Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Homolaki menee läpi  (Luettu 66054 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Homolaki menee läpi
Onnea kovasti kaikille, jotka olivat tasa-arvoisen avioliiton puolesta (ja aivan erityisesti niille, jotka nyt pääsevät suunnittelemaan hääpäiväänsä). Samaan hengenvetoon myös vilpittömät pahoittelut kaikille, jotka asiaa vastustivat. Vaikka yksityishenkilönä olisinkin melkein sitä mieltä, että ihan kiva äänestystulos, näin maaseutuyrittäjänä vähän harmittaa että äänestys oli järjestettävä näin hätäisellä aikataululla.

Meinaan, kaikki Hyvät Ihmiset(tm) ja Edistykselliset Voimat(R) ovat nyt viikko- ja kuukausikaupalla käyttäneet merkittävän osan ajastaan ja tarmostaan erilaisiin avioliittoaiheisiin some-kampanjoihin ja mielenosoituksiin, puhumattakaan siitä kuinka paljon energiaa onkaan kulunut vouhkaamiseen samanmielisten piirissä. Nyt kun asia alkaa olla valmis, näillä ihmisillä on taas aikaa palata normaaleihin puuhiinsa Animalian, Greenpeacen ja Virheiden - De Fela sun muiden piirissä - siis ajamaan erilaisia prekariaatin oikeuksia, soidensuojelua ja tuulivoiman rakentamista sekä vastustamaan ydinvoimaa, turvetta, yksityisautoilua, tuotantoeläinten pitämistä, tehomaataloutta jnpp.

Olisivat nyt siellä eduskunnassa viivyttäneet sitä äänestystä edes muutamalla kuukaudella vielä...
Oikeasti hauskan sarkastinen kommentti josta löytyi vinha pointti.  ;)

Viimeksi muokattu: 28.11.14 - klo:15:42 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Homolaki menee läpi
Aika harvaa tää asia edes koskettaa ja edes missään todellisuudessa näkyy...

Fiksu tyyppi toi arkkipiispa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112818875157_uu.shtml

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Homolaki menee läpi
Aika harvaa tää asia edes koskettaa ja edes missään todellisuudessa näkyy...

Fiksu tyyppi toi arkkipiispa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112818875157_uu.shtml
Mä olen positiivisesti yllättynyt arkkipiispan kirjoituksesta, omissa silmissäni se nosti kirkon arvostusta.
Nothing is Something Worth Doing

mymmy

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi

 ;D ;D ;D

Mummy höppänä voi vetää pipon silmille ja mennä maata!
 ;D
[/quote]
--en nyt  sentään,minä kiitän Herraani ja jatkan rukousta Suomen puolesta :) Olen sentään voittajan puolella.Ei silloin murehdita pienistä. ;D Rakastan tätä maata,enkä lakkaa rukoilemasta,enkä kiittämästä teistä rakkaista ystävistäni.Lopuksi sanon:Aamen,.anna tämän rukouksen olla aina sinun edessäsi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Ja saarakkalan idiootti senkun jatkaa.
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/saarakkala-pohtii-yha-homojen-suihkukaytantoja-1.1728412

Kuvan tausta kertoo kaiken oleelisen persujen ja iputinistien maailmasta.

Rakennukset painuu ja ovet menee vinoon, kun aika on pysähtynyt...... mikään ei enään korjaannu, parane tai uudistu!

 ;D ;D ;D ;D ;D
En  ymmärrä Saarakkalan logiikkaa

Nyt Saarakkala toteaa jälleen, että ääritapauksessa saattaa käydä niin, että homomies pyrkii naisten peseytymistiloihin välttyäkseen joutumasta miesten kanssa samaan suihkuun.

Jos olisin homomies, niin totta helkutissa pyrkisin juuri sinne miesten pukutiloihin...  ;D



entäpä jos nyt jatkossa meneekin uimahallissa ihan muuten vaan naisten puolelle, niin saako kuulusteluissa vedota epävarmuuteen ;D

  Saat ilman muuta vedota, jos sulla on epävarmuutta sukupuolestasi, kuten niin monella täällä.  ;D



kyllä minä tunnen vahvasti olevani lesbo ;D
Olekko vakavasti sukupuolen korjausta miettinyt?? ???



no en . ilmankin tunnen kiinnostusta naisiin :)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

mymmy

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi
Eilen erosi kirkosta lähes seitsemänsataa,paljonkohan huomenna :'( Normaalipäivinä eroaa 100-200.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Homolaki menee läpi
ja nyt sitten liittyy taas se samanmoinen kasa!   saabi kirkossa kait etes kahveet kun homot mänee sinne naimaan!

Köntys

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi
Tuskin nämä homostelulainsäädännöt tähän loppuu. Seuraavaksi varmaan väännetään muutama vuosi homokiintiöiden toteuttamisesta sinne sun tänne. Tämäkin viikko meni hallituksen kannalta loistavasti sivuraiteella, kukaan ei huomannut paljonko valtio velkaantui tällä(kin) aikaa, paljonko firmoja kaatui, paljonko tuli työttömiä, paljonko vanhuksia nääntyi hoidonpuutteeseen, jne...  :-X

mymmy

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi

Kahden samaa sukupuolta olevan kekinäinen liitto on sairas ja luonnoton, vastoin evoluutiota. Jos perspano olisi sellaista miksi luontoäiti on ihmisen tarkoittanut, siitä syntyisi uusia ihmisiä maailmaan.

--Mooseksen lait ei kaikilta osin koske nykyajan kristittyjä.

mymmy

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi
Kun en tunne Raamattua kovin hyvin, en mielelläni keskustele ko. kirjasta ja sen tulkinnasta. Tässä homokeskustelussa sillä kuitenkin lyödään aika lailla, vaikka käsittääkseni kohtalainen osa Raamatun sisällöstä on aikalaiskuvausta ja lähtee sen ajan maailmanmenosta. Tätä seuraavaa
http://www.riemurasia.net/kuva/Homouden-kauhistus/62041
ei välitettavasti saa tähän copypastella laitettua, mutta kertoo vain siitä, miten Raamatusta saa - asiayhteydestään irroitettuna - perusteltua melkein mitä vain. Itse vetäisin mielellän vain vähän suurempia linjoja ja itselleni on näin tapakristittynä jäänyt mieleen enemmän vaatimus lähimmäisenrakkaudesta kuin joidenkin yksittäisten kohtien perusteella tarve tuomita kanssaihmisiä.

Petri
---asiayhteydestä ei saa irrottaa asioita.Joka jakeessa on aina useampi viittaus,missä kohtaa puhutaan samasta asiasta.Raamattu on selkeä,se on ISOKIRJA.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Homolaki menee läpi
eikös jo harri-vainaakin tehny kaikkea että kansa ei huomais miten huonosti mänee valtiolla?    taitaa olla puoluevika moinen!

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Ja saarakkalan idiootti senkun jatkaa.
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/saarakkala-pohtii-yha-homojen-suihkukaytantoja-1.1728412

Kuvan tausta kertoo kaiken oleelisen persujen ja iputinistien maailmasta.

Rakennukset painuu ja ovet menee vinoon, kun aika on pysähtynyt...... mikään ei enään korjaannu, parane tai uudistu!

 ;D ;D ;D ;D ;D
En  ymmärrä Saarakkalan logiikkaa

Nyt Saarakkala toteaa jälleen, että ääritapauksessa saattaa käydä niin, että homomies pyrkii naisten peseytymistiloihin välttyäkseen joutumasta miesten kanssa samaan suihkuun.

Jos olisin homomies, niin totta helkutissa pyrkisin juuri sinne miesten pukutiloihin...  ;D



entäpä jos nyt jatkossa meneekin uimahallissa ihan muuten vaan naisten puolelle, niin saako kuulusteluissa vedota epävarmuuteen ;D

  Saat ilman muuta vedota, jos sulla on epävarmuutta sukupuolestasi, kuten niin monella täällä.  ;D



kyllä minä tunnen vahvasti olevani lesbo ;D
Olekko vakavasti sukupuolen korjausta miettinyt?? ???



no en . ilmankin tunnen kiinnostusta naisiin :)

Navettamuija ei ole selvästikään kuullutkaan sitä erästä aiheeseen liittyvää vitsiä....

mymmy

  • Vieras
Vs: Homolaki menee läpi
Ei homoja saa kuitenkaan pilkata eikä sortaa,eikä syrjiä työpaikoilla.
Miksei heillä sitten ole samoja oikeuksia toteuttaa seksualisuuttaan kuin heteroilla?

................koska Jumala on asettanut avioliiton miehen ja naisen välille.Kyllähän homot harjoittaa sitä homoutta muutenkin.ja rekisteröity parisuhde on jo luvallista.

Tässä on kyse siitä että jumalattomat haluaa siunauksen luonnottomuudelleen,koska he eivät hyväksy sitä,että se on syntiä. Kirkosta tehdään sikailijoiden siunauspaikka.

Voi pappiparat sanon minä.Jos he noudattavat Raamattua,he eivät voi siunata homopareja ja kyllä kirkko menee sekaisin.

Jos minä olisin ollut lespo,kun tulin uskoon,olisin luopunut siitä.Haluan elää kuten Raamattu opettaa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Homolaki menee läpi
Ei homoja saa kuitenkaan pilkata eikä sortaa,eikä syrjiä työpaikoilla.
Miksei heillä sitten ole samoja oikeuksia toteuttaa seksualisuuttaan kuin heteroilla?

................koska Jumala on asettanut avioliiton miehen ja naisen välille.Kyllähän homot harjoittaa sitä homoutta muutenkin.ja rekisteröity parisuhde on jo luvallista.

Tässä on kyse siitä että jumalattomat haluaa siunauksen luonnottomuudelleen,koska he eivät hyväksy sitä,että se on syntiä. Kirkosta tehdään sikailijoiden siunauspaikka.

Voi pappiparat sanon minä.Jos he noudattavat Raamattua,he eivät voi siunata homopareja ja kyllä kirkko menee sekaisin.

Jos minä olisin ollut lespo,kun tulin uskoon,olisin luopunut siitä.Haluan elää kuten Raamattu opettaa.

  Nyt rupee sitten satamaan tulta ja tulikiveä, ryssät ei osta maitua ja halla panee.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785854236.html

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Homolaki menee läpi
Ei homoja saa kuitenkaan pilkata eikä sortaa,eikä syrjiä työpaikoilla.
Miksei heillä sitten ole samoja oikeuksia toteuttaa seksualisuuttaan kuin heteroilla?

................koska Jumala on asettanut avioliiton miehen ja naisen välille.Kyllähän homot harjoittaa sitä homoutta muutenkin.ja rekisteröity parisuhde on jo luvallista.

Tässä on kyse siitä että jumalattomat haluaa siunauksen luonnottomuudelleen,koska he eivät hyväksy sitä,että se on syntiä. Kirkosta tehdään sikailijoiden siunauspaikka.

Voi pappiparat sanon minä.Jos he noudattavat Raamattua,he eivät voi siunata homopareja ja kyllä kirkko menee sekaisin.

Jos minä olisin ollut lespo,kun tulin uskoon,olisin luopunut siitä.Haluan elää kuten Raamattu opettaa.

  Nyt rupee sitten satamaan tulta ja tulikiveä, ryssät ei osta maitua ja halla panee.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785854236.html

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159