Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!  (Luettu 1705 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Kukahan se olikaan, joka oli hälyvuorossa Thaimaan tsunamin aikana Suomessa ja veti peittoa korville, kun oma poika soitti ja kertoi suomalaisiakin kohdanneesta katastrofista ?????

Vastaan itse: yksi kepulainen.

Naturalis

  • Vieras
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Kukahan se olikaan, joka oli hälyvuorossa Thaimaan tsunamin aikana Suomessa ja veti peittoa korville, kun oma poika soitti ja kertoi suomalaisiakin kohdanneesta katastrofista ?????

Vastaan itse: yksi kepulainen.
Ja mitä sitten? Jos on reissuun lähteny niin reissun kestäköön. Aikuiset ihmiset on heti vinkumassa valtiota apuun kun hiukan vastustaa...>:(

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Kukahan se olikaan, joka oli hälyvuorossa Thaimaan tsunamin aikana Suomessa ja veti peittoa korville, kun oma poika soitti ja kertoi suomalaisiakin kohdanneesta katastrofista Huh??

Vastaan itse: yksi kepulainen.


Kun noin hyvin ja sopuisasti pystyt itsesi kanssa keskustelemaan niin olisko ihan sama jos vaan juttelet keskenäs siellä kammarissa ja jätät noiden tyhjänpäiväisyyksien kirjoittelun tänne, vai mitä vihtori?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

  • Vieras
Risto Volanen sairastaa paranoidista kitsofreniaa.
Nimen omaan  juttusi ovat sekopäistä höpinää,koska lie tulee jotain asiaa.ja tuo linkitys ei mitenkään edistä vesipöhön juttujen uskottavuutta

Suomen sotilas- ja poliisijohto eivät ole lojaaleja pääministerille, sanoo Suomen Kuvalehden haastattelema Risto Volanen.

Hänen mukaansa armeija ja poliisi eivät enää ole hallituksen valvonnassa, sillä päätöksiä tehdään ilman poliitikoiden hyväksyntää ja tietoja pimitetään.

Volanen toimi seitsemän vuotta pääministeri Matti Vanhasen (kesk) valtiosihteerinä.

Yhtenä esimerkkinä poliisi- ja valtiojohdon välisistä ongelmista hän mainitsee kaapatun Arctic Sea -aluksen tapauksen.

– Poliisihallinto yksinkertaisesti kieltäytyi noudattamasta pääministerin ohjeita ja antamasta hänelle ja hallitukselle tietoja, Volanen kertoo Suomen Kuvalehdessä.

Yhtenä syynä nykytilanteeseen hän pitää puolustusneuvoston lopettamista, mikä tehtiin vuonna 2000. Sen vuoksi ministerit ja sotilasjohto ovat kuluneen vuosikymmenen aikana ajautuneet liian etäälle toisistaan.

Tai sitten kepu on ottanu neukkukortin

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26171
  • vastustan
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Kukahan se olikaan, joka oli hälyvuorossa Thaimaan tsunamin aikana Suomessa ja veti peittoa korville, kun oma poika soitti ja kertoi suomalaisiakin kohdanneesta katastrofista ?????

Vastaan itse: yksi kepulainen.
net on tämmösiä nämä kokoomuslaiset, aina pitäs olla jonku kantamassa vastuu ja olla huolehtimassa heidän pärjäämisestään, oli sitte kyseessä vesilahen viljanviljelijä tai kreikkaan rahansa sijoittanu pankkiiri... :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!

onko volanen karannut mielisairaalan suljetulta osastolta mieshän on täysin sekaisin :'(

kun asia on juuri päin vastoin pääministeri ja hallituspuolueiden ylimmät johtajat syyllistyvät toistuvasti maanpetokseen ja ovat kaapanneet vallan pois kansalaisilta :'(



http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/varoitus-vallankaappauksesta-armeija-ja-poliisi-karanneet-hallituksen-valvonnasta-suomessa

Viimeksi muokattu: 18.03.11 - klo:15:47 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
No se ongelma poistuu 10 kuukauden päästä :D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Volanen oli noita "puhun niin totta kuin osaan" -Jäätteenmäen puolustajia.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
Kukahan se olikaan, joka oli hälyvuorossa Thaimaan tsunamin aikana Suomessa ja veti peittoa korville, kun oma poika soitti ja kertoi suomalaisiakin kohdanneesta katastrofista ?????

Vastaan itse: yksi kepulainen.
Ja mitä sitten? Jos on reissuun lähteny niin reissun kestäköön. Aikuiset ihmiset on heti vinkumassa valtiota apuun kun hiukan vastustaa...>:(

Se onkin vallan toinen asia, nyt olikin kyse virkavelvollisuutensa hoitamisesta.

BundeJuice

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
"Yhtenä syynä nykytilanteeseen hän pitää puolustusneuvoston lopettamista, mikä tehtiin vuonna 2000."....
Niin kukahan tuolloin oli pääministeri... pave... Tai kuka yleensäkin vastuussa? Netistä löytyi Nimet Mara ja Enestam...
 Mutta pöh muuten koko jutulle...
Jonsei maailma muuta opeta, niin ainaki hilijaa kävelemähän!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Hohhoijaa, mitä sekopäistä höpinää!
"Yhtenä syynä nykytilanteeseen hän pitää puolustusneuvoston lopettamista, mikä tehtiin vuonna 2000."....
Niin kukahan tuolloin oli pääministeri... pave... Tai kuka yleensäkin vastuussa? Netistä löytyi Nimet Mara ja Enestam...
 Mutta pöh muuten koko jutulle...

Mitä sellaisella neuvostolla tekee, jonka pj vetelee sikeitä silloin, kun on hälyvuorossa ja on tilanne päällä.