Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktorimarssi  (Luettu 74612 kertaa)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi


 Se nyt on semmosta. Mistäs se johtuu et verolistoilla näitä maajusseja kuiteskii aika paljon?

[/quote]

  Jospa jotkut ovat lyhennelleetkin lainojaan..

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Traktorimarssi
olisko tuolla tsadissa vuokrattavissa traktoreita.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Traktorimarssi
olisko tuolla tsadissa vuokrattavissa traktoreita.

 Otat Vantaalta koeajoon. Tai vaikka kaivurin ;)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Traktorimarssi
saatara jos hyppään lenkokoneeseen. olishan tuo kunnioitettava tapahtuma osallistua.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Traktorimarssi
  Pääseekö alle satakiloiset mukaan..

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Ai saatana
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Traktorimarssi
Tulleekohan Niko telacasella, ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Traktorimarssi
Tulleekohan Niko telacasella, ;D


siinä oliskin asennetta. sitten joku kirovets ja lopolopolopo dt-75.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
Jahas....aivan kaikki eivät ole jo matkalla... ;D

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Traktorimarssi
Jahas....aivan kaikki eivät ole jo matkalla... ;D
Soon kattu kun itte ittensä trenki,niin toimari ei päästä,töistä.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
Jahas....aivan kaikki eivät ole jo matkalla... ;D
Soon kattu kun itte ittensä trenki,niin toimari ei päästä,töistä.
Minä olen päivän hakannut vihaisia lintuja, ei jaksa enää....paree tehdä jotain muuta.. ;D

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Traktorimarssi
Muistakaa ottaa pitkä jakoavain koppiin,jos,,,,,,vaikka pyörän pultit löystyy. ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Traktorimarssi
Muistakaa ottaa pitkä jakoavain koppiin,jos,,,,,,vaikka pyörän pultit löystyy. ;D
Ja merkkihuollon levinnäisyyskartta..saattaa tulla tarpeeseen. ::)

Juti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: Traktorimarssi
Minun mielestä tuossa traktorimarssissa ei oikein ole mitään järkeä. Tapahan se on sekin, mutta sillä suututetaan pirun paljon viattomia hesalaisia, jotka ei ole aiheuttanut viljelijille mitään pahaa. Maville sitä paskaa pitäisi mennä ajamaan. Eikä minua huvittaisi mennä Valmetin renkaita hieromaan sulalle asfaltille, ja polttoainettakin menisi pirusti.
 Mun mielestä paras keino kapinoida olisi pysäyttää koko tuotanto, ei myydä, eikä ostaa mitään, ennen kuin byrokratia maanviljeliöitä kohtaan vähenisi. Mitäs siiitä seuraisi? No, maito loppuisi melko pian kaupasta, eikä viljavarastotkaan riitä ikuisesti. Ja mistäs sitä tuotaisi tarpeeksi nopeasti tänne? - Ei mistään. Silloin varmasti tapahtuisi jotakin ja maanviljelijöiden tärkeys tulisi esille.
Minua aina vituttaa, kun puhutaan "viljelijästä" tarkoitetaan aina karjatilallisia, eikä milloinkaan kasvitilallisia. Viljatilallisislla on ollut jo vuosia tappiota. Viljan hinta Suomessa on halvin koko Euroopassa ja sille on varmasti joku tekijä. Arvostetaanko karjatilallisia jotenkin enemmän? En nyt tietenkään halua morkata kumpaakaan osapuolta, kyllä se talous on tiukilla melko monella.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Traktorimarssi
Minun mielestä tuossa traktorimarssissa ei oikein ole mitään järkeä. Tapahan se on sekin, mutta sillä suututetaan pirun paljon viattomia hesalaisia, jotka ei ole aiheuttanut viljelijille mitään pahaa. Maville sitä paskaa pitäisi mennä ajamaan. Eikä minua huvittaisi mennä Valmetin renkaita hieromaan sulalle asfaltille, ja polttoainettakin menisi pirusti.
 Mun mielestä paras keino kapinoida olisi pysäyttää koko tuotanto, ei myydä, eikä ostaa mitään, ennen kuin byrokratia maanviljeliöitä kohtaan vähenisi. Mitäs siiitä seuraisi? No, maito loppuisi melko pian kaupasta, eikä viljavarastotkaan riitä ikuisesti. Ja mistäs sitä tuotaisi tarpeeksi nopeasti tänne? - Ei mistään. Silloin varmasti tapahtuisi jotakin ja maanviljelijöiden tärkeys tulisi esille.
Minua aina vituttaa, kun puhutaan "viljelijästä" tarkoitetaan aina karjatilallisia, eikä milloinkaan kasvitilallisia. Viljatilallisislla on ollut jo vuosia tappiota. Viljan hinta Suomessa on halvin koko Euroopassa ja sille on varmasti joku tekijä. Arvostetaanko karjatilallisia jotenkin enemmän? En nyt tietenkään halua morkata kumpaakaan osapuolta, kyllä se talous on tiukilla melko monella.
Kyllä Taavi halpuuttaja äkkiä ne hyllyt täyttäis.Meinaat,et olis sympaattinen tempaus.?
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.