Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joulukertomuksen aika?  (Luettu 7153 kertaa)

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Joulukertomuksen aika?
Ja niin joulu joutuu taas  kerran synkkään pohjolaan. Tänä vuonna ei ole vilu eikä nälkä verottanut kansaa, mutta hallitusta kylläkin. Ei koittanut Rinteelle aurinko, vaan nolo vetäytyminen vallasta. Emme siis voi aloittaa kertomusta, että Rinteen hallituksen aikana tapahtui suuri verollepano, vaan joudumme nyt tukeutumaan Marinin hallituksen päätöksiin, mitä on kovin vähän vielä toteutukseen laitettu. Vai onko tämä Alholin mahdollisten naisten ja lasten pelastaminen vallan ainoa? Mutta siitähän voi repäistä todella mieltä lämmittävän joulutarinan, mutta siinäkin on pakko suhtautua varauksella, koska aivan kaikki naiset eivät ole terroristeja tai uhreja, vaan paljon, paljon muuta ihan siellä leirilläkin.
Kirkkoakin on hakattu kaksin käsin, kun nyt ei saa näkyä eikä kuulua, mutta kovasti ne ateistitkin ovat rakastuneet noiden arkipyhien viettämiseen. Eikö nyt olisi vain parasta yhteiskunnan hyvinvoinnin ja markkinatalouden ehdoilla mennä, ja poistaa nämä arkipyhät niiltä, jotka eivät kirkon menoihin osallistu. Kirkollisvero ehdoksi arkipyhille. Minäkin osallistun talkoisiin ja jätän vapun viettämättä, kun en vielä tähän päivään mennessä ole ammattiyhdistykseenkään kuulunut. Näinhän sen kuuluisi mennä, vai olenko väärässä? Eihän muuallakaan maailmassa kaikki pyhät kuulu kaikille, vaan ainoastaan niitä kannattaville. Muutenhan Yhdysvalloissakin voisi kevyesti vaihtaa uskoa, vaikka joka päivä ja elämä olisi yhtä vapaapäivää, mutta siitä ei kuitenkaan kukaan maksaisi korvausta.
Nyt ollaankin päästy eteenpäin tässä joulukertomuksessa, mikä on minun mieltäni kovasti kaihertanut. Sain nimittäin bannit, loppuu 13.1.2020. Minun kerrottiin uhkailleen ja käyttäytyneen saitille sopimattomasti. Kysyn vain, missä ja milloin? Ainoatakaan viestiäni ei ole poistettu moneen vuoteen ja olen ollut kohtuullisen vähän edes mitään tänne kirjoittelemassa johtuen ajanpuutteesta. Mutta nyt nasahti ja kovaa.
Tämä joulukertomus jää ehkä kirjoittamatta loppuun, mutta moderaattorille laittaisin terveisiä, että toivottavasti joulukuusestasi varisee neulaset ennen aikojaan ja kinkusta puuttuu suola, mikä tuskin on mahdollista, koska kinkkuahan ei moden pöydässä ole, vaan jotain tofu-vääntöä. Moden täytyy olla jonkun sortin ituhiippari, koska jaksaa moderoija keskellä yötä näitä kirjoituksia tai sitten joku pikku-itkuiikka on tehnyt ilmiannon, kuinka häntä on nyt henkisesti monotettu ja nyt on mieli niin paha. Terkkuja vain sinullekin, toivottavasti saat pukilta ne karhennetut , kumille haisevat käteen veto kinttaat.

Hyvää ja kinkkurikasta joulua kaikille!
Parempaa Uutta Vuotta ja toivottavasti Moderaattori saa enemmän tekemistä tulevana vuonna, kun saitti on kuolluttakin kuolleempi. Olette tehneet hirvittävän hyvää työtä, saittihan on kuolleempi kuin ruumishuone jouluaattona.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Joulukertomuksen aika?
Vai noin on käyny. Ei siitä bannista kannata mieltään pahoittaa. Osoittaa vaan sen, että joillakin on paha mieli. Äänestyspätöksiä nuo bannit nykyisin. Sillai 2L mulle perusteli bannia. 😁😁😁😃

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7694
  • Never Trust a Hippy
Vs: Joulukertomuksen aika?
Kun Sepen kirjoituksen luki, niin enpäs ihmettelisi, vaikka ilmiantaja olisi ollut bännejä taivasteleva Sepe. ;D

Mutta joo, ei bänneistä kannata mieltään pahoittaa. Mode antoi minulle seuraavan neuvon: "Kun ylipäätään kirjoittelet foorumille, olisi hyvä kirjoittaa sellaista tekstiä, ettei joudu jatkuvasti jäähylle."😁😁😁

Viimeksi muokattu: 23.12.19 - klo:11:16 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Rakkine

  • Vieras
Vs: Joulukertomuksen aika?
Moderaattoreina on nuori sukupolvi, joka edustaa tätä kaikesta loukkaantuvaa ja etenkin toisten puolesta loukkaantuvaa "lumihiutalesukupolvea" joka helposti "triggeröityy" milloin mistäkin.

Tuossa hyvä yhteenveto tuosta lumihiutalesukupolvesta:

https://www.bruceonpolitics.com/2016/06/29/generation-snowflake-memes/

Lukekaas modet, tunnistatte varmaan itsenne tuosta.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3695
Vs: Joulukertomuksen aika?
No helvetti!Joku Eetu tai Eetun perseennuolija on vetänyt taas palkokasvinsiemenen keuhkoon,että itse saa rauhassa jatkaa oman paskan jauhamista.Vai onko kenties  webbari puoöueelinen.Näkyy pohjosen porukka harvenevan harvaksi.Jauholakkeja etelästä lähes kaikki.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Joulukertomuksen aika?
Kun Sepen kirjoituksen luki, niin enpäs ihmettelisi, vaikka ilmiantaja olisi ollut bännejä taivasteleva Sepe. ;D

Mutta joo, ei bänneistä kannata mieltään pahoittaa. Mode antoi minulle seuraavan neuvon: "Kun ylipäätään kirjoittelet foorumille, olisi hyvä kirjoittaa sellaista tekstiä, ettei joudu jatkuvasti jäähylle."😁😁😁

Mulla mitään -piikaa vastaan. Taitaa olla ainoita kärkeviä, jokka ei vejä hernettä/härkäpapua sieraimeensa. 🎅🎅🎅🎅

Mutta 2L viestistä ymmärsin, että kun tarpeeksi moni valittaa, niin tulee banni. Näin järjestitte Veetille ikuisen bannin. No ei se vähennä Veetin näkyvyyttä.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7694
  • Never Trust a Hippy
Vs: Joulukertomuksen aika?
Semmoinenkin tuli mieleen, että eikös Sorkkiksella ollut jotakin vääntöä Navettapiian ja Magian kanssa? Jospa Sorkkis olisi syypää? Hänhän kävi pakettiautollaan Lohjan Alkossa ja on tainnut olla siitä asti hiljaa.

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Joulukertomuksen aika?
Sorkkis esittelee Facebookissa aikaan saannoksiaan niin paljon, ettei sillä nyt enää jää aikaa modelle itkemiseen, mutta olipa kuka tahansa, niin toivottavasti kitkaa riittää tai pistä osoitetta yv:llä, niin lähetän sinulle hamekangasta riittävästi ja mode voi tehdä samoin..tiedän hemmetin halvan kangaskaupan.
Meillä pohojalaasilla kun on tapana antaa kunnon akkamaisesta tempusta aina reilu tunnustus..

Toisaalta minua melkein harmittaa, kuinka tämä saitti on mennyt alas..ei kunnon aamuyön päivityksiä, ei kerrassaan mitään. Ketjun elinikä on noin viikon ja siihen ehkä pari sivua vastauksia, kyllä ennen kaikki oli paremmin, mutta taitaa moni todella muisteltava kirjoittelija haukata jo muraa, kippis heidän muistolleen.  Eniten minä kuitenkin ihmettelen moderaattorien virkaintoisuutta versus, kuinka helppoa se on nollata. Työkone tulille ja uusi salasana, taas pelittää..ei tarvita oikeasti it-insinööri olla, että saa modelle näytettyä p..ä....siis tarkoitin pitkää nenää. Toivottavasti jouluna konjakkia riittää..minulla ainakin.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3618
Vs: Joulukertomuksen aika?
No höh....nyt on tapahtunu suuri vääryys....ei me kohtuuvella tää homma....navettapiialle kuitenkin hyvän joulun tervehdykset täältä itäiseltä rajalta ...💓💓💓💋

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12157
Vs: Joulukertomuksen aika?
Toisaalta minua melkein harmittaa, kuinka tämä saitti on mennyt alas..ei kunnon aamuyön päivityksiä, ei kerrassaan mitään...kyllä ennen kaikki oli paremmin
Kuvio on sellainen, että palstalaiset vääntävät itse jutunjuuret tahi poimivat tärppejä muista medioista - kuka mitenkin. Mites oma panostus meni 2019 ?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Joulukertomuksen aika?
Vae on jollaki pitäny väentää valitus, kun ei oo itellä paska huilannu... hyvvää jouluo piijjalle
Elämä on parasta kometiijjaa

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 891
  • Johtaja Turhapuro
Vs: Joulukertomuksen aika?
Sorkkis käyttäyty kyllä hyvin sikamaisesti palstan hurmaavia neitokaisia kohtaan, toivottavasti rangaistus on sen mukainen. Kaikillahan ei käy tuon alkoholin kanssa niin että naiset vielä vähän lisää kaunistuu vaan riidanhalu valtaa mielen. Mitenkäs se on tämän navettaneitokaisen siviilisäädyn kanssa, tuleeko pukki käymään vai asuuko peräti samassa taloudessa?
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Joulukertomuksen aika?
Ohoh! Navettapiikako muka bannit ansainnut? Kannattaisi webbarin nyt tarkistaa kantansa.  :o :( >:(
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Joulukertomuksen aika?
Navettapiika   ei ole loukannut ketään, on vain muuten pitänyt taukoa.    Navettapiikoja täällä tarvittaisiin.

annuliinunen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 235
Vs: Joulukertomuksen aika?

Nyt ollaankin päästy eteenpäin tässä joulukertomuksessa, mikä on minun mieltäni kovasti kaihertanut. Sain nimittäin bannit, loppuu 13.1.2020. Minun kerrottiin uhkailleen ja käyttäytyneen saitille sopimattomasti. Kysyn vain, missä ja milloin? Ainoatakaan viestiäni ei ole poistettu moneen vuoteen ja olen ollut kohtuullisen vähän edes mitään tänne kirjoittelemassa johtuen ajanpuutteesta. Mutta nyt nasahti ja kovaa.
Tämä joulukertomus jää ehkä kirjoittamatta loppuun, mutta moderaattorille laittaisin terveisiä, että toivottavasti joulukuusestasi varisee neulaset ennen aikojaan ja kinkusta puuttuu suola, mikä tuskin on mahdollista, koska kinkkuahan ei moden pöydässä ole, vaan jotain tofu-vääntöä. Moden täytyy olla jonkun sortin ituhiippari, koska jaksaa moderoija keskellä yötä näitä kirjoituksia tai sitten joku pikku-itkuiikka on tehnyt ilmiannon, kuinka häntä on nyt henkisesti monotettu ja nyt on mieli niin paha. Terkkuja vain sinullekin, toivottavasti saat pukilta ne karhennetut , kumille haisevat käteen veto kinttaat.

Hyvää ja kinkkurikasta joulua kaikille!
Parempaa Uutta Vuotta ja toivottavasti Moderaattori saa enemmän tekemistä tulevana vuonna, kun saitti on kuolluttakin kuolleempi. Olette tehneet hirvittävän hyvää työtä, saittihan on kuolleempi kuin ruumishuone jouluaattona.
No mutta sinullehan kävi tuuri, sait joulurauhan kirjoittelemisen puuhasta yllättäen ja pyytämättä. Ja Nuutinpäivähän on  ihan kohta - kerrot sitten taas toivottavasti mitä olet joulun aikaan toimittanut. Mitähän olet sitten ottanut liikaa kantaa- oletko ehkä kirjoittanut liian latautuneen tekstin Veijo Baltzarista tai muuta sellaista. Suomen Kuvalehdessä oli muuten hyvä kolumni Sofi Oksaselta siitä miten hän olisi tahtonut pyrkiä teatterikouluun mutta ymmärsi sitten onneksi paremmin ettei siis tahdokaan sinne. Opettajina tosiaan Jouko Turkka ja Veijo Baltzarkin sitten kai. Ja kansainvälisen näyttelijäntyön kurssille Veijo laski vain erityisehdoin. Elokuvapuolella Spede Pasanen ja Lauri Törhönen.  Näistä herroista pidän luotettavana vain Spedeä siinä mielessä siis että jos ei nainen ole tai ollut erityinen kaunotar ja halusi silti näytellä niin uskon että mitä Spedeen tulee sellainen olisi silti ollut mahdollista.