Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäs minä sanoin  (Luettu 3711 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mitäs minä sanoin
Venäjä ei luovu Krimistä ikinä.Joten kaikki pakotteet oli ihan turhia.Länsi vois lopettaa tuon mailman rauhan horjuttamisen ja hyväksyä se,että Venäjästä ei tule länsimaista demokratiaa,eikä sitä voi kiristää loputtomiin.
Se,että Venäjällä on vahva presidentti,jolla on kansan tuki on turvallisuuden kannalta hyvä asia.

 :o  :o  :o  :o  :o  :o

Ei helevetti senthän...
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs minä sanoin


  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

Miten niin hautaan asti.Vaalithan on taas jonkun vuoden päästä ja sitten on taas Medvedevin vuoro ja Putinista tulee pääministeri.
Medvedev on kyllä mullekkin mieleen.Siinä on kansalle silmänruokaakin ;)

   Väärin meni.

--miten niin väärin. No kansahan näyttää olevan hulluna nykyiseen presidenttiin,mutta onhan ne vaalit vielä muutaman vuoden päästä.

Venäläinen mielipide kysely on yhtä uskottava kuin venäläinen media, kukaan ei oikeasti tiedä Putinin todellista kannatusta  :o

--kaikki mun tuntemat kannattavat putinia 100%:sti.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Mitäs minä sanoin


  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

Miten niin hautaan asti.Vaalithan on taas jonkun vuoden päästä ja sitten on taas Medvedevin vuoro ja Putinista tulee pääministeri.
Medvedev on kyllä mullekkin mieleen.Siinä on kansalle silmänruokaakin ;)

   Väärin meni.

--miten niin väärin. No kansahan näyttää olevan hulluna nykyiseen presidenttiin,mutta onhan ne vaalit vielä muutaman vuoden päästä.

Venäläinen mielipide kysely on yhtä uskottava kuin venäläinen media, kukaan ei oikeasti tiedä Putinin todellista kannatusta  :o

--kaikki mun tuntemat kannattavat putinia 100%:sti.
Et kai sää kaikkia venäläisiä tunne?? :o

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Mitäs minä sanoin


  Putinin nahka kiilteli tänään silleen, että miehellä on melkoinnen stressi, tai sitten menossa psykoosiin. Paine on kova, kun tietää ettäö pitää pysyä vallassa hautaan asti, kuten Lenin ja Stalin. Voi olla Putinilla viimeiset vuodet melko yksinäisiä.  :)

Miten niin hautaan asti.Vaalithan on taas jonkun vuoden päästä ja sitten on taas Medvedevin vuoro ja Putinista tulee pääministeri.
Medvedev on kyllä mullekkin mieleen.Siinä on kansalle silmänruokaakin ;)

   Väärin meni.

--miten niin väärin. No kansahan näyttää olevan hulluna nykyiseen presidenttiin,mutta onhan ne vaalit vielä muutaman vuoden päästä.

Venäläinen mielipide kysely on yhtä uskottava kuin venäläinen media, kukaan ei oikeasti tiedä Putinin todellista kannatusta  :o

--kaikki mun tuntemat kannattavat putinia 100%:sti.

Se nyt ei todista yhtään mitään, pikemminkin päinvastoin, taitavat olla samanlaisia vanhoja pahvipäitä, kuin sinäkin  ;)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes