Kytkin on siis power shift- mallia,mutta vanhempi versio jossa ohjaus solenoideilla. Ne taas on sijoitettu vaihteiston sisälle, elikkä vaikeat tutkia ja testailla.
Pakka on uusittu lähinnä siksi kun ei muutakaan keksitty....
Hankala paikka, hankala paikka...
Kyllä se kai niin on että jos vika ei ole pakassa niin sitten sen on pakko olla sitä ohjaavassa systeemissä :-(
Sinne menevät sähköt kai pystyisi mittaamaan ulkopuoleltakin, voltit ja ampeerit, pitäisi vaan tietää miltä niiden kuuluu näyttää.
Kytkinpolkimella lienee sen asentoa lukeva potentiometri, se ja johdotus seuraavalle purkille kannattaisi varmaan tarkistaa ihan ensimmäisenä ettei vaan pätki tms. Eihän se vika luultavasti siitä löydy mutta järkevintä kuitenkin varmistaa ennen isompiin purkuprojekteihin ryhtymistä.
Mikähän se seuraava purkki lienee, voisi olla sähköinenkin vika siellä.