Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saarijärven konetuonti  (Luettu 15214 kertaa)

kivikarhu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Saarijärven konetuonti
Onko kokemuksia? Ostin viime vuonna Käytetty kone sieltä ja tilasin samalla siihen lisävarusteet ja he tuli maksettu jo koneen kanssa ja en ole vielä saanut mitään osia ja ei kukaan vastaa kun mä yritän soita sinne!  HUIJARI FIRMA!! Mitä pitäis tehdä? Soita poliisiin Tai joku Veneläisliiga kun hoitaa asiat nopeammin?

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Saarijärven konetuonti
Joskinin kuivapaskakärryn sieltä aikoinaan ostin et ei mikään huijarifirma ole. Varaosien saaminen vähän tuppaa siellä kestämään vaan...
Ootkos koittanu molemmille veljeksille soittaa? Sähköpostia?

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: Saarijärven konetuonti
Samoin kuin Erik, Joskin kuivalantavaunu tuli ostettua joitain vuosia sitten, ei mitään moitittavaa.
Varaosien kanssa kestää silloin tällöin, muuten homma on toiminut. Kyllä aina joku veljeksistä on vastannut kun minulla on ollut asiaa.

aretus84

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 278
Vs: Saarijärven konetuonti
Onko kokemuksia? Ostin viime vuonna Käytetty kone sieltä ja tilasin samalla siihen lisävarusteet ja he tuli maksettu jo koneen kanssa ja en ole vielä saanut mitään osia ja ei kukaan vastaa kun mä yritän soita sinne!  HUIJARI FIRMA!! Mitä pitäis tehdä? Soita poliisiin Tai joku Veneläisliiga kun hoitaa asiat nopeammin?

Jos ne on vaikka hiihtolomalla, vai ootko yrittäny soittaa usean viikon ajan?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Saarijärven konetuonti
Onko kokemuksia? Ostin viime vuonna Käytetty kone sieltä ja tilasin samalla siihen lisävarusteet ja he tuli maksettu jo koneen kanssa ja en ole vielä saanut mitään osia ja ei kukaan vastaa kun mä yritän soita sinne!  HUIJARI FIRMA!! Mitä pitäis tehdä? Soita poliisiin Tai joku Veneläisliiga kun hoitaa asiat nopeammin?
Hoono soomi onko trolli ?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

N.H

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Saarijärven konetuonti
En suosittele kenenkään ostavan kyseisestä firmasta mitään. Itse yhden lietekärrin ostaneena  Heillä on niin ihme tapa tuo puhelimeen vastaamatta jättäminen jos eivät jotain saa sovitusti toimitettua. Varaosatkin tulevat hyvällä tuurilla vuoden sisällä tilauksesta jos jaksaa tarpeeksi soitella heille eri numeroista...

(O)

  • Vieras
Vs: Saarijärven konetuonti
Onko kokemuksia? Ostin viime vuonna Käytetty kone sieltä ja tilasin samalla siihen lisävarusteet ja he tuli maksettu jo koneen kanssa ja en ole vielä saanut mitään osia ja ei kukaan vastaa kun mä yritän soita sinne!  HUIJARI FIRMA!! Mitä pitäis tehdä? Soita poliisiin Tai joku Veneläisliiga kun hoitaa asiat nopeammin?
kivikarhu itse huijari vautsi.... kirjoita selviksi soome kiel niin firma bonjaa

Red Bull

  • Vieras
Vs: Saarijärven konetuonti
Onko kokemuksia? Ostin viime vuonna Käytetty kone sieltä ja tilasin samalla siihen lisävarusteet ja he tuli maksettu jo koneen kanssa ja en ole vielä saanut mitään osia ja ei kukaan vastaa kun mä yritän soita sinne!  HUIJARI FIRMA!! Mitä pitäis tehdä? Soita poliisiin Tai joku Veneläisliiga kun hoitaa asiat nopeammin?
kivikarhu itse huijari vautsi.... kirjoita selviksi soome kiel niin firma bonjaa

Savolaiset ja Karjalaiset ei ymmärrä että Suomessa asuu Rantaruottalaisia, jotka ei välttämättä osaa juuri lainkaan Suomia.  ::)

Köntys

  • Vieras
Vs: Saarijärven konetuonti

Outoa kun ei googlettamalla löytynyt mitään negatiivista , jos nyt ei hyvääkään kerrottavaa keltään muilta, ja nyt yhtäkkiä kahdelta, just kirjautuneilta, samana päivänä, kaksi paskaviestiä  :o

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Saarijärven konetuonti
Firmalta meni maine kerrasta. En ostais tuon perusteella. Asiakas on aina oikeassa vaikka olis kuin mulkku tahansa.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Saarijärven konetuonti
Firmalta meni maine kerrasta. En ostais tuon perusteella. Asiakas on aina oikeassa vaikka olis kuin mulkku tahansa.
Onko kyseessä yksi ja sama henkilö, joka negatiivista palautetta tänne antoi? En mä nyt ainakaan vielä boikottiin laittanut, vaikka en ole mitään tuolta ostanutkaan.
pessimisti ei pety!

Köntys

  • Vieras
Vs: Saarijärven konetuonti
Firmalta meni maine kerrasta. En ostais tuon perusteella. Asiakas on aina oikeassa vaikka olis kuin mulkku tahansa.

Mikä tää juttu on?  Kerro omin sanoin  ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Saarijärven konetuonti
Firmalta meni maine kerrasta. En ostais tuon perusteella. Asiakas on aina oikeassa vaikka olis kuin mulkku tahansa.

Mikä tää juttu on?  Kerro omin sanoin  ::)
En minä tiedä. tuo julkinen palaute riittää arvioinnin pohjaks.

Ite en viittis ihan noin rohkeesti antaa palautetta noin voimakkaasti ja julkisesti, jos en olis eka varma etten jää alakynteen tiukan paikan tullen.Saattaa joutua herkästi törmäyskurssille. ;D

Viimeksi muokattu: 07.03.15 - klo:21:58 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

kivikarhu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: Saarijärven konetuonti
en yleisesti  haluan heittää paskaa julkisesti joku firmalle mutta nyt kyllä hermot loppuu... olen 10kk odottanut ja soittanut vielä kesälle he vastanut puhelimessa ja sanovat että osat on tilattu ja on tulossa ja syksyllä he sanoivat että se tuli väärä osa ja uusi on tilattu. olen nyt koko talvella soittanut mutta ei kukaan vastaa! muuten Joskin vaikutta olla laadukas vehkäitä, ja olen tyytyväinen vaunusta mutta en vaan saa osia vaikka he olivat mukana kauppasummasta!
Ja anteeksi mun huono suomenkieli!! mutta mä yritän ainakin, en usko että SAS uskalla yrittää puhua ruottia jos hän tule ranta alueen ja osta koneita!

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Saarijärven konetuonti
Voihan ***** :/ tulisko englanniksi paremmin?