Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Stihl MS 241  (Luettu 8082 kertaa)

Horttanainen

  • Vieras
Stihl MS 241
Onko kellään Stihlin MS 241 -mallia?
Kiinnostaisi kovasti, vähän isompi kuin MS201, joka on tuhan pieni ja heiveröinen, terälevykin lyhempi,  mutta toisaalta joku MS241:tä isompi malli taas on jo turha meikäläiselle, kun varsinaista tukin kaatoa on enää vähän, enemmän harvennus- ja rankapuun kaatoa.
Nykyinen saha on Stihl MS260.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65621
Vs: Stihl MS 241
hep!    kevät puolella ostin kun tuli markkinoille ja ... noin muutamia motteja kurmuuttanu ja ihan tyytyväinen olen!     lähtee nätisti käymään ja aika pien ruokainen.... joutuu tekeen jotain... ja miusta mukavampi käteen kuin esim. jonser.            itellä kanssa ton 200 rinnalla kun en niiin paljon isoa tukkia tee, - sitä varten on sitten vanha dolmar 15 tuuman laipalla!                        olihan sillä hintansa mutta kun tietää että vielä vuosien jälkeenkin saabi varaosia niin valinnnaksi osui!

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Stihl MS 241
Onko kellään Stihlin MS 241 -mallia?
Kiinnostaisi kovasti, vähän isompi kuin MS201, joka on tuhan pieni ja heiveröinen, terälevykin lyhempi,  mutta toisaalta joku MS241:tä isompi malli taas on jo turha meikäläiselle, kun varsinaista tukin kaatoa on enää vähän, enemmän harvennus- ja rankapuun kaatoa.
Nykyinen saha on Stihl MS260.

  Meikäläinen on kyllä tyyttyväinen tuohon 200 sarjaan. 8 vuotta olen sahannu joka talvi. Nyt hävitin öljytulpan metsään. Kallis investointi , 5 euroo ;D Ei muuta korjattavaa ;D
  Heikkona miehenä olen ajatellut, että turha kantaa lisäkuormaa. Mies se kuiteskin on ,joka ekaksi menee maitohapoille.
Terävä terä, niin kaksisatasella kaatuu isokin puu.  ;D

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Stihl MS 241
Itelläki olis aikomuksena ostaa 241 kakkossahaksi
339 husku on ennestään mikä vastaa aika paljon ms201
sahasin sillä päivän ja totesin täydeksi mopoksi
Aika leikkimistä oli noin pienellä sahalla.....

Kierrossaha tuo vissiin on yhtäläisesti kuin 346 huskukin
Kestääkö se ottaa sen reipas 14000rpm?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Stihl MS 241
Ostin tuommoisen,mutta turha on uhota kun puolisen tankkia oon sahannu.Hyvin tuntuu oppivan käymään.....

Perfekt

Vs: Stihl MS 241

Mulla 170  se aivan halpa siis  199 eeroa

Ja Husku 55 jää kyllä nyt eläkkeelle vaikka hyvin toimii sekin

 8)