Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!  (Luettu 935018 kertaa)

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Arton EKO rakentelua rajaa kyllä eniten. Etten ole saanut latin latia tänä vuosituhantena!

Kykyjä ja taitoja on minulla tutusti yllin kyllin.

 Mutta RIKOLLINEN TVO/SUPO mafia estää ekoenergiaa ja sen tekoa henkeen ja vereen!

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2528
  • Etelä-Karjala
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Etten ole saanut latin latia tänä vuosituhantena!

Kykyjä ja taitoja on minulla tutusti yllin kyllin.


Menisit töihin niin saisit niitä lateja. Vai eikö kukaan oikein kelpuuta sua?

Vaikka onhan sulla näköjään kovat suosituksetkin. Tosin nekin on omasta päästä keksittyjä.

Artolla on piileviä kykyjä. Ja ne kyvyt tosiaan piilee...
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Sou, kun ei vaikuta yhtään mihinkään!

SUPO tapa yrittää kehittää ekoenergiaan ongelmia on silkkaa vitsiä!

Koska mitään ongelmaa ekoenergian kohdalla nyt EI ole.

Ydinvoimalat on AINOA energianmuoto, joka tuhoaa mielettömästi ympäristöönsä 70y vanhalla hallitsemattoman huonolla menneisyyden tekniikoillaan.

 Ekoenergialla haittavaikutuksia EI ole. Koska ne perustuvat luonnolliseen omaan kiertojen tekniikoihin.

Miksei Arto tuulimyllyt pyöri, kun ei tuule? Miksei joet virtaa, kun vesi on jäässä? Ja miksei aurinkokennot tuota sähköä yöllä ja kaamoksen aikaan? Ja aika heikkoa on aurinkoenergia pilviselläkin säällä.

Mun yks tuttu asuu omakotitalossa. Kehu just, taas sähkölasku 0 eurua. Hällä katto täynnä paneeleita. 😀😁

Sepefaktaa!!!!!!!    Joka tapauksessa perusmaksut laskutetaan, jos kaapelit tulee seinään.  ;D

Joo siirtomaksujen osalta. Energiayhtiöistä löytyy monenlaista tarjousta.

Turhaa maksaa niitäkään, jos paneelit riittää. Neuvo sitä tuttavaasi, että raksii ne turhat kaapelit pois, säästyy niiltäkin maksuilta.  ;D

Tää tyyppi on kyllä niin pelle peloton, että voi sen tehdäkkin. Talvella sähkön voi siirtää kumipyörien päällä. Ei tarvitse johtoja. Ostaa sähköauton ja käy sen lataamassa ABC asemalla. Siitä riittää sähköä kotitarpeiksi moneksi päiväksi. 😀😁🎅

 Sulla nuita nerompia riittää ympärilläsi...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Minun nyt EI tarvitse todistaa yhtään mitään kenellekään SUPO tasapäälle!

Olen esiintynyt LUKUISISSA kansainvälisissä, maamme palkituimmissa julkaisuissa aina CNN myöten alani tunnetuimpana ydinosaajana.

Minulla on esittää Suomen tasokkain vuosikymmenet toiminut omatekoinen vesivoimala.

Kohta myös kunnan upein aurinkovoimalakin.

Kaiken kruunaa se, että pian videoissani menossa miljoona kannustajaani yli! Karavaani kulkee ja kaunoissaan rypevät kateelliset POLIISIPASKAKOIRA hylsyt ilman omia järjellisiä tekojaan räksyttää. ; )

Viimeksi muokattu: 23.08.17 - klo:10:40 kirjoittanut arvosupi

Köntys

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Etten ole saanut latin latia tänä vuosituhantena!

Kykyjä ja taitoja on minulla tutusti yllin kyllin.


Menisit töihin niin saisit niitä lateja. Vai eikö kukaan oikein kelpuuta sua?

Vaikka onhan sulla näköjään kovat suosituksetkin. Tosin nekin on omasta päästä keksittyjä.

Artolla on piileviä kykyjä. Ja ne kyvyt tosiaan piilee...

Edunvalvojahan se istuu Arton sairaseläkerahojen päällä  ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Minun nyt EI tarvitse todistaa yhtään mitään kenellekään SUPO tasapäälle!

Olen esiintynyt LUKUISISSA kansainvälisissä, maamme palkituimmissa julkaisuissa aina CNN myöten alani tunnetuimpana ydinosaajana.

Minulla on esittää Suomen tasokkain vuosikymmenet toiminut omatekoinen vesivoimala.

Kohta myös kunnan upein aurinkovoimalakin.

Kaiken kruunaa se, että pian videoissani menossa miljoona kannustajaani yli! Karavaani kulkee ja kaunoissaan rypevät kateelliset POLIISIPASKAKOIRA hylsyt ilman omia järjellisiä tekojaan räksyttää. ; )

Yhtä paljon CNN.stä tuli tuloksia kuin MIT.stäkin aikannaan.
http://edition.cnn.com/search/?q=arto+lauri

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
 Ei löytyny supin arvollakaan mitään.  http://edition.cnn.com/search/?size=10&q=arvo%20supi
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
- Niin Arto nyt EI saa sen enempää mitään eläkettä. Kun EDES työttömyyskorvauksia. SUPO Näädännaijat tietää tämän tarkasti kyllä! Sossustakin tuli 6 kielteistä päätöstä.

- Koska ydinalan vastustajalla EI ole ihmissoikeuksia! Suomessa toisinajattelijat pyritte vaan tappamaan pois!

- Laitoin tuon MIT, Jim Wals haastattelun omaan videoonsa. Ja sieltähän USA:sta se yhä osaaville löytyy!

PS. SUPO siannussijoiden valheilla JA katkeruuden määrällä ei rajoja ole! Mitä nyt mm. Turkuun tilaamiltaan massamurhahankkeiltaan nyt edes ehtivät päitään aukomaan!

Köntys

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
- Niin Arto nyt EI saa sen enempää mitään eläkettä. Kun EDES työttömyyskorvauksia. SUPO Näädännaijat tietää tämän tarkasti kyllä! Sossustakin tuli 6 kielteistä päätöstä.

- Koska ydinalan vastustajalla EI ole ihmissoikeuksia! Suomessa toisinajattelijat pyritte vaan tappamaan pois!

- Laitoin tuon MIT, Jim Wals haastattelun omaan videoonsa. Ja sieltähän USA:sta se yhä osaaville löytyy!

PS. SUPO siannussijoiden valheilla JA katkeruuden määrällä ei rajoja ole! Mitä nyt mm. Turkuun tilaamiltaan massamurhahankkeiltaan nyt edes ehtivät päitään aukomaan!

HUH...
Nyt alkaa Artsilla jutut kovenemaan siihen malliin, etten yhtään ihmettele ettei kukaan toimittaja ole tohtinut mennä tekemään juttuja Arvon keksinnöistä, katoavat pian torsoina taivaan tuuliin.

Jätkä

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
On se onnistunut hyvin muissakin saiteilla
https://ylilauta.org/satunnainen/61284690

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
 Kuinkas arvton perunat on menestyny tänä kesänä?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
HUH...
Nyt alkaa Artsilla jutut kovenemaan siihen malliin, etten yhtään ihmettele ettei kukaan toimittaja ole tohtinut mennä tekemään juttuja Arvon keksinnöistä, katoavat pian torsoina taivaan tuuliin.

*** OLIKO TÄMÄ SUPO Karhuryhmien SUORA UHKAUS SABOTAASISTANNE? ***
****************************************************************


Arto Lauri 237. Dani, Tero, Sotalukko

https://www.youtube.com/watch?v=c-FT4Wq-68A
-----------

Arto Lauri 237. 2000 Special

https://www.youtube.com/watch?v=tOKGGJXdB6Q
-------------

Köntys

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!

 Siihen taivaan tuuliin menemiseen riittää sinun oma tietotaitosi. Olisi mielenkiintoista tietää että millainen riski olit sielä ydinvoimalassa, kun asensit ja teit huoltoja eri sähkölaitteisiin ydinvoimalassa. Ydinvoiman turvallisuus parani heti, kun löysit itsesi sairaseläkkeeltä .


Ainut puoli minuuttia, mitä olen Artsin filmiä katsonut, sattui olemaan kohta jossa Arto hiippaili ensin Eura Joen rantakaislikossa, sitten tunkeutui atomivoimalan ohjauskeskukseen, ja sanoi "täällä sitä nyt ollaan" ja nauroi hullunnaurua päälle. Ihme ettei jo posauttanut koko paskaa  ;D

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Jaa? Meinaatko ihan SUPO tosissasi, ettette

TE ihan omaa tyyliänne ole RÄJÄYTTÄMÄSSÄ

vähän joka IKISTÄ maamme ydinpaskimoa?!!

PS. EDELLEEN kuka hyvänsä voi dokumentoinneista todeta. Etten
A/ Ole eläkkeellä.
B/ Saa mitään muutakaan avustusta EDES työttömyyskorvausta!
C/ Koska SUPO-siannussijoiden mielestä he ovat "jumalia maanpäällä!" Kovia Lusiferanisteja kun olette! Saatte tehdä mielestänne ihan mitä tahansa RANKAISEMATTA! Mutta näin vaan EI OLE!. . .

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Arto Lauri 237. Hautvuori, Jamcam

https://www.youtube.com/watch?v=seA42-BWdrY
--------

Arto Lauri 237. Dani, Tero, Sotalukko

https://www.youtube.com/watch?v=c-FT4Wq-68A
-----------

Arto Lauri 237. 2000 Special

https://www.youtube.com/watch?v=tOKGGJXdB6Q
-------------