Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olisiko jo aika  (Luettu 1478 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Olisiko jo aika
maastullissa, ihan jokainen tuotantosektori avata ja kertoa ihan oikeasti miten muualla unionissa tuetaan mitäkin alaa ja millä
perusteella ja verrata kotomaiseen.

Unohtamatta lomitusjärjestelmää, unohtamatta investointitukia, kertoa kuka maksaa rahdin miltäkin sektorilta.

Taitaa vaan olla yhdestä sektorista kiinni, jotta parempi olla hiljaa kuin kusi sukassa.

carhu

  • Vieras
Vs: Olisiko jo aika
maastullissa, ihan jokainen tuotantosektori avata ja kertoa ihan oikeasti miten muualla unionissa tuetaan mitäkin alaa ja millä
perusteella ja verrata kotomaiseen.

Unohtamatta lomitusjärjestelmää, unohtamatta investointitukia, kertoa kuka maksaa rahdin miltäkin sektorilta.

Taitaa vaan olla yhdestä sektorista kiinni, jotta parempi olla hiljaa kuin kusi sukassa.

Kaikki jotka haluaa voivat selvittää itselleen mitä ja miten ja minkä vuoksi tuetaan. Kaikki muut saa tukea ammattiin katsomatta vain sinä poika se sanot tulevasi toimeen omillaan. Ose hyvä ,notta edes joku.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Olisiko jo aika
Koska olen niin väittänyt.
Sitten pärjään kyllä, kun kaikilta ja tasapuolisesti, ihan itse, omin avuin.

Ei tarvitse kenenkään vinkua kateutta.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Olisiko jo aika
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

carhu

  • Vieras
Vs: Olisiko jo aika
Koska olen niin väittänyt.
Sitten pärjään kyllä, kun kaikilta ja tasapuolisesti, ihan itse, omin avuin.

Ei tarvitse kenenkään vinkua kateutta.

Miten se tuo suurri viisaus ei oo levinny enempi suomalaisiin ,että omillaan, kun kaikkialla muualla tuetaan. Älä hulluja puhu.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Olisiko jo aika
maastullissa, ihan jokainen tuotantosektori avata ja kertoa ihan oikeasti miten muualla unionissa tuetaan mitäkin alaa ja millä
perusteella ja verrata kotomaiseen.

Unohtamatta lomitusjärjestelmää, unohtamatta investointitukia, kertoa kuka maksaa rahdin miltäkin sektorilta.

Taitaa vaan olla yhdestä sektorista kiinni, jotta parempi olla hiljaa kuin kusi sukassa.

Kaikki jotka haluaa voivat selvittää itselleen mitä ja miten ja minkä vuoksi tuetaan. Kaikki muut saa tukea ammattiin katsomatta vain sinä poika se sanot tulevasi toimeen omillaan. Ose hyvä ,notta edes joku.

Oletko kuullut jotta SAK ajaa vain sen etua, joka hitsaa migillä, puikkohitsaria syletään silmille.
Tuotahan kepu/mtk;n politiikka on ollut.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Olisiko jo aika
Koska olen niin väittänyt.
Sitten pärjään kyllä, kun kaikilta ja tasapuolisesti, ihan itse, omin avuin.

Ei tarvitse kenenkään vinkua kateutta.

Miten se tuo suurri viisaus ei oo levinny enempi suomalaisiin ,että omillaan, kun kaikkialla muualla tuetaan. Älä hulluja puhu.

Nyt on kyse maatalous-sektorista.
Tullut aika karsia epäkelpo "yritystoiminta" pois.
Putsata pöytä.

carhu

  • Vieras
Vs: Olisiko jo aika
maastullissa, ihan jokainen tuotantosektori avata ja kertoa ihan oikeasti miten muualla unionissa tuetaan mitäkin alaa ja millä
perusteella ja verrata kotomaiseen.

Unohtamatta lomitusjärjestelmää, unohtamatta investointitukia, kertoa kuka maksaa rahdin miltäkin sektorilta.

Taitaa vaan olla yhdestä sektorista kiinni, jotta parempi olla hiljaa kuin kusi sukassa.

Kaikki jotka haluaa voivat selvittää itselleen mitä ja miten ja minkä vuoksi tuetaan. Kaikki muut saa tukea ammattiin katsomatta vain sinä poika se sanot tulevasi toimeen omillaan. Ose hyvä ,notta edes joku.

Oletko kuullut jotta SAK ajaa vain sen etua, joka hitsaa migillä, puikkohitsaria syletään silmille.
Tuotahan kepu/mtk;n politiikka on ollut.

Ay liikkeessä ei esiinny missään sen suuruusluokan kateutta mitä on maanviljelijöissä. Noin pieni porukka eikä siitä kaikki sovi samalle tontille. Kepun syytä ja mtk tietty.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Olisiko jo aika
mutta nyt on pakko kysyä että missä on tasapuolista ihan oikeesti?   ei missään valtiossa ole kaikilla samaa määrää omaa ja sitren ei yhtään kateellista.   ja kuka muu kuin siä on täällä vinkunu kateellisena..  ainiin sepe nyt joskus..

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3680
Vs: Olisiko jo aika
Koska olen niin väittänyt.
Sitten pärjään kyllä, kun kaikilta ja tasapuolisesti, ihan itse, omin avuin.

Ei tarvitse kenenkään vinkua kateutta.

Miten se tuo suurri viisaus ei oo levinny enempi suomalaisiin ,että omillaan, kun kaikkialla muualla tuetaan. Älä hulluja puhu.
Eiköhän eteläisestä euroopasta löydy mm.maita jotka elävät täysin muiden maiden tuella Suomenkin.

carhu

  • Vieras
Vs: Olisiko jo aika
Koska olen niin väittänyt.
Sitten pärjään kyllä, kun kaikilta ja tasapuolisesti, ihan itse, omin avuin.

Ei tarvitse kenenkään vinkua kateutta.

Miten se tuo suurri viisaus ei oo levinny enempi suomalaisiin ,että omillaan, kun kaikkialla muualla tuetaan. Älä hulluja puhu.

Nyt on kyse maatalous-sektorista.
Tullut aika karsia epäkelpo "yritystoiminta" pois.
Putsata pöytä.


Siis maatalous-setkoriako ei tueta muualla kun vain  suommessa. Heh,heh. Nimenommaan epäkelo"yritystoiminta"pois,mutta oikeita maanviljelijöitä pitää tukea/kannustaa.Jos kerran aletaan rajaamaan  kuka saa /kuka ei saa tukea, niin ensimmäisten joukkoon tuki pois sijoittaisin eläkettä nauttivat "epäkelpoa "yritystoimintaa harrastavat entiset maanviljelijät.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8389
Vs: Olisiko jo aika
Tişşinkoitto® pitää metaanipäästöjen takia tuhota.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7608
  • Never Trust a Hippy
Vs: Olisiko jo aika
Tişşinkoitto® pitää metaanipäästöjen takia tuhota.
Ei hetkauta.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljo-Ilmari

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Olisiko jo aika
Kovasti ihmetyttää tuo Veemelin vuodatusten tulva. MTK ei kuulemma pysty vaikuttamaan mihinkään, mutta silti se estää aina kokoomuslaisten ministerien työn asioiden parantamiseksi. Lisäksi se pakottaa Veemelin myymään viljat väärään hintaan. Jatkuvasti kuuluu valitus: On meillä etujärjestö....., minulla on, Veemelillä ei, asetteleppa sanasi jatkossa muotoon : On teillä etujärjestö..., niin on, olet oikeassa, minulla on, sinulla ei.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Olisiko jo aika
niinpä.  ja kun tuo vielä swemmonen markinaalijärjestö vertaa sak ni ihmo kuin paljon saabi aikaan verraten edellämainittuun..      tosa yks sak-jäsen manas kuin vähän lisää saanu..