Tojolla laatuongelmia miljoonissa autoissa ,yhtiö tekee tappiota yhä kiihtyvää vauhtia.Osa malleista joudutaan vetämään POIS kokonaan markkinoilta,eipä tainnut tojon maailman valloitus ollakkaan niin yksinkertainen juttu .Tahtoo laatu pudota kun on tehtaita tehty joka puolelle maailmaa.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 28.01.10 - klo:22:10Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa...Mulla on -03 vito, mistähän mä saisin ruostetta siihen...
Vitossa saa paikata ruostepaikkoja enemmän kuin vanhassa hiacessa...
Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...www.voimaa.com
Kyyllä saa Audilla, Skodalla nyt kait myös transuporterin dsg nä
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 28.01.10 - klo:17:23Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa. Niin että vaikka saksalaisten laatu on tullutkin alaspäin, niin silti ei vielä oo vertailukelpoisella tasolla ollakseen lähellä Hi-Ass:ia?
Olet oikeassa. Saksanseisojien laatu on nykyisin sen verran heikkotasoista, että niitä ei kannata mainita samana päivänä Hi-Acen kanssa.
Lainaus käyttäjältä: Saskia - 16.01.10 - klo:23:58Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.01.10 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: jamako - 14.01.10 - klo:22:42Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti.... No pistetään sitte paremmaks: 35 senttii ja menee ihan löysästi läpi ja joskus metrin kinoskaa ei oo liikaa!!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.01.10 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: jamako - 14.01.10 - klo:22:42Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.Hiace nyt tarviikin nelivedon että sillä vois 15 cm lumessa ajaa, mun -96 - mallinen etuvetotransporteri menee tollasessa lumessa kevyesti....
Lainaus käyttäjältä: jamako - 14.01.10 - klo:22:42Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.Käytössä on -87 ja -04. Uudempikin menee 15 sentin lumessa ja on mukava ajettava.
Mites toi Hiacen neliveto? Oon koeajanut neliveto Hiacen mutten koskaan ollut semmoisessa paikassa etteikö 2wd ois mennyt. Pari vuotta sitten olin Meksikossa ja alle sattui edellisen sukupolven "lättänokasta" tehty "evoversio"; joku VVT-i bensakone siinä oli ja OK. http://autos1.images.autoplaza.com.mx/11/27/422/1127422_1g.jpgVast. rassi tosin nelivetoa, dieseliä ja automaattia ei samaan pakettiin saa.Ilmeisesti tää ei mee kolaritesteistä läpi ja siksi ei myynnissä Euroopassa.
Tojolla ongelmat aina vaan pahenee ,prius mallissa jarruvikoja.Tojon myynti pudonnut viimeisen 2 kk aikana maailmassa huikeasti.Tojo tekee tappiota .
Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 29.01.10 - klo:17:39Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...www.voimaa.com omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 29.01.10 - klo:17:53Lainaus käyttäjältä: Maalaispoika - 29.01.10 - klo:17:39Sitte pitää vaihtaa takaisin autoon, kun rupiaa kukkimaan. Ei tuollakaan jalkoihin jää...www.voimaa.com omaan seatin dieseliin ei oo tar***** mitään voimaa.comin ohjelmaa kun pistelin isommat suuttimet niin tuli +50hv lisää mutta turbo jää pieneksi ja sen sekä coolerin vaihdon jälkeen ---> http://www.hestec.fi/index.php Nehän erikooset suuttimet on, mä haluan samanlaaset. Suuttimien vaihto ei mun tietääkseni juurikaan vaikuta tehohon, paitsi ehkä pumppusuutinkonehis, silloonkin vaatiis kait uuden ohojelmiston.