Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Humalan ihannoinnin maa  (Luettu 12764 kertaa)

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Ehdottomuus...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(
  Eli, tavoite on täyttynyt, saatu tämän saitin juopot esiin ja ärsyyntymään.    ;D
Antti Heikkilä

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Ehdottomuus...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(

niin. toiset haluaa olla ottamatta ja toiset haluaa ottaa.. kummankin "vakaumusta" tulisi kunnioittaa.
jos kerran apsolutisti saa paheksua paljon kerralla juovia niin saako laiha ihminen paheksua ylipainoisia?

Aulis Anttila

  • Vieras
Asiat ja asiat...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..
Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(
niin. toiset haluaa olla ottamatta ja toiset haluaa ottaa.. kummankin "vakaumusta" tulisi kunnioittaa.
jos kerran apsolutisti saa paheksua paljon kerralla juovia niin saako laiha ihminen paheksua ylipainoisia?

Ei... välttämättä... mut kiistatta kansalaisten elopaino kaikissa teollisuus- ja jälkiteollisuusmaissa on viime vuosikymmeninä noussut huomattavasti, jopa vaarallisesti... eli saa siitä keskustella ainakin... niin kuin kännäämisestäkin... ja raittius- ynnä muiden hengenkoohottajien tuittuiluista.

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Asiat ja asiat...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..
Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(
niin. toiset haluaa olla ottamatta ja toiset haluaa ottaa.. kummankin "vakaumusta" tulisi kunnioittaa.
jos kerran apsolutisti saa paheksua paljon kerralla juovia niin saako laiha ihminen paheksua ylipainoisia?

Ei... välttämättä... mut kiistatta kansalaisten elopaino kaikissa teollisuus- ja jälkiteollisuusmaissa on viime vuosikymmeninä noussut huomattavasti, jopa vaarallisesti... eli saa siitä keskustella ainakin... niin kuin kännäämisestäkin... ja raittius- ynnä muiden hengenkoohottajien tuittuiluista.
      :P

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Ehdottomuus...
Suuri osa suomalaisista on siis yksinkertaisesti liian tyhmiä käyttämään alkoholia oikein, nämä ääliösuomalaiset jatkavat juomista nousuhumalavaiheen jälkeenkin, jolloin tulee se paha känni, jolloin haastetaan riitaa tai aletaan murjottamaan.
Hyvä, että tunnustat, että alkoholi ei sovi sinulle, etkä osaa sitä viisaasti käyttää, joten olet tehnyt viisaasti kun olet lopettanut ko tuotteen käytön kokonaan. Absolutismi ei kuitenkaan anna rajatonta oikeutta alkaa rajoittaa muiden ihmisten alkoholinkäyttöä..

Samaa mieltä... emmä nyt suorastaan tukkisi moisten hihhuleiden turpavärkkejä, mutta kyl mua perkeleesti ärsyttää se et jotku tyhjäpäät tietää paremmin ku mä ite mikä on mulle hyväks ja mitä mä saan tehä... ja ennen muuta en saa tehä, perkele juu  >:( >:( >:(
  Eli, tavoite on täyttynyt, saatu tämän saitin juopot esiin ja ärsyyntymään.    ;D
Juu varmaan laskuhumalassa jo ;) ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Humala on latinaksi "Humulus lupulus"  8)

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Miksiköhän tämä toisten alkoholinkäytön arvostelu  aiheuttaa niin  paljon provosoitumista? siis alkoholin, jos toisia arvostellaan vaikkapa liiallisesta rasvojen syönnistä tai muista epäterveellisistä elämäntavoista, niin se ei aiehuta provosoitumista, mutta nimenomaan alkoholinkäytön arvostelu aiheuttaa?

Ja muistakaa tämä vanha Mauno Koiviston lanseeraama sanonta: Jos provosoidaan, niin ei pidä provosoitua, tämä pätee kaikenlaiseen nettikeskusteluun.  :D ;D :D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Humalan ihannoinnin maa
En edes jaksanut lukea koko threadia läpi mutta tämän Leijonien kännäämiseen ja sen aiheuttamaan esikuvavaikutukseen sen verran että on aika kiistaton fakta että joukkuelajien harrastajien keskuudessa ryypätään yleisesti ottaen enemmän kuin yksilölajien harrastajien keskuudessa. Väitänkin siis että ne nuoret oppivat sen kännäämisen jalon taidon ilman niitä esikuviakin.....

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: Humalan ihannoinnin maa
ne mitään kuvia kumarra!   oppivat leireillä kännäämisen taidon ja just joukkuepeleissä sitä sidukkaa kuluukin pelin jälkeen!        ihan sama mitä noi jellonat tekee vapa-ajalla mutta kun ovatten edustamassa niin silloin jotain rajaa!   viruvalkia oli jo ja meni jo!

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Kännisissä muuten ärsyttää tämä, kun tullaan taputtaman selkään ja soperretaan: Sshä oot vithun hyvä tyyphi, vithu.
Miksi sitä ei voi selvinpäin kertoa? selvinpäin samat tyypit on kuin rautakangen nielleitä.  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Humalan ihannoinnin maa
ne mitään kuvia kumarra!   oppivat leireillä kännäämisen taidon ja just joukkuepeleissä sitä sidukkaa kuluukin pelin jälkeen!        ihan sama mitä noi jellonat tekee vapa-ajalla mutta kun ovatten edustamassa niin silloin jotain rajaa!   viruvalkia oli jo ja meni jo!

Just noin..... Ai niin mutta onhan se kuitenkin hienoa että näissä tapauksessa eräät vanhoilliset tahot pääsevät tuomaan esille omia näkemyksiään omista tarkoitusperistään.

Ihan vain aiheeseen liittyen, jokainen kai muistaa sen Lordin Euroviisuesiintymisen ja kuinkä siten eräät tahot pääsivät jeesustelemaan kyseisen musiikin turmiollisuutta ja jopa vaatimaan sen kisoista erottamista....

ma-ripa-lo

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Miksiköhän tämä toisten alkoholinkäytön arvostelu  aiheuttaa niin  paljon provosoitumista? siis alkoholin, jos toisia arvostellaan vaikkapa liiallisesta rasvojen syönnistä tai muista epäterveellisistä elämäntavoista, niin se ei aiehuta provosoitumista, mutta nimenomaan alkoholinkäytön arvostelu aiheuttaa?

Ja muistakaa tämä vanha Mauno Koiviston lanseeraama sanonta: Jos provosoidaan, niin ei pidä provosoitua, tämä pätee kaikenlaiseen nettikeskusteluun.  :D ;D :D
Koska ihmiset rakastavat hulluna olemista   ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Korvasieniä...
]

Ekat korvasienet on löytyny tosta muutaman kilsan päästä   ;D ;D ;D
--lähden viikon loppuna kahteleen.Hyviä paikkoja on tiedossa 8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mää vedän ny parasta aikaa nolla-kuuria. Huput silmille ja sillai. Kyllä tää on elämää.

Kukkahattu-sedät ja tädit jotka ei ymmärrä alkohoolin päälle, voi painua *****un ja liittyä lesteihin.
Matö Fököös!.....
;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Humalan ihannoinnin maa
Mää vedän ny parasta aikaa nolla-kuuria. Huput silmille ja sillai. Kyllä tää on elämää.

Kukkahattu-sedät ja tädit jotka ei ymmärrä alkohoolin päälle, voi painua *****un ja liittyä lesteihin.
Matö Fököös!.....
;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=TtyCl5M6YTA

Kyllä sinäkin vielä  jonain päivänä näet valon ja raitistut, ja sitten kirjoittelet näppis kuumana alkoholinvastaisia kirjoituksia Agronettiin.   :D