Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe huutokaupat.com  (Luettu 14851 kertaa)

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
huutokaupat.com
olen yrittänyt jo kolme kertaa näistä konkurssi tai sellaisista ostaa tätä fella niittolaitetta,jokohan se eileen annettiin mennä vaikka hinta jäi edellisestä kerrasta noin 200e.onko tämä kuinka yleistä tai niiden tapa toimia.kyseessä oli aina sama kone,kone oli myynnissä macealla lahdessa.eka kerralla hinta jäi 1000e tokalla 1860e ja eilen noin 1600 alv0

Raikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 57
Vs: huutokaupat.com
Olen seurannut ko. sivua. Ihmetystä herättä se että vaikka huutoaikaa olisi jäljellä vielä päiviä niin sama kone (tai ainakin sama kuva ja myyjä) on jo siellä alempana tulevien huuto kohteiden listalla.

Eli samasta koneesta saattaa olla kaksi huutoa kesken.

sekavaa eli esim toinen loppuisi nyt keskiviikkona ja toinen ensiviikon perjantaina.
Tästä olen päätellyt että vaikka ei vielä tiedetä mihin hinnan nousu päättyy niin kohdetta huudetaan uudelleen.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: huutokaupat.com
Eiköhän tuo firma (macea) ole jo muutamaan kertaan todettu vähintäänkin epäilyttäväksi puljuksi. Haulla löytyy lisäinfoa. :-X
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Jätkä

  • Vieras
Vs: huutokaupat.com
Näyttää olevan pohjahinta koneilla joitten alle koneita eivät myy.
Huutokauppa ilmoituksessa on kohdenumero ja tuotenumero josta kolme ekaa numerota näyttää olevan heillä myös merkitty koneeseen "tuote: 64/5/36530 "


Kannattaa huutaa reilulla summalla niin kyllä se kone sinulle jää.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: huutokaupat.com
olen yrittänyt jo kolme kertaa näistä konkurssi tai sellaisista ostaa tätä fella niittolaitetta,jokohan se eileen annettiin mennä vaikka hinta jäi edellisestä kerrasta noin 200e.onko tämä kuinka yleistä tai niiden tapa toimia.kyseessä oli aina sama kone,kone oli myynnissä macealla lahdessa.eka kerralla hinta jäi 1000e tokalla 1860e ja eilen noin 1600 alv0

Älä huoli, kyllä se sama kone tulee uudestaan vielä myyntiin, esim. kuukauden kuluttua.....   

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: huutokaupat.com
olen yrittänyt jo kolme kertaa näistä konkurssi tai sellaisista ostaa tätä fella niittolaitetta,jokohan se eileen annettiin mennä vaikka hinta jäi edellisestä kerrasta noin 200e.onko tämä kuinka yleistä tai niiden tapa toimia.kyseessä oli aina sama kone,kone oli myynnissä macealla lahdessa.eka kerralla hinta jäi 1000e tokalla 1860e ja eilen noin 1600 alv0

Älä huoli, kyllä se sama kone tulee uudestaan vielä myyntiin, esim. kuukauden kuluttua.....   

Ja jos on oikein kova tuska niittokoneen perään, niin minä voin myydä oman Ala-talkkarin remmikoneen vaikka tuolla tonnilla. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: huutokaupat.com
Tuolta saa tavaraa kun tarjoaa 20% yli tavaran arvon  :P
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: huutokaupat.com
oma ajatus on puolet agriaffareen hinnasta+alv joskus on jopa kauppa syntynyt,useimmin hinta on kiipinyt agrinhinta+20%+alv.se aina tekee mukavia väristyksiä kun ei koske omaa lompsaa.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: huutokaupat.com
Macea möi jotain imuria tai vastaavaa, tarjouslehdessä 69 € meni puoleentoista sataan € tuolla huutokaupat.com:issa, kuka tuota voi valvoa, huutaako "omat" miten paljon... Ei kukaan.  Karpolle olisi taas asiaa  >:(
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: huutokaupat.com
>oman Ala-talkkarin remmikoneen vaikka tuolla tonnilla

Ihan varma ettei ikävä tule.

nimim.remmisulkeiset just valmistunut  >:(

Naturalis

  • Vieras
Vs: huutokaupat.com
Macea möi jotain imuria tai vastaavaa, tarjouslehdessä 69 € meni puoleentoista sataan € tuolla huutokaupat.com:issa, kuka tuota voi valvoa, huutaako "omat" miten paljon... Ei kukaan.  Karpolle olisi taas asiaa  >:(
Mikä tossa sitten oli se vääryys?  ???

rns

  • Vieras
Vs: huutokaupat.com
Näyttää olevan pohjahinta koneilla joitten alle koneita eivät myy.
Eo. sivustolla huutaneena ja niistä viisastuneena pidän huutokaupan toimivuudelle ehdottomina sääntöinä, että aloitushinta on alin myytävä hinta ja että korkein tarjous hyväksytään aina.
Reilu kauppa on molempien etu, myös myyjän joka ajattelee pidemmälle.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: huutokaupat.com
Löytyi se legendaarinen niin macealta haiseva omakehu-kommenttikin. Nimimerkki Maanviljelijä... joopa joo. ;D


http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=35955.msg603184#msg603184
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: huutokaupat.com
nyt se saatanan fella on taas myynnissä,tarjokkaa perkele siitä riittävästi.mä oon niin väsysksissä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: huutokaupat.com
nyt se saatanan fella on taas myynnissä,tarjokkaa perkele siitä riittävästi.mä oon niin väsysksissä.

Mää voisin ostaa tuollaisen fellaation
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.