Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Morgan Kane  (Luettu 6229 kertaa)

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Morgan Kane
Mut Tex Willer rules !

joo, se on kaikkein kovin jätkä! Kukaan muu ei pysty juomaan kiehuvaa kahvia peltimukista...
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
Tuttua saagaa. Kovin länkkäri oli Jonah Hex, tai ainakin rumin.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Morgan Kane
Korkiajännitystä tuli joskus luettua.

Ilmestyyköhän vielä? Kyllä.

http://koti.mbnet.fi/gabbahey/Aargh!/sanasto.htm

Viimeksi muokattu: 06.03.11 - klo:21:58 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Morgan Kane
Joo. Kyllä Tex Willer ja Jerry Cotton oli mun kavereita.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

sorkkis

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
Joo. Kyllä Tex Willer ja Jerry Cotton oli mun kavereita.

Kävitkö whiskyä ryyppäämässä heijän kanssaan .  :o

Kalle Kehveli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Morgan Kane
Olisiko kellään myydä koko sarjaa ??

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Morgan Kane
Mut Tex Willer rules !
Tex Willerhän tunnustetaan myös Toivon Työväenpuolueessa, jolla on myös Korvat...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-)
Mut Tex Willer rules !
Tex Willerhän tunnustetaan myös Toivon Työväenpuolueessa, jolla on myös Korvat...     ;)

 ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Morgan Kane
Mä olen taas hämärästi eksyksissä tän sukupuolisuuteni kanssa, mut mulla on Tex Willerin kaikki vuosikertojen numbat, ihan ehken max 5kpl puuttuu ja kestotilaaja olen ollut melkein 30 vuotta. Myös iso pino niitä lituska-Willereitä on, Eurasta ostettuja vuonna käpylehmä osto- ja myyntiliikkeestä  :o joo ja Jerry Cottoneitakin löytyy muutama laatikollinen  :P ja Morgan kaneja  :-X Mut Hopeanuoli oli kans kova  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Kottonit...
Mä olen taas hämärästi eksyksissä tän sukupuolisuuteni kanssa, mut mulla on Tex Willerin kaikki vuosikertojen numbat, ihan ehken max 5kpl puuttuu ja kestotilaaja olen ollut melkein 30 vuotta. Myös iso pino niitä lituska-Willereitä on, Eurasta ostettuja vuonna käpylehmä osto- ja myyntiliikkeestä  :o joo ja Jerry Cottoneitakin löytyy muutama laatikollinen  :P ja Morgan kaneja  :-X Mut Hopeanuoli oli kans kova  ;D

Oiskohan noiden "kottoneiden" joukossa yhtään mun kirjottamaani  ::) ::)   ;D ;D ;D ...ja Eurasta kannattaa ostaa mitä tahansa... aina  ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kottonit...
Mä olen taas hämärästi eksyksissä tän sukupuolisuuteni kanssa, mut mulla on Tex Willerin kaikki vuosikertojen numbat, ihan ehken max 5kpl puuttuu ja kestotilaaja olen ollut melkein 30 vuotta. Myös iso pino niitä lituska-Willereitä on, Eurasta ostettuja vuonna käpylehmä osto- ja myyntiliikkeestä  :o joo ja Jerry Cottoneitakin löytyy muutama laatikollinen  :P ja Morgan kaneja  :-X Mut Hopeanuoli oli kans kova  ;D

Oiskohan noiden "kottoneiden" joukossa yhtään mun kirjottamaani  ::) ::)   ;D ;D ;D ...ja Eurasta kannattaa ostaa mitä tahansa... aina  ;D ;D ;D
Have no fear, ehkä en tule omistuskirjoitusta hakemaan  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
Ehkä sun kannattaisi lukea jokin toinenkin kirja, niin tiedot noista jenkeistä avartuisi ...

jeep

  • Vieras
Vs: Morgan Kane

Viimeksi muokattu: 07.03.11 - klo:22:02 kirjoittanut jeep

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Morgan Kane
Ehkä sun kannattaisi lukea jokin toinenkin kirja, niin tiedot noista jenkeistä avartuisi ...
http://oodee.wordpress.com/2007/03/31/rikollisuutta-ei-torjuta-kovilla-rangaistuksilla-2/

Ja noi lööpit ja linkit kannattaa unohtaa kokonaan ...