Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Millä Suomen maatalous pelastetaan  (Luettu 4156 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22166
Tehdään niin kuin EU-liittymisneuvotteluissa sovittiin.

Tuotanto ei saa siirtyä, eikä lisääntyä.

Kaikki unionin liittymisen jälkeen raivattu pelto pois tukioikeuksista, käsi pois toisten taskulta.
Kiintiöiden siirto mahdottomaksi tukialueiden välillä, käsi pois toisten taskulta.Olosuhteet ja mahdollisuudet sellaiseksi, jotta tasapuolinen tuotanto mahdollista, käsi pois toisten taskulta.
Tukialueet todellisia luonnonolosuhteita vastaaviksi, käsi pois toisten taskulta.

Ja aivan ihan ensiksi keskusta/mtk lakkautettava.Perussuomalaiset osaavat kyllä myöskin paskan toimittamisen.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Tehdään niin kuin EU-liittymisneuvotteluissa sovittiin.

Tuotanto ei saa siirtyä, eikä lisääntyä.

Kaikki unionin liittymisen jälkeen raivattu pelto pois tukioikeuksista, käsi pois toisten taskulta.
Kiintiöiden siirto mahdottomaksi tukialueiden välillä, käsi pois toisten taskulta.Olosuhteet ja mahdollisuudet sellaiseksi, jotta tasapuolinen tuotanto mahdollista, käsi pois toisten taskulta.
Tukialueet todellisia luonnonolosuhteita vastaaviksi, käsi pois toisten taskulta.

Ja aivan ihan ensiksi keskusta/mtk lakkautettava.

Kun etelä-suomalainen viljelijä äänestää kepua ja maksaa MTK:n jäsenmaksun kaivaa hän samalla maata jalkojensa alta

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Ootte kaikki kaksi oikeassa sekä samalla väärässä. Tehtyjä vääryyksiä ei saa tekemättömäksi, mutta uusi oikeudenmukainen terve suunta olisi löydyttävä pikimmiten.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Perustetaan natsisaksa uudelleen!
Kui mää ain olen paras?

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 

Joo ja tehdään näistä lopuista todellisia yrittäjiä jotka maksavat itse kulunsa ja eläkkeensä, myös minun >:(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

  • Vieras
Totuus julki
  Suomen maatalous ei ole enää pelastettavissa.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 

Joo ja tehdään näistä lopuista todellisia yrittäjiä jotka maksavat itse kulunsa ja eläkkeensä, myös minun >:(

omat kulut on aina itse maksettu ja tulevat eläkkeetkin ja lisäksi kulutuksen
kautta kommariviljelijän työeläkekin  :P :P :P

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 

Joo ja tehdään näistä lopuista todellisia yrittäjiä jotka maksavat itse kulunsa ja eläkkeensä, myös minun >:(

omat kulut on aina itse maksettu ja tulevat eläkkeetkin ja lisäksi kulutuksen
kautta kommariviljelijän työeläkekin  :P :P :P

Valtio maksaa tiettyyn rajaan saakka puolet sun eläkemaksuista verovaroista. :-*
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 

Joo ja tehdään näistä lopuista todellisia yrittäjiä jotka maksavat itse kulunsa ja eläkkeensä, myös minun >:(

omat kulut on aina itse maksettu ja tulevat eläkkeetkin ja lisäksi kulutuksen
kautta kommariviljelijän työeläkekin  :P :P :P

  Jokainen rehellinen maanviljelijä tunnustaa tosiseikan ,että valtio subventoi Melaa 50%. YEL maksu on kansinkertainen verrattuna MYEL maksuun samassa tuloluokassa. Siksi kannattaa yrittää Myel sateenvarjon suojissa :D

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Elinkeino pelastuu hetimiten, kun keksitään sopiva jälleensijoituspaikka about 50000:lle  turhanpäiväiselle pankolla makoilevalle sukutilatäppärille. 

Joo ja tehdään näistä lopuista todellisia yrittäjiä jotka maksavat itse kulunsa ja eläkkeensä, myös minun >:(

omat kulut on aina itse maksettu ja tulevat eläkkeetkin ja lisäksi kulutuksen
kautta kommariviljelijän työeläkekin  :P :P :P

  Jokainen rehellinen maanviljelijä tunnustaa tosiseikan ,että valtio subventoi Melaa 50%. YEL maksu on kansinkertainen verrattuna MYEL maksuun samassa tuloluokassa. Siksi kannattaa yrittää Myel sateenvarjon suojissa :D

Kun meitä on niin vähän verrattuna eläkkeellä oleviin. Tuotot ei riitä, eikä maksutulot. Paljon porukkaa eläkkeellä, vaikkakin pienellä. Tätä on painotettu Melan taholtakin. Joten turvat tukkoon marisijat, näin järjestelmä toimii....Sepe on täysin oikeassa.

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Sepeteuksen oma eläke onkin kyseessä, kun kehuskelee Melaa/MTK:ta, kautta rantain.
Eli ruokaa tarjoavaa kättä ei kannata purra, jota hän kuitenkin jutuillaan tekee.
Mutta eihän kukaan päättäjä näitä lueskele - onneksi joillekin.

gonemies

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Onneksi on saatu lisää väkeä noista taiteilijoista ja tutkijoista.

http://www.elvisry.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=309&Itemid=78

Moni luulee saavansa jotakin eläkettä jonkun maksamana ;kylmä totuus on,jos tämän hetkinen ikä alkaa nelosella tai alle taitaa olla tuo rahallinen eläke olla korkeimman kädessä.

Itse suhtaudun Melamaksuihin veroluonteisena maksuna,jonka voi vähentää verotuksessa.
Kyllä rahat pitää hoitaa siihen malliin ,ettei tarvitse aikanaan olla moisen sosialistiavustuksen varassa.

Hiljattain uutisoitiin "perhemummoista" tms.,eli ota vieras vanhus nurkkiisi halvalla:huutolaisaika palautetaan vähitellen.

 



Sepedeus

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Sepeteuksen oma eläke onkin kyseessä, kun kehuskelee Melaa/MTK:ta, kautta rantain.
Eli ruokaa tarjoavaa kättä ei kannata purra, jota hän kuitenkin jutuillaan tekee.
Mutta eihän kukaan päättäjä näitä lueskele - onneksi joillekin.

   Mä en todellakaan kehuskele Melaa /MTK:ta. gonemies kirjoittaa oikein, mela maksu on vero,kuten metsähoitoverokin. Kun pääsee eläkkeelle, niin jotain ne tietysti maksaa, mutta suurin hyöty on,että vero poistuu.

  Luin juuri ,että miljonääriksi voi päästä sijoittamalla 20€ päivässä. Siis 7300 € vuodessa. Aikaa menee n. 25v. Pääseekö miljonääriksi sijoittamalla melaan saman summan. kysyn vaan? :D

  gonemies on siinäkin oikeessa,että ei kantsi luottaa liikaa yhteiskuntaan.
Sijoitusten hajautus tuottaa parhaan turvan vanhuuden päiviksi. Metsään, kiinteistöihin, pankiin. Lapset kantsii kouluttaa, jotta pärjäävät ilman lahjoituksia. Luopumiseläkehän on lahjoitusta varten keksitty :D

Viimeksi muokattu: 12.07.08 - klo:22:37 kirjoittanut Sepedeus

Puttepossu

  • Vieras
Vs: Millä Suomen maatalous pelastetaan
Sepeteuksen oma eläke onkin kyseessä, kun kehuskelee Melaa/MTK:ta, kautta rantain.
Eli ruokaa tarjoavaa kättä ei kannata purra, jota hän kuitenkin jutuillaan tekee.
Mutta eihän kukaan päättäjä näitä lueskele - onneksi joillekin.

 

  Luin juuri ,että miljonääriksi voi päästä sijoittamalla 20€ päivässä. Siis 7300 € vuodessa. Aikaa menee n. 25v. Pääseekö miljonääriksi sijoittamalla melaan saman summan. kysyn vaan? :D

En oo kokeillu, mutta jotkut saattavatkin tienata melaan sijoittamalla, varmasti löytyy vanhoja (paino sanalla vanha) piikoja, jotka on halukkaita  saamaan melaa mekkoonsa maksua vastaan... ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 12.07.08 - klo:22:50 kirjoittanut Puttepossu