Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Herbst ollut muutaman vuoden kevyellä käytöllä. Ei kai niissä suuria eroja ole.
Itselläni Eurospec nimellä myyty, kuvien perusteella aikalailla vastaava kuin Herbst. Takaosan viiston osuuden keskellä olevassa syvennyksessä, mitä näissä kaikissa ei näytä olevan, on näppärä kuljettaa kuokkakauhaa kun heittää koneesta pyörittäjällä luiskakauhan ympäri ja laskee sen siihen päälle. Ei tarvi erikseen sitoa ja varmasti pysyy matkassa. Jousikeventeisiä ramppeja en kyllä uskaltaisi jättää sitomatta pelkkien jousien varaan. Alkuperäiset liinat on perseestä, hydraulisylinterit suunnitteilla ja lattaraudat toimii hyvin siihen asti.
Jep joo.
Mutta eikös tuki ole parempi säiliörehunurmessa kuin VLN:ssä?
Ainakin kasvipeitteisyyden osalta koska VLN:lle sitä ei makseta
Mennee ne laidat noinkin
http://www.nettikone.com/tuhti/m75-lisalaidoilla-huutokauppa/1399087
Voi olla hyväkin noin päin esim. klapihommissa
Nyt vaan odotetaan Heikin kommenttia testaajien ymmärtämättömyydestä...
Miksi sille samalle kameralle pitää avata joka kerta oma aiheensa? Eikö se riittäisi että ne olisi yhden otsikon alla?
Vois kyllä todeta että fiskarin lapio hakkaa tuon kehfelin ojan kaivuussa mennen tullen :
https://www.youtube.com/watch?v=Y8ZrU7sC28o
Uskallan lähteä sen kanssa kyllä viivalle jos halukkaita lapiomiehiä on kokeilemaan. ..
Odotamme jos Heikki keksii vipulapion, hän varmaan mielellään tulisi
Näköjään keksitty jo. Äkkisältään näyttäisi siltä ettei ainakaan paljoa jää kellfrin kaivurille....
https://www.youtube.com/watch?v=xxCAV5RZZr8
periaatteessa noin. mutta yleensä kärryn häntä jatkuu tuon taka-akselin keskipisteen takapuolelle.
eli painatusta saa käytännössä säädeltyä paalien sijoittelulla. pari paalia taka-akselin takapuolelle keventää kummasti aisaa.
riippuu ihan kärrystä.
ehkä joku keskiakseli kärry olis kuitenkin paras vaihtoehto?
Taka-akselin keskipisteen takana olevia paaleja vastaava määrä pitää vähentää myös akselin etupuolelta koska painot kumoaa toisensa. Loppujen paalien paino sitten jakautuu taka- ja etuakselin kesken. Eli kokonaispainosta vähän pienempi osa vaikuttaa etuakseliin ja sitä kautta aisapainoon. Helpottaisi arviointia kun olisi joku esimerkkikärry ja siitä vähän mittoja.
Se on hyvä työntämään tyhjänäkin,etutelillä vielä enemmän ja sitten vielä tehdään se virhe että jarrut laitetaan toimimaan polkimesta eikä ulkopuolisesta hydrauliikasta.
Viime vuosituhannella kun ensimmäisiä tuli etutelillä autojen perään,niitäkin löytyi ojasta ennenkuin opittiin että kärry vedetään läpi risteyksen.Se onkin sitten eri kun alamäki ja t-risteys,siihen tarvitaan se kärrynjarru.
Niin niin mutta jos jättää se etummaisen akselin pois. Kuinka kovaksi se aisapaino voi nousta jos vaikka kärryssä on parinkymmenen tonnin kuorma tasaisesti jaettuna.
Jollain tollasella periaatteella niitä painoja voisi miettiä
http://aijaa.com/x6lFps
Onkos toi ensimmäinen se paljon puhuttu ja maailmaa mullistava vipukirves?
Koodilla agronet100 saa ilmaiseksi?
Taidan kokeilla agronet200 koodia jos vaikka tilille ilmestyis rahaa...
No johan se sitten ilmoittaa uudesta huollon tarpeesta