Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pääministeri katainen....  (Luettu 3332 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pääministeri katainen....
Persuilta tavallaan oikea päätös, euron kohtalo ei ole suomalaisten käsissä, eikä suomalaiset pysty tämä maailmanlaajuista velkaongelmaa ratkaisemaan, miksi siis lupailla että se hoidetaan ...

Ensiksi pitää ratkaista velkaongelma, mikäli se ratkeaa, niin eurolla ei ole mitään hätää ????

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: pääministeri katainen....
persuilla kuitenki järki käytössä

hallitus vaan mennee mehtään että rytisee
ja pistää kaasua lissää kun puut paksunevat
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: pääministeri katainen....
Persuilta tavallaan oikea päätös, euron kohtalo ei ole suomalaisten käsissä, eikä suomalaiset pysty tämä maailmanlaajuista velkaongelmaa ratkaisemaan, miksi siis lupailla että se hoidetaan ..



.

Ensiksi pitää ratkaista velkaongelma, mikäli se ratkeaa, niin eurolla ei ole mitään hätää ????
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???


emohan  laittoi  varsinaisen  viisauden  tälle  palstalle ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pääministeri katainen....
Niin Lehtimäelle kai on ylllätys tai menee kokonaan käsityskyvyn yli, sellainen tosiasia, että ongelma lähti liikkeelle USA:sta näiden rahastojen, jotka luotiin velkarahalla, romahdettua arvottomiksi, nyt on vaan jäljellä velat.

Kreikka, Irlanti ja kumppanit on eläneet velaksi, ei niiden ongelmat eurosta johdu vaan ylivelkaantumisesta, eikä niiden ongelmat valuuttaa vaihtamalla katoa, vaan itse ongelmaan tarttumalla, eli velkaantuminen pitää saada pysähtymään.

Euro ei ole syy mihinkään, eikä eurosta irtautuminen ratkaise mitään ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: pääministeri katainen....
Niin Lehtimäelle kai on ylllätys tai menee kokonaan käsityskyvyn yli, sellainen tosiasia, että ongelma lähti liikkeelle USA:sta näiden rahastojen, jotka luotiin velkarahalla, romahdettua arvottomiksi, nyt on vaan jäljellä velat.

Kreikka, Irlanti ja kumppanit on eläneet velaksi, ei niiden ongelmat eurosta johdu vaan ylivelkaantumisesta, eikä niiden ongelmat valuuttaa vaihtamalla katoa, vaan itse ongelmaan tarttumalla, eli velkaantuminen pitää saada pysähtymään.

Euro ei ole syy mihinkään, eikä eurosta irtautuminen ratkaise mitään ????

et  sitten  ole  saanut  lukea  siitä  maatamme  kohdanneesta  "vastuusta"   johon
vedoten  kepu  vaatii  meitä  maksamaan  toisten  velat,,,,,,sekö  on  todella
sinun  vastauksesi   velkaongelman  ratkaisuun ??? ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: pääministeri katainen....
Niin Lehtimäelle kai on ylllätys tai menee kokonaan käsityskyvyn yli, sellainen tosiasia, että ongelma lähti liikkeelle USA:sta näiden rahastojen, jotka luotiin velkarahalla, romahdettua arvottomiksi, nyt on vaan jäljellä velat.

Kreikka, Irlanti ja kumppanit on eläneet velaksi, ei niiden ongelmat eurosta johdu vaan ylivelkaantumisesta, eikä niiden ongelmat valuuttaa vaihtamalla katoa, vaan itse ongelmaan tarttumalla, eli velkaantuminen pitää saada pysähtymään.

Euro ei ole syy mihinkään, eikä eurosta irtautuminen ratkaise mitään ????

et  sitten  ole  saanut  lukea  siitä  maatamme  kohdanneesta  "vastuusta"   johon
vedoten  kepu  vaatii  meitä  maksamaan  toisten  velat,,,,,,sekö  on  todella
sinun  vastauksesi   velkaongelman  ratkaisuun ??? ???

Ei se ole minun vastaus tohon kysymykseen, tämä oli minun vastaus tohon sinun keuhkoamiseen tästä eurosta, tossa ei ole mitään järkeä.
Euro ei ole tämän ongelman syynä, eikä siitä luopuminen siis ole ratkaisu tähän ongelmaan.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: pääministeri katainen....
Niin Lehtimäelle kai on ylllätys tai menee kokonaan käsityskyvyn yli, sellainen tosiasia, että ongelma lähti liikkeelle USA:sta näiden rahastojen, jotka luotiin velkarahalla, romahdettua arvottomiksi, nyt on vaan jäljellä velat.

Kreikka, Irlanti ja kumppanit on eläneet velaksi, ei niiden ongelmat eurosta johdu vaan ylivelkaantumisesta, eikä niiden ongelmat valuuttaa vaihtamalla katoa, vaan itse ongelmaan tarttumalla, eli velkaantuminen pitää saada pysähtymään.

Euro ei ole syy mihinkään, eikä eurosta irtautuminen ratkaise mitään ????

et  sitten  ole  saanut  lukea  siitä  maatamme  kohdanneesta  "vastuusta"   johon
vedoten  kepu  vaatii  meitä  maksamaan  toisten  velat,,,,,,sekö  on  todella
sinun  vastauksesi   velkaongelman  ratkaisuun ??? ???

Ei se ole minun vastaus tohon kysymykseen, tämä oli minun vastaus tohon sinun keuhkoamiseen tästä eurosta, tossa ei ole mitään järkeä.
Euro ei ole tämän ongelman syynä, eikä siitä luopuminen siis ole ratkaisu tähän ongelmaan.

edehdyksestä   kiinnipitäminen  ei  ole  viisautta 8)

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: pääministeri katainen....

Keskustan nykyjohto olisi jo sammuttanut kriisin kokoomuksen avsutuksella pumppaamalla riittävästi valuuttaa.
[/quote]

****** Keskustan nykyjohtohan on jo soinilaisempi kuin Soini itse....
In vino veritas

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: pääministeri katainen....
persuilla kuitenki järki käytössä

hallitus vaan mennee mehtään että rytisee
ja pistää kaasua lissää kun puut paksunevat



http://www.youtube.com/watch?v=8d-7F_9M5jg

jyrki boy ja jutta painaa korpparilla onko minä-itte ratisa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?