jos oekeen ymmärrin niin 1983 tuli tuo uuvvempi versio, ja kuitennii vanahaa DX80-mallia kaupataan jopa kasiviitosena
Ehä minä muuten, vaen kun on apukonneeksi tarjolla.... ja pyhäajeluun
Siihen se soppiiki erinomasesti.
Hemestillekki on oikeen oma tooli. Tillaa on hytisä niiettei pyhämekkokkaan ryöty ku hupiajelulle lähtee sääkerismiehesä kansa.
Ostoaikeisa jos tojella oot nii koitappa jotenki saaha ajettua moottori näppituntumalta kuumaksi ja kataha lämpömittaria. Jos vainen mittari näyttää reippaasti alta puoltaväliä niin sillon voi eppäillä tuulettimen termostaatin toimintaa. Se lienee jonkuverran ylleistä nuisa että termostaatti antaa ölijyn mennä tuulettimen viskoosikytkimelle jollonka tuuletin pyörii kylymälläki konneella. Ja tämähän tarkottaa sitä jotta konneella ajetaan kokoajan kylymänä ja kuluminen on semmukasta.
Kataha myös hetimiten tartin jäläkiin pyöriikö tuuletin. Tämä viittaa kansa tuohon eellä mainittuun kylymänä käyttämiseen.
ps. Vieläki harmittaa ku tuli myytyä tuommonen DX80 takatyöntömalli. Ajettu sillä oli jo ruhtinaalliset 2600 tuntia. Etukuormaajakin oli. Ja sillä pysty jopa jotakin tekemäänkin ku on tuo Teutsi niimpalijo takapainonen kone.