Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe peräkärryn renkaat  (Luettu 3681 kertaa)

hillbill

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
peräkärryn renkaat
Asiasta on keskusteltu ennenkin, mutta nyt kaipaisin käyttäjäkokemuksia, en mielipiteitä ja hinnatkin saan muualta. Nokialaiset, Alliance, Michelin. Kommentteja. Tulee tarpeeseen...kiitos. Hankintaan johtaneen vihjeen antajalle kymppi joulusahtia....

OM366

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: peräkärryn renkaat
Dneproshina 500-22,5 kestän hyvin,ainut haitta pidemmän seisonnan jälkeinen hyppiminen hetken kurottajan alla.Uhmaten suositusta ja painetta yli 2,5 vois auttaa.
600-22,5 sarjassa yhdessä valuvika jota muutama kuukausi selvitelty.

19/45-17 Mitas 4 sarjassa ei taida olla pyöreätä ollenkaan.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: peräkärryn renkaat
dnebro 600/22.5 renkaat ei kyllä oikeen menesty jos paljon tieajoa ja jos ajoa myös karkealla kivellä  :-\

Viimeksi muokattu: 18.12.08 - klo:18:07 kirjoittanut zetor8045

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: peräkärryn renkaat
Nokian 600/45/22.5 ELS ei kestä soran pistoja,kuluu muutenkin nopeasti.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: peräkärryn renkaat
Mä tykkään omakohtaasten kokemusten pohojalta Vredesteinin Flotation Pro:sta, tosi hyvä yleisrengas tielle ja pellolle, kevyt vetää molemmis.

Michelin Cargo kait pellolla paras jos ulukolaasia testiä on uskominen, mutta tiellä raskas vetää. Nokian Country Kingistä ihimiset tykänneet, mitä mä oon kuullu niin pelekkää hyvää. On pistosuojauskin toisin kun ELSsis. ELS alakaa olla muutenki vanhanaikaanen rengas. Onhan nuo erot valtavat eri merkkien välillä, johonaki vaihees haaveelin ittekkin leveitä Dneproja kärryn alle, mutta en enää. Ei ne kaikki Flotation-renkailta näyttävät ookkaa sellaasia.