Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Windows 10  (Luettu 32202 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65571
Vs: Windows 10
okei!   tuota en tienny ja ihmottellu noita ylimääräsiä näppylöitä kun en syytä keksinnä...       no nyt alkaa toimia tuo ipanin laittokin helpommin.   kiitti vaan...   aina sitä uutta voipi oppia täältäkin...                               käyttöohjeitahan ei näihin enää saa....   kuin agrosta.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
etkö todellakaan ole käyttänyt numeronäppäimiä, nyt narraat.Nehän on esim kirjanpidon teossa ihan ehdottomat.Minä en käytä kuin satunnaisesti noita ylärivin numeronäppäimiä.nehän on jopa hankalat nopeaan kirjoittamiseen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65571
Vs: Windows 10
kuten sanoin jo vuosia sitten;  yritys erehtys linjalla näitä kokeillaan.... tietoa ja hyötyä kertyy sitten vuosien mukaan..            netissäkin ohjeet vaan londonmurtella.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65571
Vs: Windows 10
btw, onnaako kirjoitus muuten tuo päällä normaalisti ?                        maksunsaaja jne...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9811
Vs: Windows 10
btw, onnaako kirjoitus muuten tuo päällä normaalisti ?                        maksunsaaja jne...

Kokkeile, varsin vai mitä murretta siellä puhutaan .... eihän se num lock kirjoittamiseen vaikuta.

btw . Nyt on torstaista asti käytetty W10:ä, koska tuli pakko sauma hankkia uus läppäri ja siinä se on. Meikeläisen moisella käyttäjällä en näe mitään ihmeellistä tässäkään, mutta onneksi ei sekaa kuten edellisessä pelkällä päivityksellä. Pari vanhaa läppäriä tuossa muistuttelee, että kannattaa päivittää 10. No en varmasti päivitä .

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Windows 10
etkö todellakaan ole käyttänyt numeronäppäimiä, nyt narraat.Nehän on esim kirjanpidon teossa ihan ehdottomat.Minä en käytä kuin satunnaisesti noita ylärivin numeronäppäimiä.nehän on jopa hankalat nopeaan kirjoittamiseen.
mulla ei oo numeronäppistä, yllättävästi siihenkin tottuu. Numeronäppis kuitenkin aina paisuttaa konetta, jos siis on läppäristä kyse.
Nothing is Something Worth Doing

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5896
Vs: Windows 10
etkö todellakaan ole käyttänyt numeronäppäimiä, nyt narraat.Nehän on esim kirjanpidon teossa ihan ehdottomat.Minä en käytä kuin satunnaisesti noita ylärivin numeronäppäimiä.nehän on jopa hankalat nopeaan kirjoittamiseen.
mulla ei oo numeronäppistä, yllättävästi siihenkin tottuu. Numeronäppis kuitenkin aina paisuttaa konetta, jos siis on läppäristä kyse.
Mä käytän aniharvoin numeronäppistä vaikka sellainen läppärissä onkin, ylärivin numeronäppäimet osuu jotenkin luontevammin sormien alle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65571
Vs: Windows 10
ite en kanssa ole noita sivun numeroita osannu edes kaivata kun nuo ylärivi on niin lookisesti...    kun ei muutenkaan tuo käänteinen järjestys ole miusta kiva...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Windows 10
etkö todellakaan ole käyttänyt numeronäppäimiä, nyt narraat.Nehän on esim kirjanpidon teossa ihan ehdottomat.Minä en käytä kuin satunnaisesti noita ylärivin numeronäppäimiä.nehän on jopa hankalat nopeaan kirjoittamiseen.
mulla ei oo numeronäppistä, yllättävästi siihenkin tottuu. Numeronäppis kuitenkin aina paisuttaa konetta, jos siis on läppäristä kyse.
Mä käytän aniharvoin numeronäppistä vaikka sellainen läppärissä onkin, ylärivin numeronäppäimet osuu jotenkin luontevammin sormien alle.
Mulla oli ennen numeronäppis ja sitä kyllä käytin, kun sellainen oli, mutta hyvin siitäkin on pois oppinut. Se kuitenkin suurentaa läppärin kokoa ja itse kaipasin kevyttä ja pientä konetta, olis voinut hyvin ottaa koneen vieläkin pienemmällä näytöllä. Sitten jos oikein alkaa jossain hommassa tuleen numeronäppistä ikävä, niin on mulla tuolla romulaatikossa irtonäppis.
Nothing is Something Worth Doing

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
Luontevaa minusta tuo numeronäppiksen käyttö esim kirjanpidossa, johtuneemulla siitä että laskukonetta, nauhalaskinta on tullut aikoinaan käytettyä paljon ennen atk aikaa.Kukin tehköön kuin tykkää,mulla hyvin mahtuu nuo numeronappulat tuohon päätyyn kun on 17" kones.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9811
Vs: Windows 10
Luontevaa minusta tuo numeronäppiksen käyttö esim kirjanpidossa, johtuneemulla siitä että laskukonetta, nauhalaskinta on tullut aikoinaan käytettyä paljon ennen atk aikaa.Kukin tehköön kuin tykkää,mulla hyvin mahtuu nuo numeronappulat tuohon päätyyn kun on 17" kones.

Samma här. Kun ei nyt jatkuvasti tarvi läppäriä kuljetella, niin 17,3" on passelin kokoinen. Näkyy ne *****elokuvatkin paremmin ;)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
Ei mulla ole tarvetta läppäriä kuskailla mihinkään,ainoa siirto on kun siirrän pöydältä kaappiin jos ei ole käyttöä tai pöydällä on muuta käyttöä.

Calahan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 690
Vs: Windows 10
Mitäs kummaa kun ei näy hymiöt ton agron jonkuu päivityksen jälkee?? Ei toimin vanha sivu ja googlen kautta uus nii muuten toimii mut ei noi hymiöt nävy....

Ei näytä tietokoneel eikä tabletil...

Viimeksi muokattu: 13.06.16 - klo:22:07 kirjoittanut Calahan

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Windows 10
Mahtoiko olla mikään päivitys.Oletan että joku palvelunestohyökkäys ja hymiöistä sitten tarttuu virus kun klikkailee niitä.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Windows 10
Mahtoiko olla mikään päivitys.Oletan että joku palvelunestohyökkäys ja hymiöistä sitten tarttuu virus kun klikkailee niitä.

johase sepeteus yritti kuataa akronetin pari vuotta sitte. ei onnistuna sillon oeskohan nyt onnistuna sekottaan vähä.  :D :D