Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Työvaatteiden nettikauppoja  (Luettu 31337 kertaa)

Hopea

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Ite tossa ruotsissa messuilla käydessä tilasin wexmannin työvaatteita. Todella halvalla sai verrattuna kotimaiseen tarjontaan ja laatu on hyvä. Linkistä voi hinnankin todeta itse. Suosittelen!

http://www.wexman.se/pdf/Wexman_Vinterpaket_2012.pdf

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Ite tossa ruotsissa messuilla käydessä tilasin wexmannin työvaatteita. Todella halvalla sai verrattuna kotimaiseen tarjontaan ja laatu on hyvä. Linkistä voi hinnankin todeta itse. Suosittelen!

http://www.wexman.se/pdf/Wexman_Vinterpaket_2012.pdf

Sama suomeksi  ;)

http://wexman.fi/pdf/Wexman_Talvipaketti_2012.pdf

Tilattiin kans metkosta parin keverin kanssa toi oranssi talvipaketti ja on kyllä todella hyvä ja edullinen.

Miks Vesa myy ja te ette?

realisti

  • Vieras
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Tuohan on järkevän hintainen, miten on istuvuus ja kestävyys?

Hopea

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Itsellä ollu tos koht 2kk lähes päivittäisessä käytössä eikä mitään valittamista ole. Istuu hyvin ja tuntuu pesuistakin selviytyvän moitteetta. Luulen,että ei ole viimeinen ks.merkin vaatesetti meidän talossa.

peto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Mistäköhän sais caterpillarin ja carharttin työvaatteita?

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Jaa.. Mutta onkos porukoilla jtn lempi työ alus vaatteita?
Omista parhaimmat ovat SA INT t-paita ja norjan armeijan poolot,(sama malli mikä suomessa) nytkin päällä paita vuodelta 1990.

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Alusvaatteina tulee käytettyä näitä teknisiä alusasuja. Jonkin verran kylmempiä kuin puuvillaiset, mutta kerrospukeutuminen on muutenkin järkevä ratkaisu. Jos on pakkasta enemmän niin heittää vaikka t-paidan lisäksi. Eikä hiki jää iholle... Teknisiä vaatteita pitää muistaa vaan pestä kohtuu ahkerasti niin toimivat paremmin. Eikä se peseminen ole mikään homma kun ovat jo lähes kuivia kun kone on lingonnut. Pari kertaa on tullut laitettua suoraan koneesta päälle ja kuivuu päälle muutamassa minuutissa. Laatu maksaa näissäkin...

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Miten ovat kestäviä nuo tekniset asut? Intti vaatteet ainakin kestää erinomaisesti.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja

Teknisiä on aika edullistakin kokeilla kun hakee jonkun t-paidan.. sen jälkeen ei enää puuvillaista laita työvaatteeksi. Kun pistää nappulaa lisää, saa taas kestävämpää laatua.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
+10v tekniset? Pitää varmaan kokeeks tollanen tekninen t paita hommata.. Hinta/laatu on kyl vaikea uskoa olevan parempi kun intin rytkyis..

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
*MAINOS*Ite oon varustelekasta tilaillu ja oon tyytyväinen ollu tuotteisiin ja hintohin. :) *MAINOS*

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3147
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Snickersin vaatteet on hyvin istuvia ja kestäviä.  http://www.snickersworkwear.com/fi/products/takit/takit/varoitusvaate-soft-shell-takki-luokka-3/ Toi takki on ollut miltei joka työpäivä 3v nyt. Snicersin housut parit kolme ostan kerralla eikä ole tarvetta joka vuosi siihen kauppaan.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531

Viimeksi muokattu: 31.12.12 - klo:14:57 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Snickersin vaatteet on hyvin istuvia ja kestäviä.  http://www.snickersworkwear.com/fi/products/takit/takit/varoitusvaate-soft-shell-takki-luokka-3/ Toi takki on ollut miltei joka työpäivä 3v nyt. Snicersin housut parit kolme ostan kerralla eikä ole tarvetta joka vuosi siihen kauppaan.

Mä olen kanssa ollut varsin tyytyväinen Snickersin kamoihin. Keväällä ostin kahdet housut, käytännössä joka päivä on ollut toiset jalassa. Halpishousut tuppasi repeämään jostakin välistä muutaman kuukauden käytön jälkeen, Snickerseistä on ainoastaan pinta vähän kulunut vajaassa vuodessa. :)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Työvaatteiden nettikauppoja
Toisaalta tul tuos lekaa selates mieleen et onko tekninen esim t paita 5-10 kertaa puuvilla paitaa parempi/kestävämpi?