Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Moka-matin vastuu  (Luettu 2919 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs:kielitaito
PERTTI SALOLAINEN

Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana. Oltuani 3 vuotta Kokoomuksen puheenjohtajana siirryin Suomen Lontoon suurlähettilääksi. Olen perustanut WWF-luonnonsuojelujärjestön Suomeen. Olen toiminut pääministerin sijaisena vuosina 1991-1995. Eduskunnassa toimin nyt keskeisen ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana.




ja kaikki tämä ilman kunnollista englannintaitoa :D :D :D

onkohan ne saanu vieläkkää pertille selitettyvä, mitä siinä paperissa luki

mihin 15 vuotta sitte nimesä laetto :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs:kielitaito nykyisin
PERTTI SALOLAINEN

Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana. Oltuani 3 vuotta Kokoomuksen puheenjohtajana siirryin Suomen Lontoon suurlähettilääksi. Olen perustanut WWF-luonnonsuojelujärjestön Suomeen. Olen toiminut pääministerin sijaisena vuosina 1991-1995. Eduskunnassa toimin nyt keskeisen ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana.




ja kaikki tämä ilman kunnollista englannintaitoa :D :D :D

onkohan ne saanu vieläkkää pertille selitettyvä, mitä siinä paperissa luki

mihin 15 vuotta sitte nimesä laetto :o

onneksi kokoomuksessa on nyt kielitaitoinen ministeri  sotamies Hönö,
asioitten ymmärtäminen voi tosin takkuilla :D

Talojussi

  • Vieras
Vs:kielitaito
PERTTI SALOLAINEN

Olen ollut urani aikana monessa mukana. Aloitin kauppatieteiden maisterin tutkinnon jälkeen Yle TV:n uutistenlukijana ja Lontoon kirjeenvaihtajana sekä BBC:n toimittajana. Seuraavana oli vuorossa 26-vuoden ura kansanedustajana, josta kahdeksan vuotta ulkomaankauppaministerinä ja Suomen EU-sopimuksen pääneuvottelijana. Oltuani 3 vuotta Kokoomuksen puheenjohtajana siirryin Suomen Lontoon suurlähettilääksi. Olen perustanut WWF-luonnonsuojelujärjestön Suomeen. Olen toiminut pääministerin sijaisena vuosina 1991-1995. Eduskunnassa toimin nyt keskeisen ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtajana.




ja kaikki tämä ilman kunnollista englannintaitoa :D :D :D

Kaiken huippu on kevytkomissaari Olli Rehn, suorittanut tohtorintutkinnon Englannissa, mutta silti Olli-pojan Lontoonkieli on todellista apinaenklantia :D :D :D

Karmeata kuunneltavaa, häpeäksi Suomelle

Aulis Anttila

  • Vieras
Tohtoritutkinnot...
Kaiken huippu on kevytkomissaari Olli Rehn, suorittanut tohtorintutkinnon Englannissa


Samaa sarjaa on Lahtarikaartin rysäläehdokkaan väittäri... ei hyväksytty Suomessa... hyväksyttiin enklanninmaalla...  :o  :(  >:(