Keskusteluaiheet > Koneet, laitteet ja tekniikka

Käytetty bensa liikutin 15-20K hintaluokassa ?

<< < (44/44)

Oksa:
ite en tiijä nykyisistä yhtään nättiä autoa.   nuo on vaan niiiiin kohlon näkösiä kaikki..   helevetinmoinen keula ja takaluukku kuin kirjelaatikko.   sileetä peltiä ei enää missään..

lypsyukko:
Miksi siinä pitää olla sileää peltiä ? Kyllä kurvit on näyttäviä, monessakin "koneessa".

lypsyukko:
Täs ketjus oli puhetta joskus noista vakuutuksen bonuksista. Tuos tuli nippu autovakuutuksia. Osassa liikenne ja osassa kasko. Kummastakaan ei sitten tullut molempia. Se auto millä kolaroitiin joskus, niin sen liikennevakuutusbonukset nyt 80% mutta kolarittomien autojen kaskon bonukset vaan 70%. Mitähän *ittua. Onko LT:n kasko ollut aina noin pienillä bonuksilla. Ei sitä äkkiseltään löytynyt "mainoksistakaan". Vai onko tämä sitten taas näitä, että pitäis taas vaatia korkeammat bonukset. Tai olis pitänyt  silloin kun vakuutukset on tehty. Aikoinaan ainakin maksimi oli 80%, mutta vain niille asiakkaille jotka tajusivat itse pyytää muutosta 70 ->80. No koskahan ne on takaisin lähtöasentoon sitten kierähtänyt  ::)

Toivo Tonta:
Ei taida olla sama asia kasko ja liikenne bonuksissa?

lypsyukko:
Taitaa olla noin. Ainakin mulla kaikki kaskot vain 70% LT,s. Mutta if mainosti 80% myös kaskoon. Mutta voi toki olla silti kalliimpi. Eihän maailma tuohon kaadu ja katsoin netistä edellisvuoden otteet ja samoin ne oli ollut silloinkin, tai liikenteen oli noussut kahdessa viimeisessä täyteen. Mutta kun oon laiska niin mopo on liikenteessä yhä. Kasko reilu 200 ja liikenne reilun satasen. No täytyy sitten ajella ens kesänä 😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta