Ainakin yksi. Ford 6610 nelikko, LP ohjaamolla. Hytin ergonoomiasta ei tietoakaan. Hytti oli kuin holvikirkko ja äänekäs, silti ei sinne mahtunut edes moottorisahaa. Lumessa hengenvaarallinen (misukan BibX kummit), saattoi karata suoralla tiellä luisuun. Moottori aivan tehoton ja vaihdevälit pyllystä. Kylmäkäynnistyvyys lähes naurettava. +3 astetta oli raja kun sai käymään pakkosyötöllä ja hehkutuksella. Muuten vaati lahkossa olemista vähintään tunnin. Hehkukin vaihdettiin kahdesti ku epäilytti sen toiminta...Hytistä poistuminen vaati oikean askellinjan opettelun, portaiden sijoituksesta johtuen. Kerran tai kaksi kummisaapas lipesi ja tuloksena oli mustelma sisäreidessä sekä sukukalleuksien kohtuuton kipu... Käsivaihteet oli muuten kivat mutta hidas-nopea ja pakki vipu ei sitten millään toiminut edes rasvauksen jälkeen jouhevasti. Kaikin puolin muutenkin kohlo ja kankea peli. Metsässä ei tehnyt mitään johtuen suodattimien sijoituksesta, olisi vaatinut erillisen panssarin rakentelun. Vetovastussäätö ei tiennyt mistään. Ainoa hyvä puoli oli hydrauliikka, kaksoispumpussa riitti litroja. Ei kyseisellä kamppeella voinut oikeastaan tehdä muuta kun ruiskutuksia jouhevasti.. 500h tuli ajettua kunnes mitta tuli täyteen. Monet näihin on ihastunu ja pitää niitä hyvinä. Mulle ei KOSKAA enää tule moista kökkörattoria....