Eipä taija löytyä apuja, jos joku on äheltänyt sinettikorkin ruuvin päältä pois ja jättänyt koneen vakioksi niin ihme on. Oma TM 150 oli vakiona tullessa, ihmettelin tehonpuutetta (vs Winner 115 turbo) ruuvasin syöttöjä 45 min., myöhemmin penkissä käyttetty jakaja anto silti vakiosyöttöt. Taitaa tehdasarvot olla mitä sattuu, dieselasentaja laitto Tm 190 arvot ja nyt tumpista tulee 188 Hp dynossa ( jakaja ei läpäse enempää). Ruuvaa sitä sen verran kun tarvitsee ja himppa takasin jos kestävyys hirvittää, 120 kestää n. 170 hp tapista jos järki käytöllä, jotkuu saa koneet vakiotehoillakin rikki, kuski on ratkaseva tekijä kestävyydessä ei työ. Kakkoskoneeseen 8160 tulee turbo ja tehoja otetaan tuo 170 hp.