Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Minun sukuni tarina, täydennysosio  (Luettu 940 kertaa)

TimoLiisa

  • Vieras
Hei kaikille. Olen TimoLiisa, uusi ystävänne.

Tarkkasilmäiset lukijat ovat ottaneet TimoLiisaan yhteyttä ja ihmetelleet, että miksi sukukaaviosta puuttuu serkkupoika Jale ?
Siis se sama henkilö, joka katseltuaan uutta tuulimyllyä sekosi ja häipyi kärrynpyöriä tehden metsään, kuin propeli ikään ?
Jalehan toimitettiin tuolloin hullujenhuoneelle, jossa hänet sidottiin patteriin kiinni, ettei Jale reuhuaisi niin kovasti.

Jale on päässyt pois hullujenhuoneelta viime viikolla. Hän on rauhallinen, tekee enää satunnaisesti lyhyitä pyrähdyksiä. Lääkäreiden mukaan hän ei enää ole uhka itselleen, eikä läheisilleen.

Syy, miksi Jale "unohtui" sukukaaviosta pois on varsin yksinkertainen : En tiennyt kaaviota laatiessani, että Jale on taas vapaalla jalalla. Katsoin näin ollen parhaaksi tehdä kaavion "pääpiirteissään", kuten tuolloin asian ilmaisin. Ties, vaikka kaikki hermikset yhdistettäisiin erheellisesti mielenvikaisuuteen....näin tuolloin muistan ajatelleeni.

Jale on 3/4-osainen hermis, häneltä puuttuu toinen kives. Tämä seikka  ei kuitenkaan selitä Jalen mielenvikaisuutta. Syy siihen oli siis tuulimyllyssä.

Me hermikset vastustamme nykyään tuulivoimaa.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Lieneekö teillä suvussanne myös italialaisia  ??? Jossakin ketjussa oli kuva Berluskoonista ja hänelläkin näytti olevan vain yksi hauli pussissaan  ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Jalelle näytetään nykyään päivittäin aurinkokennoa. Sen näkeminen saa Jalen makaamaan paikallaan ihan levynä  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Jale on innokas jahtimies, etenkin jänispassissa hänen sielunsa lepää.
Hänellä on tällä hetkellä 5 kk vanha beaglenpenikka, Urkki nimeltään. Jale on kouluttanut sitä Vääksyn runsailla riistamailla viime päivinä.

Aamulla olikin käynyt sangen hauska tapaus : Ylästalon vanha Edward rakasteli karjakkoa peräkammarin lattialla. Karjakko huusi hekuman huipulla aivan kuin Beaglekoira, joka yhyttää jäniksen "perslähdöllä". Eli aivan kaamea uikutus.

Jale oli herännyt uikutukseen ja siepannut välittömästi haulikon käteensä. Hän juoksi toiveikkaana pihalle ampuakseen Urkille ensi jänösen. Jale hämmästyi, kun Urkki nukkuikin rauhallisesti tarhassaan.
Uikutus jatkui peräkammarin puolella.... 

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Kohta kaiveltiin hauleja Edwartin hyvin säilyneestä ja ikäisekseen muodokkaasta takamuksesta  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

TimoLiisa

  • Vieras
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Käsittääkseni hauleilla ei olisi riittävää tehoa läpäistä vanhan Edwardin parkkiintunut persnahka

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Minun sukuni tarina, täydennysosio
Käsittääkseni hauleilla ei olisi riittävää tehoa läpäistä vanhan Edwardin parkkiintunut persnahka

Ehkä osuma napakymppiin voisi mahdollistaa haulin penetraation Edwardin sisuksiin  ???