Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: malanko - 15.10.08 - klo:22:03
-
Siirtyy Turkkiin.
-
Siirtyy Turkkiin.
--Ylivoimainen A-ryhmä=Hattat
-
Osta kotimaista: Valtra!
-
Lystimpi reissu sitten tuo tehdasvierailukin.
-
Sata heppanen kebab vartaan pyöritin.
-
Niin..
Mutta voi sillä turkkilaisella demarilla olla huomattavasti parempi se työmotivaatio kuin kotimaisella metalliliittolaisella, ja palijohan ne teettää nuita länsiautoja sielä karvarintojen maassa eikä se laatu ole sen huonompi kuin muuallakaan..
-
Eikös nämä Suomen kansan ikisuosikit, Touhotatkin ole tehty jo pitkään Turkissa. Myydyin automerkki, moitteita ei lie muuta kuin musta rintakarva juuttuneena cd-soittimeen.
-
Taitaa olla a-sarjalla nykyään enään kysyntää enemmän lähi-idässä ,kun sinne niitä kai paljon menee. Massikan pelleill enemmän kai. Eikä Suomessa mitään pieniä enään kannata,kun täälä kustannukset isot ja sinne minne menee niin pitää saada halvalla.
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
-
a-sarjan teko on helppo siirtää turkkiin kun laatu on ollut turkkilaista koko a-sarjan ajan ;D
-
a-sarjan teko on helppo siirtää turkkiin kun laatu on ollut turkkilaista koko a-sarjan ajan ;D
Meinaatko että ovat olleet laadultaan niinsanotusti suoraan turkin hihasta revästyjä ;D
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
Ei tuo tahdo aina ekalla kerralla mennä jakeluun nuorisollakaan... Isäntien yleisin mantra on: "Mun puimuris on niin leviä renkahat"
-
Miksiköhän ne ruotsalaiset viihtyy A-sarjan "koirankopissa" paremmin kuin suomalaiset? Kruunu lie paras konsultti. Ruotsissa menee paljon A-sarjaa "mettäkoneiksi".
-
a-sarjan teko on helppo siirtää turkkiin kun laatu on ollut turkkilaista koko a-sarjan ajan ;D
Meinaatko että ovat olleet laadultaan niinsanotusti suoraan turkin hihasta revästyjä ;D
no vois luulla että A-sarjan traktorissa lukee MADE IN HONG KONG :D
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
yritäkkö tosissaan väittää että ruottalaaset on meitä viksumpia?? jumaliste on ne ainaki tunnin meistä jäljes.
-
Niin..
Mutta voi sillä turkkilaisella demarilla olla huomattavasti parempi se työmotivaatio kuin kotimaisella metalliliittolaisella, ja palijohan ne teettää nuita länsiautoja sielä karvarintojen maassa eikä se laatu ole sen huonompi kuin muuallakaan..
niin suomalainen duunari vaatii aina vaan lisää ja lisää. oikein ahneuden perikuva
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
Paitsi että ruattis on tilalla se 80-90 luvun taittees ostettu magnum case tai muu vastaava veturina ja sillä ajetaan se 200h vuodes 20 vuoden ajan. Kakkoskoneeksi sitten ostellaan näitä kinnereitä... Suomes vasta ensimmäiset haaveilee magnum kokoluokan traktoreista.
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
Paitsi että ruattis on tilalla se 80-90 luvun taittees ostettu magnum case tai muu vastaava veturina ja sillä ajetaan se 200h vuodes 20 vuoden ajan. Kakkoskoneeksi sitten ostellaan näitä kinnereitä... Suomes vasta ensimmäiset haaveilee magnum kokoluokan traktoreista.
suomessa niitä on käytössä jo vaikka kuinka ja paljon.
-
Ruotsissa A-sarja myydyin .Siellä ei ole niin suurudenhulluja isäntiä kuin täällä.Pellon kasvukuntoakin siellä ajatellaan toisin kuin täällä.
Siellä ymärretään akselipaino käsite ,täällä sen ymmärtää vain noin
joka kymmenes isäntä.
yritäkkö tosissaan väittää että ruottalaaset on meitä viksumpia?? jumaliste on ne ainaki tunnin meistä jäljes.
ainakin länsinaapuri pitää ja huoltaa koneensa hyvin oli uus tai vanha. täälä suomes on yhtäpaljon niitä isäntiä jokka pitää koneet hyväs kunnos kun ruottis niitä rettuvihtoria . asian voi toreta vaikka vaihtokone rivistöstä. keljuttaa kattua sivusta kun 80 luvun raktoreita näkee melkeen jo maatuneena kartanootten taa :(
-
ainakin länsinaapuri pitää ja huoltaa koneensa hyvin oli uus tai vanha. täälä suomes on yhtäpaljon niitä isäntiä jokka pitää koneet hyväs kunnos kun ruottis niitä rettuvihtoria . asian voi toreta vaikka vaihtokone rivistöstä. keljuttaa kattua sivusta kun 80 luvun raktoreita näkee melkeen jo maatuneena kartanootten taa :(
[/quote]
Tuo on taivahan tosi ei pelkästään 80 luvun vaan jopa 2000 luvun 70000 euron hintainen traktori tulee vaihtokone rivistöön 1000 tuntia nähneenä! Niin koneen myyntikuntoon laittaminen on monasti aloitetava parin kolmen tunnin kuumavesi pesulla, ja sitten ohjaamosta on alkuun luotava sonta lapion kans pois! Eikös siihen sonnan ajoon jo nykyään oo muutakin tarjolla kuin se traktorin hyttanin lattia ;D
-
Hyvin pidetty ja huollettu Suomi-traktori vähillä tunneilla ensimmäiseltä omistajalta...
(http://k53.pbase.com/o6/03/742503/1/78430274.ARymG3wQ.2006_1007Image0092.jpg)
-
Hyvin pidetty ja huollettu Suomi-traktori vähillä tunneilla ensimmäiseltä omistajalta...
(http://k53.pbase.com/o6/03/742503/1/78430274.ARymG3wQ.2006_1007Image0092.jpg)
ei muuta kun akku kiinni ja STARTISTA KÄYMÄÄN VAI ONKO TOI OIKEIN VEIVIKONE? ;D
sori tuli isolla.
-
en oo käyny turkis
-
Piristystä päivään:
http://www.youtube.com/watch?v=yVlAH0Z7t4Q&feature=related :D
-
Allah on suurin
-
Miksiköhän ne ruotsalaiset viihtyy A-sarjan "koirankopissa" paremmin kuin suomalaiset? Kruunu lie paras konsultti. Ruotsissa menee paljon A-sarjaa "mettäkoneiksi".
Ja Kantolalle + (vaikka menikin ot -sarjaan)
-
Miksiköhän ne ruotsalaiset viihtyy A-sarjan "koirankopissa" paremmin kuin suomalaiset? Kruunu lie paras konsultti. Ruotsissa menee paljon A-sarjaa "mettäkoneiksi".
Ja Kantolalle + (vaikka menikin ot -sarjaan)
Suomessa tuet on vankempia ja kuskit huonoja ei osata ajaa pienillä koneilla,ei osata vaihtaa oikein oikealla hetkellä.Jokaisen pitäisi ensin opetella nuffilla ja majurilla ajamaan ja käyttämään askia oikein sitten vasta muiden rattiin. ;)A sarja on ollut myydyimpiä malleja Valtralla jo pitkään nyt taitaa olla 111 ja 123.
-
http://www.youtube.com/watch?v=sf48ByjBTSs&feature=relmfu
-
Miksiköhän ne ruotsalaiset viihtyy A-sarjan "koirankopissa" paremmin kuin suomalaiset? Kruunu lie paras konsultti. Ruotsissa menee paljon A-sarjaa "mettäkoneiksi".
Ja Kantolalle + (vaikka menikin ot -sarjaan)
Suomessa tuet on vankempia ja kuskit huonoja ei osata ajaa pienillä koneilla,ei osata vaihtaa oikein oikealla hetkellä.Jokaisen pitäisi ensin opetella nuffilla ja majurilla ajamaan ja käyttämään askia oikein sitten vasta muiden rattiin. ;)A sarja on ollut myydyimpiä malleja Valtralla jo pitkään nyt taitaa olla 111 ja 123.
Ei ole viikkoakaan aikaa, kun oli jossakin juttua, että eniten myydään 140 hp traktoreita. Ja jos valtra on markkinajohtaja, niin luulisin, että silloin 143 olis myydyintä kokoluokkaa?
-
Englannista nyt ainakin saa hyvin pidettyjä ja huollettuja koneita, mitä nyt tietysti meri-ilmasto on voinut hiukan ruostuttaa peltejä:
http://farmingforum.co.uk/forums/showthread.php?t=76879