Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kompuutteri  (Luettu 5654 kertaa)

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: Kompuutteri
Joojoo mutta toiset osaavat vaan tehdä hiljaisia tuulettimia, kuten mersu hiljaisia autoja. Mielestäni toi Lenovon tuulettimen siipi on patentoitu meluttomuutensa vuoksi. Macissa maksaa imagesta, Lenovossa oikeasta laadusta  :P
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Kompuutteri
Itse valitsin koneeksi iMacin, enkä ole ostosta katunut. Kone toimii loistavasti, on nopea, ei jumita ja heti

Macin ostaminen maatalouskäyttöön on vähä sama kun ostaisi traktorin ilman nostolaitteita ja vetokoukkua.

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Kompuutteri
Itse valitsin koneeksi iMacin, enkä ole ostosta katunut. Kone toimii loistavasti, on nopea, ei jumita ja heti toimintavalmiina. Itsellä kun on ohjelmat pelto- ja tilituki, niin ne ei toimi mäcissä ilman siihen asennettua Windowsia. Windows on mulla omana ohjelmanaan, eikä häiritse koneen normaali käyttöä ( surffausta, pelejä ym.). Suosittelen jo pelkästään sen takia ettei tuuletin huuda koko aikaa täysillä korvaan samoin kuin pc:llä Windowsia käytettäessä.
Kyllä macci vaan toimii toimii ja toimii 8)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Kompuutteri
Kersoille ostin 14" ja 15" Samsungin läppärit näitä kevytmalleja yhteensä 2K€ Ne niitä kuitenkin kanniskelee ympäriinsä ja pitää sylissää. Itselle ollut hieman hakusessa. Nyt jo 3:s kone 18" läppäri koekäytössä. Tässä W8 käyttiksenä. Edellisessä koemallissa oli W7 17". Se oli ihan hyvä käytössä ja  suht edullinen (700€). Kun muija kuitenkin haluaa sen W8:n niin siinä olisi joutunut tekemään ohjelmiin päivityksiä jotka maksaneet n. 150€. Vuorokauden W8 käyttäneenä totean saman kuin poikakin, "perseestä". Tuo mun tulostin, HP, ei toimi tällä kun sen mukana tulleelta cd:ltä ei saa ajureita tähän koneeseen. Koneen, Asus, kellonaikakin täytyy asettaa amerikan aikaan että olisi oikein.  Helsingin aika 7 tuntia edellä. En ole vielä tästä koneesta löytänyt ohjelmia eikä tässä ilmeisesti ole Wordin starteria, vituttaa kun pojalle juuri hommasin sen Student version mutta vain yhdelle käyttäjälle. Näitäkin netistä jo tutkailtu toista kuukautta ja jo kolmeen koneeseen asentanut ohjelmat ja sähköpostit joten alkaa hieman kyllästyttää.Saa nähdä toimiiko softsalo tässä ympäristössä..

Alkaa selvetä. Kellonajan sain oikeaksi ohjauspaneelin kautta joka aukeaa työpöydältä kun se valikko siellä reunassa on erilainen kuin aloitusnäytössä. Ei tämä mun mielestä kovin selkeä ole. Sain asennettua Office 2003 joka mulla löytyy levykkeeltä. Tulostimen onnistuin saamaan asennetuksi kun HP:ltä löytyi netistä lataus joka kesti 1h20min! Vielä pitäisi jotenkin Adoben flash saada toimimaan Explorerissa kun ei näy iltiksen ja Iltalehden nettivideot. On kyllä oikea Flash-versio mutta ilmeisesti IE pitäisi vaihtaa 32 bittiseksi kun nyt kai on 64 bittinen. Työpaikan sähköpostikin muuttui erinäköiseksi.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.