Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aevan ylivoemasta  (Luettu 10278 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Aevan ylivoemasta
Mittee se Heino tekee vuodenvaihteen jälkeen ilman osuuskuntaa ja meijeriä? Joikhaa?
Joka muuta ennustaa valehtelee.

no jo on ennuste, enpä oo ennen tuommosta roknoosie kuullu tehtävän, että joku rupejaa joekaamaan...
Elämä on parasta kometiijjaa

mah

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(
    Millä tavalla se muka on surullista? Äiti se on Milf:ikin.
Milffeillä pitäisi olla oma juhlapäivänsä ja tavallisilla äideillä omansa  :'(

Ei minun äiti ainakaan ole milffi. Ei onneksi olla ihan niin syvällä etelässä. :-X

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Aevan ylivoemasta
Mittee se Heino tekee vuodenvaihteen jälkeen ilman osuuskuntaa ja meijeriä? Joikhaa?
Joka muuta ennustaa valehtelee.

no jo on ennuste, enpä oo ennen tuommosta roknoosie kuullu tehtävän, että joku rupejaa joekaamaan...
Veeti on pian tulossa tundralle ja merkit viittaavat myös siihen ettei kusilahtelaisen tarvitse täälläkään päivystää. Niinpä:

http://yle.fi/uutiset/lehmalle_lukeminen_on_kiitollista_hommaa__ei_haittaa_yhtaan_jos_tulee_virheita/9017726

Tuokoot Veeti mukanaan kaikki Väyrysen teokset ym. Maalaisliiton arkistokopionsa... Elukat tykkää varmasti enemmän kuin Heinosta ja Veetistä joikaamassa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Mittee se Heino tekee vuodenvaihteen jälkeen ilman osuuskuntaa ja meijeriä? Joikhaa?
Joka muuta ennustaa valehtelee.

no jo on ennuste, enpä oo ennen tuommosta roknoosie kuullu tehtävän, että joku rupejaa joekaamaan...
Veeti on pian tulossa tundralle ja merkit viittaavat myös siihen ettei kusilahtelaisen tarvitse täälläkään päivystää. Niinpä:

http://yle.fi/uutiset/lehmalle_lukeminen_on_kiitollista_hommaa__ei_haittaa_yhtaan_jos_tulee_virheita/9017726

Tuokoot Veeti mukanaan kaikki Väyrysen teokset ym. Maalaisliiton arkistokopionsa... Elukat tykkää varmasti enemmän kuin Heinosta ja Veetistä joikaamassa.
Jotain rajaa..soluttamaanhan se tuollasen lukijan ja luettavan johdosta rupiaa.. Aku Ankkaa ja kuvatkin pitää näyttää. Eikä mitään tarinoita Susi Hukkasesta..

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65492
Vs: Aevan ylivoemasta
ihan varmasti meikän kantturat, jos veeti niille juttujaan lukis, päättäisvät päivänsä oman sarven kautta alta aika yksikön...                        jeeee, mutta meikä keksi uuden innovaation;  omppumaidon..   syötän noita omppuvuoria lehmille ja  a'vot alkaa maitokin maistua ompulle...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Tosiaan omenamaitoa..uusi innovaatio. Meillä mussuttivat aikoinaan pullaa ja leipää, mutta eipä saatu erikorvausta maidosta, vaikka luomuleipääkin välistä vetivät satoja kiloja..

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Aevan ylivoemasta
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(
    Millä tavalla se muka on surullista? Äiti se on Milf:ikin.
Milffeillä pitäisi olla oma juhlapäivänsä ja tavallisilla äideillä omansa  :'(

Ei minun äiti ainakaan ole milffi. Ei onneksi olla ihan niin syvällä etelässä. :-X

Toinen tykkää milffistä ja toinen tyttärestä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Aevan ylivoemasta
Milfien tekemää ruokaa saa kohta Valiolta.  :'(
    Millä tavalla se muka on surullista? Äiti se on Milf:ikin.
Milffeillä pitäisi olla oma juhlapäivänsä ja tavallisilla äideillä omansa  :'(

Ei minun äiti ainakaan ole milffi. Ei onneksi olla ihan niin syvällä etelässä. :-X

Ei tietenkään kaikki äidit ole milffejä, mutta kaikki milffit on äitejä. Duh. Vähän niin kuin kaikki poikineet lehmät on äitejä/emiä, mutta kaikki äidit /emät eivät ole lehmiä. :)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Aevan ylivoemasta
minä luulen että ojalakkii ostaa nousuviikolla aa-sarjan valametin
Elämä on parasta kometiijjaa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
minä luulen että ojalakkii ostaa nousuviikolla aa-sarjan valametin
Onko mulla hajataittoa vai muutenko karsastaa... Nyt ollaan siinä ja siinä, ettei menisi jo uskon puolelle.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Aevan ylivoemasta
Totta kai valio ajaa maidontuottajan etua, mutta turha on maitokriisiin muiden tuotantosuuntien sympatioita hakea. Tän päivän savon sanomissa sitä haetiin monen sivun voimin.

Marttila on huomannut, että muiden tuotantosuuntien edustajat nostavat mkt:sta pikku hiljaa kytkintä ja maidontuottajienkin määrä hupenee kovaa tahtia, joten kassakriisi uhkaa mtk:takin lähivuosina. Pakosta sitten joutuu "ärähtämään". Oma lehmä ojassa.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Aevan ylivoemasta
Totta kai valio ajaa maidontuottajan etua, mutta turha on maitokriisiin muiden tuotantosuuntien sympatioita hakea. Tän päivän savon sanomissa sitä haetiin monen sivun voimin.

Marttila on huomannut, että muiden tuotantosuuntien edustajat nostavat mkt:sta pikku hiljaa kytkintä ja maidontuottajienkin määrä hupenee kovaa tahtia, joten kassakriisi uhkaa mtk:takin lähivuosina. Pakosta sitten joutuu "ärähtämään". Oma lehmä ojassa.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kenen etua tuo nykyään ajaa?? Omaansa ei kenenkään muun.