Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikäli syöt.....  (Luettu 4916 kertaa)

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704

Viimeksi muokattu: 27.06.17 - klo:08:23 kirjoittanut jooseppi

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mikäli syöt.....
Nou farms nou food, joo juu ja jaa. Joskus tuntuu että jussien omanarvontunto on niin alhaalla, että sitä täytyy pönkittää kaikilla keksittävissä olevilla tylsillä sloganeilla. Jussit on yksi (pienenevä) tärkeä osa yhteiskunnassa, mutta täysin hyödytön osa ilman muita.

Minä-minä jussit tykkää tuottaa ja pitää siitä kiinni, fiksut jussit on hoksanneet että tuottamisesta ei ole mitään hyötyä jos ei ole ostajia. No, onneksi meillä on kepu ja mtk, ne pelastaa aina. 
Nothing is Something Worth Doing

peräkammarin poika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1055
Vs: Mikäli syöt.....
Nou farms nou food, joo juu ja jaa. Joskus tuntuu että jussien omanarvontunto on niin alhaalla, että sitä täytyy pönkittää kaikilla keksittävissä olevilla tylsillä sloganeilla. Jussit on yksi (pienenevä) tärkeä osa yhteiskunnassa, mutta täysin hyödytön osa ilman muita.

Minä-minä jussit tykkää tuottaa ja pitää siitä kiinni, fiksut jussit on hoksanneet että tuottamisesta ei ole mitään hyötyä jos ei ole ostajia. No, onneksi meillä on kepu ja mtk, ne pelastaa aina.
Tilanne on kymmenessä-viidessätoista vuodessa onneksi parantunut siltä osin huomattavasti että myöskin lähiympäristön asukkaat ymmärretään kuluttajiksi.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mikäli syöt.....
Nou farms nou food, joo juu ja jaa. Joskus tuntuu että jussien omanarvontunto on niin alhaalla, että sitä täytyy pönkittää kaikilla keksittävissä olevilla tylsillä sloganeilla. Jussit on yksi (pienenevä) tärkeä osa yhteiskunnassa, mutta täysin hyödytön osa ilman muita.

Minä-minä jussit tykkää tuottaa ja pitää siitä kiinni, fiksut jussit on hoksanneet että tuottamisesta ei ole mitään hyötyä jos ei ole ostajia. No, onneksi meillä on kepu ja mtk, ne pelastaa aina.
Tilanne on kymmenessä-viidessätoista vuodessa onneksi parantunut siltä osin huomattavasti että myöskin lähiympäristön asukkaat ymmärretään kuluttajiksi.
Ihan totta
Nothing is Something Worth Doing

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mikäli syöt.....
  Minulle eurooppalaiset maanviljelijät ovat kaikki yhtä tärkeitä. Kepuaase vaan haukkuu naapureita. Onkos hyvä mieli.

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Vs: Mikäli syöt.....
Varsin laadukasta keskustelua, sanoisin.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mikäli syöt.....
Varsin laadukasta keskustelua, sanoisin.

 Sitähän sitä yleensä saa mitä tilaa.

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Vs: Mikäli syöt.....
ja näköjään tilaamattakin..

Jätkä

  • Vieras
Vs: Mikäli syöt.....
  Minulle eurooppalaiset maanviljelijät ovat kaikki yhtä tärkeitä. Kepuaase vaan haukkuu naapureita. Onkos hyvä mieli.

Millos sinusta kepulainen tullut?   :D

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Vs: Mikäli syöt.....
Sikäli hieman harmittaa tuollainen lässytys, koska jokaikinen maanviljelijä (niin meillä kuin muualla) voi olla täysin aiheellisesti ylpeä omasta työstään (ks. alkuperäinen blogilinkki):

Aikakausilehdet ja televisio ovat tulvillaan ruoka- ja kokkiohjelmia ja jo pelkästään siitä syystä lienee paikallaan muistuttaa keskivertokuluttajaa seuraavasta perustotuudesta:

Maanviljelijät, puutarhurit, elintarviketyöläiset ja kalastajat ylläpitävät niin sinut kuin koko nykyisen "ruokakulttuurin".

(jenkkijuntti ymmärtää nämä faktat hieman paremmin: hienot lauseet ja julisteet!)

Viimeksi muokattu: 28.06.17 - klo:19:27 kirjoittanut jooseppi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Mikäli syöt.....
btw, onko tuo jonne muuten usassa tehty?  ettei vain olis manhaimilainen..?

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Mikäli syöt.....
  Minulle eurooppalaiset maanviljelijät ovat kaikki yhtä tärkeitä. Kepuaase vaan haukkuu naapureita. Onkos hyvä mieli.

Millos minusta kepulainen tullut?   :D

Säähä olet syntyperääne kepulaane

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Mikäli syöt.....
btw, onko tuo jonne muuten usassa tehty?  ettei vain olis manhaimilainen..?

  Olisikohan Lanz yhtä laadukas kuin Fendtikin ennen amerikkalaisten käsiin joutumista

jooseppi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 704
Vs: Mikäli syöt.....
btw, onko tuo jonne muuten usassa tehty?  ettei vain olis manhaimilainen..?

Se lienee täysin EVVK, mutta tämä lause on sentään aitoa jenkkilaatua:



SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mikäli syöt.....
Nou farms nou food, joo juu ja jaa. Joskus tuntuu että jussien omanarvontunto on niin alhaalla, että sitä täytyy pönkittää kaikilla keksittävissä olevilla tylsillä sloganeilla. Jussit on yksi (pienenevä) tärkeä osa yhteiskunnassa, mutta täysin hyödytön osa ilman muita.

Minä-minä jussit tykkää tuottaa ja pitää siitä kiinni, fiksut jussit on hoksanneet että tuottamisesta ei ole mitään hyötyä jos ei ole ostajia. No, onneksi meillä on kepu ja mtk, ne pelastaa aina.

Hih....sammakko työnsi kikkinsä elokuiseen puunoksalla roikkuvaan ampiaispesään.

Olen täysin samaa mieltä. Suosi suomalaista jne....VMP.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159