No totuuden nimissä ei noista 80/90 fiateista mitään ergonomian ylistyslauluja kirjoitella vaikka olis kuin fiatinmies. Peruskauraa niinkuin nuo a-sarjalaisten edeltäjät.
Itsekin olisin ennemin 3s turbon kannalla kuin 4s turbottoman joka tuo 665 on. Meillä oli aikanaan 555 ennen 665:sta ja oli näkysämpi peli polttoaineelle. Ja tehot riitti koneessa yllättävän hyvin isompiinkin töihin joissa nykyisin näkee jopa yli 100 hepan koneita.
Ja 6400:sia on monenlaisia, jakajapumpulla ja rivipumpulla, rivipumpullinen kannattaa hankkia ehdottomasti ennemin ja se mallimerkintä pellissä on yhdentekevä kunhan pellin alla on 420 DS moottori eli turbollinen nelonen. (tai kolmonen, eli 320DS jos ei luule nelosen tehoja tarvitsevansa, eli malli 6100) Eli suositeltavia malleja olisivat, 6100, 6300, 6400 (1996? asti), 6600. Lisätietoa
http://www.konedata.net/Traktorit/Valmet6000.htmTurbiinikytkin on hyvä varuste ja sen kanssa ei juuri kaipaa pikavaihteita. Hishift olisi myös hyvä varuste. (1996 kesällä tuli nestekäyttöinen ajokytkin johon sen saa helpommin jälkiasennettua) Se on paskapuhetta että turbiinikytkin veisi merkittävästi enempi polttoainetta, jos näin on, niin silloin on todennäköisemmin traktori valittuun työhön alimittainen.
Mezzot on vähä kömpelöitä pihapyörittelyyn etukuormaimen kanssa, mut toisaalta vetohommissa on toisenlaista jämäkkyyttä kun jarrut ja paino on paremmassa suhteessa moottoritehoihin. Mekaniikka on jämäkempää kuin pikkuvalluissa mutta pientä laitettavaa tuonikäisissä on harvakseltaan jos haluaa pitää koneen täydessä työkunnossa. Yli 7000 tuntia tuli ajettua 6300 hitrol mallilla ja ei siinä mitään isompaa ikinä ollut, kulutus- ja pikku pisteosien uusimista.