Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kioskin tietokone  (Luettu 3406 kertaa)

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Kioskin tietokone
Oisko kellekkään jääny rehukioskin Westfalian codatron 16 mallista tietokonetta jouten???
Mulla meni tyystin sököks ko laite ja pitäs saada pikaseen tilalle toinen.
Huoltomiehillä ei ollu edes tiedossa varakonetta siihen ja uuden tulo kestää, jos edes enää saa.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kioskin tietokone
Näyttää olevan sama hollatilainen lauta jollainen myös Nedap ja Alfa-laval leimoilla. Voi olla ettei uusia enää myydä kun nämä jo viime vuosituhannen laitteita. Meillä Nedapin kioskit ja luulen, että joutuisi rikkoontuessa hankkimaan uudemman tietokonepohjaisen ohjelma joita nykyäänkin myydään.
Välttämättä ei kyse ole isosta ongelmasta ja joku ammattilainen osaisi kyllä sen rempata ja jossain ulkomailla oli firma joka on näihin agroelektroniikka juttuihin keskittynyt.
Oon vaatimaton!

suomileijona

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 460
Vs: Kioskin tietokone
Oisko kellekkään jääny rehukioskin Westfalian codatron 16 mallista tietokonetta jouten???
Mulla meni tyystin sököks ko laite ja pitäs saada pikaseen tilalle toinen.
Huoltomiehillä ei ollu edes tiedossa varakonetta siihen ja uuden tulo kestää, jos edes enää saa.
Lavalina löytyy.. Jos toisiaan on sama vekotin.. Onko saman näkönen mitä tuo alla oleva??
 
http://www.ebay.fr/itm/Alfa-Laval-Futterungsrechner-Feed-II-Master-oder-Alpro-Westfalia-Codatron-/151137240384?pt=Hof_Viehtechnik&hash=item23307b4540

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Kioskin tietokone
Ei oo tuon näkönen vaan semmonen lauta mallinen, en sit tiedä onko sillä ulkonäöllä mitään väliä kuhan sais kioskin toimimaan.

JuPi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Kioskin tietokone
onko halvempi laittaa tietokone ja siihen uus ohjelma..siis jos et löydä käytettyä lautaa.. mulla on sitte ylimääräsenä kioskin ohajaus boksi, jos laitat tietokoneen..ja se korttiloota jossa ledit palaa..

mikasep

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 473
Vs: Kioskin tietokone
Näyttää olevan sama hollatilainen lauta jollainen myös Nedap ja Alfa-laval leimoilla. Voi olla ettei uusia enää myydä kun nämä jo viime vuosituhannen laitteita. Meillä Nedapin kioskit ja luulen, että joutuisi rikkoontuessa hankkimaan uudemman tietokonepohjaisen ohjelma joita nykyäänkin myydään.
Välttämättä ei kyse ole isosta ongelmasta ja joku ammattilainen osaisi kyllä sen rempata ja jossain ulkomailla oli firma joka on näihin agroelektroniikka juttuihin keskittynyt.

On täällä kotimaassakin  ::)


Mika

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Kioskin tietokone
Näyttää olevan sama hollatilainen lauta jollainen myös Nedap ja Alfa-laval leimoilla. Voi olla ettei uusia enää myydä kun nämä jo viime vuosituhannen laitteita. Meillä Nedapin kioskit ja luulen, että joutuisi rikkoontuessa hankkimaan uudemman tietokonepohjaisen ohjelma joita nykyäänkin myydään.
Välttämättä ei kyse ole isosta ongelmasta ja joku ammattilainen osaisi kyllä sen rempata ja jossain ulkomailla oli firma joka on näihin agroelektroniikka juttuihin keskittynyt.

On täällä kotimaassakin  ::)

Aivan kuten sinäkin! ja ei ton remppaaminen välttämättä ole isosta viasta kiinni, joku sulake tai virtalähde esim. jos kokonaan on pimahtanut. Omaan Nedapin lautaan vm-96 ei ole tarvinnut muuta tehdä kuin vaihdoin juottamalla sen muistiakun sinne sisälle.
Mika
Oon vaatimaton!

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Kioskin tietokone
Oisko kellekkään jääny rehukioskin Westfalian codatron 16 mallista tietokonetta jouten???
Mulla meni tyystin sököks ko laite ja pitäs saada pikaseen tilalle toinen.
Huoltomiehillä ei ollu edes tiedossa varakonetta siihen ja uuden tulo kestää, jos edes enää saa.

Minulla kyllä olisi vielä vanhempi lauta Codatron 06 mallia, joka saattaisi toimia back-up akun vaihdon jälkeen. Kuitenkin suosittelisin sinulle suosiolla Dairy Plan ohjelman hankkimista. Sillä saat helpoimmin kioskin toimimaan. PC:ksi halvinta mallia. Sarjaportti olisi hyvä olla valmiina, jos Mastareilla ei ole jo usbiin liitettävää systeemiä.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Kioskin tietokone
Oisko kellekkään jääny rehukioskin Westfalian codatron 16 mallista tietokonetta jouten???
Mulla meni tyystin sököks ko laite ja pitäs saada pikaseen tilalle toinen.
Huoltomiehillä ei ollu edes tiedossa varakonetta siihen ja uuden tulo kestää, jos edes enää saa.
Lavalina löytyy.. Jos toisiaan on sama vekotin.. Onko saman näkönen mitä tuo alla oleva??
 
http://www.ebay.fr/itm/Alfa-Laval-Futterungsrechner-Feed-II-Master-oder-Alpro-Westfalia-Codatron-/151137240384?pt=Hof_Viehtechnik&hash=item23307b4540
Voiko yleistää ts. voiko linkin mukaisen ohjaimen korvata suht kätevästi PC:llä ja sarjaliikenteisellä ohjelmalla? Tottahan nykyPC:n ja softan suorituskyky on valtava parikymmentä vuotta vanhaan ohjaimeen nähden, mutta onko yhteistä kieltä?
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Ketku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 459
Vs: Kioskin tietokone
Huoltomiehen mukaan onnistuu tietokoneeseen saada ohjelma jolla ohjata kioskia, vaikka etänä tuvasta.