Mites pöösö?
Valmis! Tosin vasta niin myöhään iltapäivällä, että jäi hyväksyntä huomiselle. Alettiin tossa lltapäivällä tutkia, mikä kasema vois olla auki lauantaina! No ei tarvi Saloa kauemmaksi sentään kai ajella. Olis tullu jo eilen valmiiksi, mutta oli koulua koko päivä (sinne ajoin traktorilla!)
Eipä tuo edes vaikea homma olis ollu, jos a) olis ollu terveenä b) olis ollu kunnon työkalut ja vähän parempi asennustila (olin mää sentään katon alla vanhassa navettaladossa). Ylhäältä irtoo kahdella pultilla se levy, jossa iskari on kiiinni. Alhaalta tolppa on kiinni kahdella pultilla. Noiden lisäksi se kallistuksen vakaajan tukitanko irti jostain ja that's it. Mahtuu suht hyvin pois. Iskarin pään mutteri oli kaikista tiukimmassa, kaikkia tarvi lämmittää.