50 km/h loota otettiin et 1800 kierroksella voi ajella sitä 42km/h mihin ennen tottu. Onhan tossa kulutuksella paljon eroo jos malttaa ajella hissukseen. 2200 rpm tosiaan ottaa H4, mut jos pääsis lyömään namin tonne 2400 rpm, niin aikalailla menis mehua.
Tosta aina vängätään kuinka perseetä Vallu on ja kehitelläänkö mallit loppuun isäntien kustannuksella. Ite oon ajatellu, että tehdas joka ennemmin pyöri resursseiltaan kokonaisuudessaan samalla tasolla kun "mailmanmerkkien" pelkkä tuotekehitysosasto, niin kyllä se jonkin asteinen hatunnoston paikka on. Kattoo jotain Tiitisenkin aikaa ku megavalluja alettiin lanseerata nevalle, niin kyllä siinä paremminkin yhdessä tekemisen meiniki oli kuin kusetus.
Kuka mistäki tykkää ja pelimerkkinsä lataa, mutta loppukädessä parhaat reissut kumminkin heitetään paljaalla
siis ilman istuinsuojaa