Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä  (Luettu 7429 kertaa)

puu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Tiedän että tämä aihe on käsitelty aiemmin,mutta  mikä näistä olisi paras ammattikäytössä, ettei ala  heti sapettamaan MATO,Milwaukee vai Lincoln? Lincoln tuplasti muita kalliimpi,saatavana myös 18v koneella.  Aikasempi prässi oli minulla joku halpismerkki,joten nyt saisi olla mielellään kunnollinen

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Mun kallis (75€) yhdenkäden Lincolnini alkoi melkein heti päästämään rasvaa männän takapuolelle  >:(

Jos tuossa paineilmavehkeessä on samanlainen mäntä niin jätä se kauppaan. En sit tiedä pitäisikö tuossa käyttää jotain paksupikuorisia rasvapatruunoita  >:(
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Lese

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 525
  • Proud to be a REDNECK
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Alemite
Miks Vesa myy ja te ette?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Onko akkukäyttöisestä rasvaprässistä oikeasti mitään hyötyä? Suutin, kun on vaan laadukas, niin 25e tarjous Matollakin pärjää ihan hyvin.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Onko akkukäyttöisestä rasvaprässistä oikeasti mitään hyötyä? Suutin, kun on vaan laadukas, niin 25e tarjous Matollakin pärjää ihan hyvin.

Onko nelivedosta mitään hyötyä? Iso takaveto kyllä tekee kaikki työt mitä Suomen pelloilla tarvitsee tehdä! ugh! Maailma on valmis!

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Onko akkukäyttöisestä rasvaprässistä oikeasti mitään hyötyä? Suutin, kun on vaan laadukas, niin 25e tarjous Matollakin pärjää ihan hyvin.

Onko nelivedosta mitään hyötyä? Iso takaveto kyllä tekee kaikki työt mitä Suomen pelloilla tarvitsee tehdä! ugh! Maailma on valmis!

Prässi kun prässi, pääasia että tulee käytettyä.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Ilman suurempia sarvia ja hampaita...  ::)  Kun akkuporissa ja vissiin sahoissakin on pieni lamppu valaisemassa kohdetta, niin saako noihin akkuprässeihin semmoista suutinta, jossa olisi valo helpottamaan hämärässä rasvaamista ja nipan löytymistä pimeästä kolosta?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Ilman suurempia sarvia ja hampaita...  ::)  Kun akkuporissa ja vissiin sahoissakin on pieni lamppu valaisemassa kohdetta, niin saako noihin akkuprässeihin semmoista suutinta, jossa olisi valo helpottamaan hämärässä rasvaamista ja nipan löytymistä pimeästä kolosta?

Voisihan siihen jonkun ledin virittää.. Mutta mitä hyötyä siitä olisi koska se olisi välittömästi rasvassa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Meillä on tuollainen akkukäyttöinen rasvaprässi. Merkistä en tiedä, toimii kyllä ihan OK. Mutta en kyllä käytä sitä ikinä, mun mielestä yhden käden rasvaprässi on kätevämpi, nopeampi ja kevyempi, eikä tarvi varoa tiputtamasta tms.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Mun kallis (75€) yhdenkäden Lincolnini alkoi melkein heti päästämään rasvaa männän takapuolelle  >:(

Jos tuossa paineilmavehkeessä on samanlainen mäntä niin jätä se kauppaan. En sit tiedä pitäisikö tuossa käyttää jotain paksupikuorisia rasvapatruunoita  >:(

Mulla samasta irtosi heti mäntä. Vuoden vanha, vajaa kaksi patruunaa rasvattu. Sökö.

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1410
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Onko sitten jollain tällainen, kiinnostaa..

http://www.ikh.fi/MEG36100_RASVAPRASSI_AKULLA_18V_NI-CD

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Mun kallis (75€) yhdenkäden Lincolnini alkoi melkein heti päästämään rasvaa männän takapuolelle  >:(

Jos tuossa paineilmavehkeessä on samanlainen mäntä niin jätä se kauppaan. En sit tiedä pitäisikö tuossa käyttää jotain paksupikuorisia rasvapatruunoita  >:(

Mulla samasta irtosi heti mäntä. Vuoden vanha, vajaa kaksi patruunaa rasvattu. Sökö.

Tehdään Intiassa...
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Muutama vuosi mentiin halvalla kiinalaisella. Siitäkin tykkäsin sen verran, että selvää oli että akkuprässi se on oltava. Jos ei muuten, niin sen takia että itse olen niin laiska, niin täytyy olla sitten edes sen verran helppoa että tulee rasvattua. Itse pyörittelin aikani Matoa, ja olinkin jo sitä ostamassa, mutta sitten onneksi huomasin että Milwaukeeltakin löytyy. Oma prässini on "vain" 12 volttinen. Mutta mikäli akkukonekaluston valinta olisi ajankohtainen, niin siinä tapauksessa luultavasti olisin päätynyt Milwaukeen 18 volttiseen sarjaan, sillekin kun löytyy prässi.

Kuitenkin jotenkin vähän isompi luottamus akkuteknologiassa näihin "isompiin" valmistajiin (Panasonic, Milwaukee, Makita, Hitachi) kuin sitten perinteisempiin prässivalmistajiin (Mato, Lincoln), ja varsinkin kun sitten runkokoneita löytyy samoille akuille useita.

http://www.milwaukeetool.fi/tools/cordless/12v/tools/m12-gg/

Paljoa ei vielä kokemusta ole, laatikollinen tuubeja on nyt käytetty. Mutta tyytyväinen kamppeeseen olen! Toimii niinkuin pitää ja on jämäkän tuntuinen. Ja "kahvamainen" rakenne on ihan hyvä siinäkin vaiheessa kun konttii jossain koneen alla.

Viimeksi muokattu: 15.06.13 - klo:19:29 kirjoittanut Kloppi

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5278
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Onko akkukäyttöisestä rasvaprässistä oikeasti mitään hyötyä? Suutin, kun on vaan laadukas, niin 25e tarjous Matollakin pärjää ihan hyvin.
Kävin juuri paikallisessa hydeliikkeessä teettämässä uuden letkun ja siihen uuden suuttimen... vanha halpisprässi muuttui aivan eri kamppeeksi. En silti ole akkukonettakaan poissulkenut.

antti-x

  • Vieras
Vs: ..vielä akkukäyttöisestä rasvaprässistä
Milwaukeen rässissä kestää luultavasti akku pisimpään ja on se ihan hyvin toistaiseksi toiminut. Toistaiseksi tullut vastaan pari telin nippaa johon milwaukee ei pysty mutta käsiprässi riittävällä voimankäytöllä pystyy. Mato lupaa 400baria, milwaukee 580 baria, lincoln 482 baria, hyvät käsiprässit 800 baria.

Milwaukeella ainakin oli kamppis jossa saa pari akkua, prässi ja hiiliharjattoman iskuporakoneen. Hinta 400 alv 0 ja se porakone on oikeasti hyvä (akku kestää vajaa tuhat terassiruuvia) ainakin jos on eri kone maksimivääntöä vaativiin hommiin.