Kone, jossa ketjut on New Holland TS 115 Turbo DC, Triman 4.80 etukuormain, vm.2000. Eli todellista painoa työvälineineen tuommoiset 6.5-7 tn. Normaalissa maatalousajossa: paalien ajoa painoa yli 10 tn kärrissä, lumityöt jäi viime talvena pois, mitä nyt vähän omia. Rehupaalien käsittelyä ja paskan siirtoa avolantalassa ( märkä paska jäässä, ketjut suttaa betonilla, Ovako kuluu jo siinäkin ). Tieajoa melko paljon sulallakin asfaltilla, eli paalinajoa. Tutulla TSA 125, jossa samanlaiset Tryggit, ajeli kivisessä maastossa 80 cm:n hangessa traktorilla, ja ketjut kesti vedättää. Toisella joka oli urakoitsija, ajoi 3 talvea 110-90 NH:lla alueauran ja lingon kanssa, siirtymätaivalta urakkapaikalle jalkakäytävien auraukseen 20 km suuntaansa ja jopa 40 reissua talvessa. Lisäksi paljon siirtymisiä muihin työkohteisiin. Ja ketjut kesti. Joten, vaikka vannoin aikoinaan, että ei koskaa Tryggiä ( s-koukkumallit pohjanoteeraus), piti ostaa ne kuitenkin, eikä kaduta....
Elikkäs voidaan sanoa että liikenneketjutkin kestää vedättää normaalissa käytössä. Saman tyyppistä käyttöä itelläkin, paalia ja lumitöitä. Sulalla asfaltillakin joutuu jyräämään jonkun verran. Mitenkä muuten ketjujen kireys, kannattaako pitää tiukalla vai hieman löysemmässä? Maxxumissa ei Ovakolainen saa olla yhtään löysällä, muuten pauke on kamala lokareissa.