Keväällä näin ensikerran mainoksen, että muuliltakin alkais saada peräkärryjä, mutta aika valtion salaisuus nuo vielä tahtoo olla, en tarkoita niitä kattopellistä pokattuja, sellaiset multakin löytyy, ihan kivat ei huomaa pienenkään henkilöauton perässä miksikään. Mutta jos jotain oikeasti kuskataan, niin kyllähän nuo saksankärryt on ollut ainoa vaihtoehto, itellä on nyt ollu nuo ansemssin kolmikattokipilliset 3000 kokonaispainolla, eikä niissä kyllä ole valittamista ollut, renkaita on menny muutama sarja ja jarrut tehtiin viimesyksynä, kun meni loppuun, valotöpseleitä joutuu reippaan vuoden välein vaihtamaan, kun ne "renuuntuu" väljäksi eikä kaikki valot pala, vois olla jotenkin toisin kytketty, ettei kaikkien sivuvalojenkin johdot menisi sinne töpseliin, ettei se johto painaisi niin paljoa, yleensä ensimmäisen pimenee tienpuoleinen vilkku, lamppuja ei ole tainnu tarvita vaihtaa silti montaakaan, lähes aina on vika ollut pistokkeessa. Mutta jos nyt täytyisi kärryä lähteä ostamaan, enpä paljoa miettisi samanlainen tulis. Mitä tulee vedettävyyteen, näyttää olevan iso ero veto-autolla ja veto-autolla... ennen vedin vähän laittomastikkin katumaasturilla, olo oli, kuin ois istunu paistinpannulla ja joku vatkaa varresta, nyt veturina on tuo mitsun uus l200 ja varsinkin kuormalla se kulkee todella unettavan eleettömästi ja tasaisesti, aivan tyhjä kärry hieman tärähtelee, mutta painon kasvaessa kaikki tärinät katoaa. Koukku vaan on niin ylhäällä, että vetolaitetta piti nostaa kymmenensenttiä, että kärry kulkee suorassa, joten eipä "voi" lainata kenellekkään