Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei koskaan enää Whirlpool  (Luettu 11329 kertaa)

Verku

Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
LG on pääsääntöisesti aika kuraa, tosin suoravetoinen pesukone on ollut positiivinen yllätys.

Astianpesukone täysi susi LG merkkisenä, monitoreja vaihdoin 3 kpl 3 vuoden takuun aikana sähkövikojen takia. Tämän takia en ostaisi muuta telkkaria kuin Sonyn. Philipsitkin saa jäädä kauppaan minun puolestani.

Meillä emäntä kans kehu tuota suoravetopyykkäriä kahvipöydässä naapurin emännälle, ittellä ei kokemusta pyykinpesusta..... ;D

Eikait sitä jos on tottunut kossista asti siihen että äiti tekee kotityöt. Joskus se on vaan kätevämpi pistää itse ne rytkyt pesuun kuin kiusata toista moisilla askareilla. Saattaa emäntä vaikka ilahtua sellaisesta huomaavaisuudesta. VINK VINK

Putkimiehellä oli kyl suoraveto LG:stä laakerit korkannut 3 vuoden käytön jälkeen. Että ei ne pomminvarmoja ole nekään.

Noo, kyllä mäkin työkamppeet itte pesen vanhalla insesti-indensiitillä mutta normivaatteisiin ei tarvi koskea, emäntä kielti yhden epäonnistuneen kerran jälkeen jo kuus vuotta sitten ja se kielto  on pitäny...... :D

Meillä on tuo 8kg suoravetokone ja kysyin siitä ja kyllä se kuulemma hyvä on, 1000rpm linko kuulemma kuivaa hyvin vaikka vissiin sais menemään jopa 1400rpm. Meillä noita pieniä niin tuumasi myös että hirmu kätevä kun on lapsilukko näppäimissä.....

Vink vink.... ;)

Viimeksi muokattu: 09.06.09 - klo:09:04 kirjoittanut Verku

Kypsä tapaus

Teerinki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 239
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Jos on varaa ostaa ylikylän koneita maatöihin,niinpitäs kyllä olla varaa ostaa rouvalle Mielen koneet.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Kai olette pistänyt koneet vähennyksiin? Meillä on eri koneet haalareille. Pyykkikoneen olen vähentänyt ja kuivausrummun korjauksen vähensin kun ostin pääkoneeksi uuden ja vanhan korjautin.  :-\ Tuo pyykkikone on Asea muistaakseni, muut Mielejä. Siihen Mielen kuivausrumpuun joutui vaihtamaan jotkut piuhat kun ne oli kuulemma sulaneet. Kone oli jotain 5 vuotta vanha ja korjaus n 100€. Emäntä pyykkää joka päivä. Itse olen haalarit pari kertaa laittanut koneeseen mutta harvoin. Emäntä ei luota kun aina kysyn lämpötilat ja säädöt ja pari kertaa jäänyt vesihana aukaisematta. Kädettömänä pääsee helpommalla ;)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Mitä ovat haalarit?

Movado

  • Vieras
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Kai olette pistänyt koneet vähennyksiin? Meillä on eri koneet haalareille. Pyykkikoneen olen vähentänyt ja kuivausrummun korjauksen vähensin kun ostin pääkoneeksi uuden ja vanhan korjautin.  :-\ Tuo pyykkikone on Asea muistaakseni, muut Mielejä. Siihen Mielen kuivausrumpuun joutui vaihtamaan jotkut piuhat kun ne oli kuulemma sulaneet. Kone oli jotain 5 vuotta vanha ja korjaus n 100€. Emäntä pyykkää joka päivä. Itse olen haalarit pari kertaa laittanut koneeseen mutta harvoin. Emäntä ei luota kun aina kysyn lämpötilat ja säädöt ja pari kertaa jäänyt vesihana aukaisematta. Kädettömänä pääsee helpommalla ;)

Eipä ole tullut mieleen - vähentää, eläinpuolella sattaa olla mahdollisuuksia , epäilen kuitenkin ettei hyväksytä kasvinvilvely puolella ?

Jotenkin tuntuu ettei nykyään tehdä mitään konetta kunnolla - myös miele tuntuu laadullisesti heikentyneen ( poistopumppu ikä < 5 v hinta n 100 € )

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
oma virteni vois mennä että ei koskaan  enää Upo

Kyllä 20 vuotta sitten oli upon koneet terästä, nyt kun niitä on päivitelty uusiin Upoihin niin ainakin pesukone ollut täys susi. 2 vuotta takuu aikana käynyt 5 kertaa huollossa, 2 pumppua ja 3 piirikortiia. Tänään kun takuu loppui niin kärys viimmesen kerran saamarin kortti...

No uutta rautaa hommattu tilalle jospa se aurinko alkas taas pyykkipuolella paistaa taas

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Mulla on ollu Lg n hihnaveto pyykkäri vuodesta 04 ja pelaa edelleen.
se jopa kukkuu kun pesu on valmis.
7 kilon rumpuun mahtuu aikas paljon pyykättävää.
ja on noi halvat (349e)koneetkin pelannu jo niin kauán et takuu on jo loppunu,saas nähä kauanko pelaa? :-\

Konehemmo

  • Vieras
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
6 Vuotta pelas whirpoolin päältätäytettävä, sitten kortin perkele teki tenän.  >:(Syyks pistettiin pikkusen kosteahko kellari ja petonilattia..

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Ei koskaan enää Whirlpool
Kai olette pistänyt koneet vähennyksiin? Meillä on eri koneet haalareille. Pyykkikoneen olen vähentänyt ja kuivausrummun korjauksen vähensin kun ostin pääkoneeksi uuden ja vanhan korjautin.  :-\ Tuo pyykkikone on Asea muistaakseni, muut Mielejä. Siihen Mielen kuivausrumpuun joutui vaihtamaan jotkut piuhat kun ne oli kuulemma sulaneet. Kone oli jotain 5 vuotta vanha ja korjaus n 100€. Emäntä pyykkää joka päivä. Itse olen haalarit pari kertaa laittanut koneeseen mutta harvoin. Emäntä ei luota kun aina kysyn lämpötilat ja säädöt ja pari kertaa jäänyt vesihana aukaisematta. Kädettömänä pääsee helpommalla ;)

Eipä ole tullut mieleen - vähentää, eläinpuolella sattaa olla mahdollisuuksia , epäilen kuitenkin ettei hyväksytä kasvinvilvely puolella ?

Jotenkin tuntuu ettei nykyään tehdä mitään konetta kunnolla - myös miele tuntuu laadullisesti heikentyneen ( poistopumppu ikä < 5 v hinta n 100 € )


Kyllä pitäisi, ei emäntä suostu pesemään pikkuhousujaan ja lastenvaatteita samassa koneessa missä pesty rasvaisia ja torjuntaaineiden kyllästämiä työvaatteita. MCPA:n tuoksu ei hevin lähde. ???
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.