Se voimanottoakseli riippuu onko se 2-nopeuksinen vai 1-nopeuksinen
1- nopeuksisessa on mutteri isonrattaan takana,
2-nopeuksinen tulee vetämällä pois kun lukkorengas poistetaan.
1-nopeuksisessa joutuu ottamaan työntövarren korvakkeen pois ,
avaamaan sen takana olevan luukun, vetämään pitkän akselin ulos
ja siitä aukosta poistamaan mutterin lukitussokan. Sitten sisälle
32 mm hylsy t-väännin ja kiertoa siitä nysästä aukipäin kangella isolla
jakarilla.
Sitten tulee akseli pois, Laakerien sisäkehät on akselilla, Ne laakerit ovat kaksi
kartiorullalaakeria vastakkain. Niille pitää olla esikiristys jotta ei klopsu läysänä.
Siinä takalaakeripesässä käytetään mellapeltejä säätämään se välys.
Uudemmissa on se sisällä oleva laakeri erilainen, en tunne asiaa.
-SS-