Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peltipoliisi  (Luettu 11479 kertaa)

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Peltipoliisi
Myönnän, että kuumenen herkästi tästä asiasta, mutta se johtuu siitä, että eräs lähiomainen on aikanaan kuollut liikenneonnettomuudessa, jonka aiheutti juuri ylinopeutta ajanut  autoilija, tämä lähiomaiseni olisi selviytynyt hengissä, jos tämä kyseinen autoilija olisi ajanut nopeusrajoituksen mukaisesti, tämä tuli hyvin selvästi ja seikkaperäisesti esiin onnettomuuden jälkiselvittelyissä, tästä tuomion saanut, ylinopeutta ajanut autoilija valitti tuomiosta hovioikeuteen saakka, mutta sai sielläkin langettavan tuomion kuoleman tuottamuksesta, tämän takia suhtaudun tosi kielteisesti kaikkiin niihin, jotka halveksivat liikennesääntöjä, ja katsovat, että he itse tietävät, mikä on muka se paras "tilannenopeus".

Sanon vielä kerran, että ovat paskoja tyyppejä ne, jotka ajaessaan laativat itse itselleen omat liikennesääntönsä ja nopeusrajoituksensa.,

Kortti pois näiltä idiooteilta.

Törkeät ylinopeudet ovat asia erikseen. Niitä tuskin puolustelee kukaan.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Aulis Anttila

  • Vieras
Samaa mieltä...
Myönnän, että kuumenen herkästi tästä asiasta, mutta se johtuu siitä, että eräs lähiomainen on aikanaan kuollut liikenneonnettomuudessa, jonka aiheutti juuri ylinopeutta ajanut  autoilija, tämä lähiomaiseni olisi selviytynyt hengissä, jos tämä kyseinen autoilija olisi ajanut nopeusrajoituksen mukaisesti, tämä tuli hyvin selvästi ja seikkaperäisesti esiin onnettomuuden jälkiselvittelyissä, tästä tuomion saanut, ylinopeutta ajanut autoilija valitti tuomiosta hovioikeuteen saakka, mutta sai sielläkin langettavan tuomion kuoleman tuottamuksesta, tämän takia suhtaudun tosi kielteisesti kaikkiin niihin, jotka halveksivat liikennesääntöjä, ja katsovat, että he itse tietävät, mikä on muka se paras "tilannenopeus". Sanon vielä kerran, että ovat paskoja tyyppejä ne, jotka ajaessaan laativat itse itselleen omat liikennesääntönsä ja nopeusrajoituksensa., Kortti pois näiltä idiooteilta.

Tismalleen samaa mieltä... samoista syistä  >:( >:( >:(

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Peltipoliisi
Mikään pakkohan ei ole vastata, mutta kysyn kuitenkin:

Oliko edellä mainituissa tapauksissa kyse pelkästään ylinopeuksista vai oliko kyse myös rattijuoppoudesta?

Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Aulis Anttila

  • Vieras
Vastaus...
Mikään pakkohan ei ole vastata, mutta kysyn kuitenkin: Oliko edellä mainituissa tapauksissa kyse pelkästään ylinopeuksista vai oliko kyse myös rattijuoppoudesta?

Mun kohdallani vain tolkuttomasta ylinopeudesta... nuori kuski... menevä auto - ei känniläinen  :o >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vastaus...
Mikään pakkohan ei ole vastata, mutta kysyn kuitenkin: Oliko edellä mainituissa tapauksissa kyse pelkästään ylinopeuksista vai oliko kyse myös rattijuoppoudesta?

Mun kohdallani vain tolkuttomasta ylinopeudesta... nuori kuski... menevä auto - ei känniläinen  :o >:(

Mihin sitten ajoit ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vastaus...
Mikään pakkohan ei ole vastata, mutta kysyn kuitenkin: Oliko edellä mainituissa tapauksissa kyse pelkästään ylinopeuksista vai oliko kyse myös rattijuoppoudesta?
Mun kohdallani vain tolkuttomasta ylinopeudesta... nuori kuski... menevä auto - ei känniläinen  :o >:(
Mihin sitten ajoit ????

Haista paska.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Welcome...
Kortti pois näiltä idiooteilta.

Tervetuloa yrittämään.   >:(
Vaikka en idiootti olekaan...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vastaus...
Mikään pakkohan ei ole vastata, mutta kysyn kuitenkin: Oliko edellä mainituissa tapauksissa kyse pelkästään ylinopeuksista vai oliko kyse myös rattijuoppoudesta?

Mun kohdallani vain tolkuttomasta ylinopeudesta... nuori kuski... menevä auto - ei känniläinen  :o >:(

Mihin sitten ajoit ????

Aiheellinen kysymys...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."