Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kumisaappaat  (Luettu 4183 kertaa)

Konkelo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 186
Kumisaappaat
Mitkäs ne ois kestävimmät saappaat navetalle?
Purofortit kestää suunnilleen vuojen ja sitte tulee pohjaan reikä, useampi pari koettu ja aina samaan kohtaan. Varmaan tuo kikinkoittokyykky sen aiheuttaa. Sievit kesti puoli vuotta, aamulla sukka kastu. Reikä oli tosin sivussa, mutta tuossa kyykkytaite kohassa.
It doesn't matter who we are, what matters is our plan.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kumisaappaat
Mitkäs ne ois kestävimmät saappaat navetalle?
Purofortit kestää suunnilleen vuojen ja sitte tulee pohjaan reikä, useampi pari koettu ja aina samaan kohtaan. Varmaan tuo kikinkoittokyykky sen aiheuttaa. Sievit kesti puoli vuotta, aamulla sukka kastu. Reikä oli tosin sivussa, mutta tuossa kyykkytaite kohassa.

               Nokia, Tuura.

{o|o}

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 801
Vs: Kumisaappaat
Onko se vuoden lypsykyykyt liian lyhyt kestoikä?

Osta sellaiset, jotka on mukavat ja joissa on varvassuoja.  Mulla on purot jalassa vaikken enää lypsyllä kyykikään.  Kevyet ja mukavat.

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: Kumisaappaat
Mulla on ollu noi purofort plussat toista vuotta. Paremmat ku normi purot, ja pohjat kestää.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kumisaappaat
Entäs sikalassa , mitä sinne suosittelette

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Kumisaappaat
Croksit riittää sikaporhoille, tai levennä käytäviä sen verran että mersulla mahtuu ajamaan, annat sitten ikunasta rengille ohjeita... ;) :D ;D
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kumisaappaat
Croksit riittää sikaporhoille, tai levennä käytäviä sen verran että mersulla mahtuu ajamaan, annat sitten ikunasta rengille ohjeita... ;) :D ;D
Olen välistä renkinä sikalassa ja niillä ei ole varaa ostaa saappaita mulle .  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kumisaappaat
Croksit riittää sikaporhoille, tai levennä käytäviä sen verran että mersulla mahtuu ajamaan, annat sitten ikunasta rengille ohjeita... ;) :D ;D
Olen välistä renkinä sikalassa ja niillä ei ole varaa ostaa saappaita mulle .  ;)

Sorkkis hoitelee emakot tiineiksi.

 :D
Kui mää ain olen paras?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kumisaappaat
Croksit riittää sikaporhoille, tai levennä käytäviä sen verran että mersulla mahtuu ajamaan, annat sitten ikunasta rengille ohjeita... ;) :D ;D
Olen välistä renkinä sikalassa ja niillä ei ole varaa ostaa saappaita mulle .  ;)

Sorkkis hoitelee emakot tiineiksi.

 :D
Siemennyksellä juu , miten on annatkos tarveainetta emakoiden suureen tarpeeseen  :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kumisaappaat
Purofortet ms. muovisaappaat eivät kestä kuivausta kuumassa paikassa. Kun niiden mitta tulee täytyyn, niin ne saattavat murentua kerralla ihan palasiksi. Siis jos niitä säilyttää jossain lämmityskattilan putkella.