Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Stubidolainen demokratia  (Luettu 1437 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Stubidolainen demokratia
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061715718565_ul.shtml

Jos äänestätte oikein, niin me maksamme siitä! Jos taas äänestätte väärin me emme anna teille rahoitusta! Onko tämä demokratiaa?

Jos minä mene lupaamaan jollekin 100€ siitä ettei Niinistön Salea olisi äänestänyt pressaksi, vaan äänestäisi Väyrysen Paavoa niin linnaa tulisi ja heti. Se linnakin olisi Sukevalla eikä Presidentin linna.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Stubidolainen demokratia
Joillekin sopimusten noudattaminen tuntuu olevan tuntematon käsite. Ihan itse sai kreikkalaiset valita, halutaanko muiden apua vai ei. >:(
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

jeep

  • Vieras
Vs: Stubidolainen demokratia
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012061715718565_ul.shtml

Jos äänestätte oikein, niin me maksamme siitä! Jos taas äänestätte väärin me emme anna teille rahoitusta! Onko tämä demokratiaa?

Jos minä mene lupaamaan jollekin 100€ siitä ettei Niinistön Salea olisi äänestänyt pressaksi, vaan äänestäisi Väyrysen Paavoa niin linnaa tulisi ja heti. Se linnakin olisi Sukevalla eikä Presidentin linna.
On, mutta kvartaalikapitalistista demokratiaa.
Suomenkansakin on antanut sille tukensa tyhmyyttään, tajuamatta mitä on kapitalismi. Hyvin suomessakin oli kansa valjastettu äänestämään porvareita. Työläinen antoi äänensä kokoomukselle ja myös RKP:lle ;D ;D ;D
http://www.talouselama.fi/pelin_henki/kvartaalikapitalismi+talouden+syopa/a2046235

Viimeksi muokattu: 18.06.12 - klo:12:17 kirjoittanut jeep

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Stubidolainen demokratia
Joillekin sopimusten noudattaminen tuntuu olevan tuntematon käsite. Ihan itse sai kreikkalaiset valita, halutaanko muiden apua vai ei. >:(

Sanoppas muuta. "Muut euro maat ei saa avustaa tai tukea tämän jouduttua taloudellisiim vaikeuksiin." ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Stubidolainen demokratia
Joillekin sopimusten noudattaminen tuntuu olevan tuntematon käsite. Ihan itse sai kreikkalaiset valita, halutaanko muiden apua vai ei. >:(

ylivelkaiselle  lisää  rahaa  velaksi,,,,,missä  tuo  toimii   ??? ??? ???

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Stubidolainen demokratia
D-vitamiini on ainoa joka pelastaa velkamaat pitkässä juoksussa.
Sanottas tämä suoraan eikä kierreltäs.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Stubidolainen demokratia
D-vitamiini on ainoa joka pelastaa velkamaat pitkässä juoksussa.
Sanottas tämä suoraan eikä kierreltäs.

  Niinpä,,mutta kun on tää yhteinen Euro...