Jätetään nyt ne naapurin romut omiin nurkkiinsa ja muistellaan vain niitä omia "onnistumisia"...
Onhan noita huteja.
Ensimmäisenä tulee mieleen Nokka niittomurskain, varsinainen vitsi - hihnavetoinen, ja murskainosa täysin epäonnistunut, minkäänlaista kevennystä palkille ei ollut. Maansiirtokoneeksi tuon nimesinkin...
Sitten oli taannoinen massikka, 390 turbolla. Käytettynä hankin, oli kauppias ehtiny sen maalauttaa nätiksi, toteutui vanha sanonta moni kakku päältä kaunis... Öljyä kusi joka välistä, navat, ohjaus, moottori, paljon meni rahaa tilkitsemiseen. Turbon hukkaportti jumis, tehoahan siinä kyllä oli ruuvattu reippaanpuoleisesti. Vaihteistona speedshit, kyllä söi miestä kun olis pitäny saada aluetta vaihdettua, se piru ei pysyny päällä.
Cabe kesantomurskain. Muutenhan olsi ihan asiallinen laites, mutta rauta niin pehmeää, ettei viitsi kauemmas sen kanssa lähteä, kun puoleen päivään mennes varmasti saa jo lähteä kotiin kemppiliimaamaan.
Yks nokian kännykkä, jokin 3000 sarjanen, ensimmäisiä jossa oli se naiivi-näppäin. Siedin sitä oikein 3 viikkoa, sitten vaihtoon.
Yhdet kvernelandin kääntöaurat. Niitä käänneltiin ja säädettiin ja linjattiin moneen otteeseen, mutta koskaan niillä ei oikein hyvän näköistä kynnöstä tullut.
Niin ja Kaaz-raivaussaha! Melkoinen vitsi.... boooom booooom zzzztprrr...