkeroitui niin ,että dementoitui ja joutui laitokseen.