Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe minä-itte ja sepeteus mitalinluovutuksella????  (Luettu 1681 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: minä-itte ja sepeteus mitalinluovutuksella????
"Auto oli ilmeisesti punainen Mercedes-Benz tai BMW."

Kantakirjatemari ajellu kantakirjapemarilla...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: minä-itte ja sepeteus mitalinluovutuksella????
VOimakolmikon poliittinen ohjelma löydetty?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051713731006_uu.shtml

Fuller

  • Vieras
Vs: minä-itte ja sepeteus mitalinluovutuksella????
toinen noista oli huudellut mustalaiskielellä naisille "lergula geijaa" :o

Sepedeus

  • Vieras
Hesari tänään
Sivu B4

  Atrian kampaja herättää kysymyksiä tuontilihan säteilytyksestä ja antibiooteista.

  Jutun mukaan suomeen on laitonta tuoda säteilytettyä lihaa. Antibioottijäämistä ei merkkejä vaikka brasilialainen liha on erityistarkkailussa. Kepulaanen osuustoimintateollisuus on lähtenyt valheiden tielle, kun itse jäi venäjällä kiinni antibioottijäämistä.

  Että pysytään nyt vaan asialinjalla ja totuudessa ;D ;D ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hesari tänään
Sivu B4

  Atrian kampaja herättää kysymyksiä tuontilihan säteilytyksestä ja antibiooteista.

  Jutun mukaan suomeen on laitonta tuoda säteilytettyä lihaa. Antibioottijäämistä ei merkkejä vaikka brasilialainen liha on erityistarkkailussa. Kepulaanen osuustoimintateollisuus on lähtenyt valheiden tielle, kun itse jäi venäjällä kiinni antibioottijäämistä.

  Että pysytään nyt vaan asialinjalla ja totuudessa ;D ;D ;D ;D ;D

 Edelleen asialinjalla ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hesari tänään
Sivu B4

  Atrian kampaja herättää kysymyksiä tuontilihan säteilytyksestä ja antibiooteista.

  Jutun mukaan suomeen on laitonta tuoda säteilytettyä lihaa. Antibioottijäämistä ei merkkejä vaikka brasilialainen liha on erityistarkkailussa. Kepulaanen osuustoimintateollisuus on lähtenyt valheiden tielle, kun itse jäi venäjällä kiinni antibioottijäämistä.

  Että pysytään nyt vaan asialinjalla ja totuudessa ;D ;D ;D ;D ;D

 Edelleen asialinjalla ;D ;D ;D

Itsekkin olen tuota aina ihmetellyt, Suomessa on hormoonien ja antibioottioen käyttö kielletty, mutta tällä tavalla kasvatettua lihaa saa kyllä tuoda maahan ja myydä ihan vapaasti.
Eikö se olisi loogista, että joko käyttö sallitaan tai myös tuonti kielletään ????
Miksi MTK ei puhu mitään tästä ????

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hesari tänään
Sivu B4

  Atrian kampaja herättää kysymyksiä tuontilihan säteilytyksestä ja antibiooteista.

  Jutun mukaan suomeen on laitonta tuoda säteilytettyä lihaa. Antibioottijäämistä ei merkkejä vaikka brasilialainen liha on erityistarkkailussa. Kepulaanen osuustoimintateollisuus on lähtenyt valheiden tielle, kun itse jäi venäjällä kiinni antibioottijäämistä.

  Että pysytään nyt vaan asialinjalla ja totuudessa ;D ;D ;D ;D ;D

 Edelleen asialinjalla ;D ;D ;D

Itsekkin olen tuota aina ihmetellyt, Suomessa on hormoonien ja antibioottioen käyttö kielletty, mutta tällä tavalla kasvatettua lihaa saa kyllä tuoda maahan ja myydä ihan vapaasti.
Eikö se olisi loogista, että joko käyttö sallitaan tai myös tuonti kielletään ????
Miksi MTK ei puhu mitään tästä ????

  Hei antibioottien käyttö ei todellakaan ole kielletty.

http://uutiset.ruokatieto.fi/WebRoot/1043198/X_Uutistenhallinta-2-1-palsta_uusi.aspx?id=1199744


Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:11:47 kirjoittanut Sepedeus