Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persejärkisten hommia osa 2.  (Luettu 3561 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Persejärkisten hommia osa 2.
http://www.hs.fi/kotimaa/Autoletka+ajoi+kilpaa+kohti+Turkua++mittarissa+yli+200+kmh/a1305562212214
Voiko näitä nysäkulleja pistää pataan kyselemättä, jos huoltsikalla niihin törmää? Retorisesti ajatellen voi, kun ovat ittekin tekemässä mitä huvittaa. Muuhun kun ei kyetä :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Minun puolesta  siitä vaan.

Näin muuten eilen illalla peeämween, jonka rekisteri alkoi VGN. Ehkäpä kaikki bemarit eivät olekaan mulkkuja, vaan joukossa on yksi vagina?

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Pari päivää sitten oli paikallisen marketin pihalla uudenkarhea 5-sarjalainen, jonka etupuskurista oli vain rippeet jäljellä. Sisäinen pikkupiruni sai tuntemaan pientä vahingoniloa.  ::) Liika teho väärin käytettynä on tuhoisa yhdistelmä.

Pitäiskö mun  muuten olla huolestunut, eräs hyvinkin läheinen sukulaiseni  nimittäin suunnittelee  remarin ostoa. :-\
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7095
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Pari päivää sitten oli paikallisen marketin pihalla uudenkarhea 5-sarjalainen, jonka etupuskurista oli vain rippeet jäljellä. Sisäinen pikkupiruni sai tuntemaan pientä vahingoniloa.  ::) Liika teho väärin käytettynä on tuhoisa yhdistelmä.

Pitäiskö mun  muuten olla huolestunut, eräs hyvinkin läheinen sukulaiseni  nimittäin suunnittelee  remarin ostoa. :-\

Pitäskö mun olla huolestunut kun noita suvussa on ollut ja on, isälläkin elämänsä ensimmäinen uusi auto oli eläkkeelle päästyään, ja bemari :) ...Ja mullakin kesäautona...

Tottapuhuen, vanhuksilla menee mutta näin nuorempana, maine vtuttaa kyllä suuresti kun muuten niin mukavia autoja :) Tämä mukava maine ajaa seuraavassa autonvaihdossa vaihtamaan merkkiä, nämä järjen jättiläiset kun yksi käyttäjäryhmä ko. autoilla. Kesällä kun kokoontuvat näille nurkille, itse pitää pitää oma auto visusti tallissa :(
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4699
  • Savo savolaisille!
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Pari päivää sitten oli paikallisen marketin pihalla uudenkarhea 5-sarjalainen, jonka etupuskurista oli vain rippeet jäljellä. Sisäinen pikkupiruni sai tuntemaan pientä vahingoniloa.  ::) Liika teho väärin käytettynä on tuhoisa yhdistelmä.

Pitäiskö mun  muuten olla huolestunut, eräs hyvinkin läheinen sukulaiseni  nimittäin suunnittelee  remarin ostoa. :-\

Pitäskö mun olla huolestunut kun noita suvussa on ollut ja on, isälläkin elämänsä ensimmäinen uusi auto oli eläkkeelle päästyään, ja bemari :) ...Ja mullakin kesäautona...

Tottapuhuen, vanhuksilla menee mutta näin nuorempana, maine vtuttaa kyllä suuresti kun muuten niin mukavia autoja :) Tämä mukava maine ajaa seuraavassa autonvaihdossa vaihtamaan merkkiä, nämä järjen jättiläiset kun yksi käyttäjäryhmä ko. autoilla. Kesällä kun kokoontuvat näille nurkille, itse pitää pitää oma auto visusti tallissa :(

Siskoni tuota bemun ostoa suunnttelee, voishan sitä sitten varmaan lainata...

Teidän nurkilla taitaa tuo mulkunmaine on vielä tavallista tiukemmassa, sattuneesta syystä. >:(

Viimeksi muokattu: 13.05.12 - klo:10:08 kirjoittanut junttieinari

"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Minun puolesta  siitä vaan.

Näin muuten eilen illalla peeämween, jonka rekisteri alkoi VGN. Ehkäpä kaikki bemarit eivät olekaan mulkkuja, vaan joukossa on yksi vagina?
Bemarilla ja kortsulla on yhteistä: molempien sisällä on iso mulkku.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Minun puolesta  siitä vaan.

Näin muuten eilen illalla peeämween, jonka rekisteri alkoi VGN. Ehkäpä kaikki bemarit eivät olekaan mulkkuja, vaan joukossa on yksi vagina?
Bemarilla ja kortsulla on yhteistä: molempien sisällä on iso mulkku.

Eikös joku sanonu juur päinvastaista, että Bemari on pienipilisten auto. Ottaa siitäkin selvää.  ::) ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Minun puolesta  siitä vaan.

Näin muuten eilen illalla peeämween, jonka rekisteri alkoi VGN. Ehkäpä kaikki bemarit eivät olekaan mulkkuja, vaan joukossa on yksi vagina?
Bemarilla ja kortsulla on yhteistä: molempien sisällä on iso mulkku.

Eikös joku sanonu juur päinvastaista, että Bemari on pienipilisten auto. Ottaa siitäkin selvää.  ::) ;D
tarttee laittaa MB e63 ni kukaan ei noteeraa mitenkään.. ;D mistähän muuten moinen pilinjatke -nimitys on saanut alkunsa ja miten se vieläkin on voimissaan?? ???
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa

Viimeksi muokattu: 13.05.12 - klo:22:16 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8393
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Polkupyöräillessä kun auto menee nuollen ohi tietää katsomatta auton olevan Bemari.  >:(
Joskus pyöräretkellä pohdittiin ostavatko *******t Bemareita vai tuleeko ihmisestä ******* Bemarinoston jälkeen.  :o
Mystinen kesälaatumies

mah

  • Vieras
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Mihin on nykynuoriso oikein menossa? >:( Kohti Turkua.... :'(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Polkupyöräillessä kun auto menee nuollen ohi tietää katsomatta auton olevan Bemari.  >:(
Joskus pyöräretkellä pohdittiin ostavatko *******t Bemareita vai tuleeko ihmisestä ******* Bemarinoston jälkeen.  :o

*******t ostavat bemareita, sit se vaiva vielä lisääntyy oston jälkeen.

devil

  • Vieras
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Pari päivää sitten oli paikallisen marketin pihalla uudenkarhea 5-sarjalainen, jonka etupuskurista oli vain rippeet jäljellä. Sisäinen pikkupiruni sai tuntemaan pientä vahingoniloa.  ::) Liika teho väärin käytettynä on tuhoisa yhdistelmä.

Pitäiskö mun  muuten olla huolestunut, eräs hyvinkin läheinen sukulaiseni  nimittäin suunnittelee  remarin ostoa. :-\

Järki on hävinnyt jos Bemarin ostaa. Ensiksi se on saksan mosse ja sitten se minimaalinen älykkyys kuskin päässä joutuu koetukselle. Vaikka olisi varaa bemarin ostoon ajan silti kansanautolla.

Cynic

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1281
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Täytyy olla virhe, ei kenelläkään ole noin kiire Turkuun.

Mitä dramaattista tuossa nyt oli, Saksassa ajaa päivittäin 20 Bemaria yli 150 km/h samalaisilla moottoriteillä likellä toisiansa. Jopa huonommatkin autot yrittävät pysyä mukana.

Nopeusrajoitusten nostamiselle on selvää kysyntää.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Persejärkisten hommia osa 2.
Jos noi Bemarikuskit töpeksii parinkymmenen joukoilla niin kai niitä olis virkavallan helppo seurata...siis oliko niitä tunareita ja luusereita todella parikymmentä siinä letkassa ?????