Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vicon yhdistelmä  (Luettu 3452 kertaa)

Solifer1

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 589
Vicon yhdistelmä
Millaisia käyttökokemuksia ammattiveljillä on vicon paalainkäärin yhdistelmästä? Yhestä oon kuullut takaportin tippuneen paalaimesta. Onko welgerin veroinen?

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Vicon yhdistelmä

Vaikkapa tuosta aiempi ketju:

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=3849.0

Tämän kesän rehut paketissa, ensi kesää siis odotellessa.

Toinen äidistä ja toinen tyttärestä, vai miten se oli. Vicon on varmasti niitä harvoja merkkejä, joiden omistajista suurempi osa on joka tapauksessa tyytyväisiä laitteeseen. Vaikka joka vehkeessä omat juttunsa olisikin. Toisissa ne on ominaisuuksia, toisissa vikoja..
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Vicon yhdistelmä
Olen kesällä katsellut tuota viconia mielenkiinnolla mutta löysin sitten sopivan welgerin niin ostin tällä erää sen. Olen aina tykännyt welgerissä siitä kun sullojan pohjan saa laskettua alas. Tätä ominaisuutta ei viconissa ole. Aika vakuuttava kone näyttää olevan viconi. Käärintä tuntuu ottavan aika paljon aikaa. :P

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Vicon yhdistelmä
Olen kesällä katsellut tuota viconia mielenkiinnolla mutta löysin sitten sopivan welgerin niin ostin tällä erää sen. Olen aina tykännyt welgerissä siitä kun sullojan pohjan saa laskettua alas. Tätä ominaisuutta ei viconissa ole. Aika vakuuttava kone näyttää olevan viconi. Käärintä tuntuu ottavan aika paljon aikaa. :P

En ole aikaa koskaan mitannut, mutta ilmeisesti 3D hieman on hitaampi normikäärintää. No, onko sillä sitten merkitystä, hyvinkin paksussa karhossa on paalattu eikä koskaan ole työ ollut käärijästä kiinni.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Vicon yhdistelmä
Olen kesällä katsellut tuota viconia mielenkiinnolla mutta löysin sitten sopivan welgerin niin ostin tällä erää sen. Olen aina tykännyt welgerissä siitä kun sullojan pohjan saa laskettua alas. Tätä ominaisuutta ei viconissa ole. Aika vakuuttava kone näyttää olevan viconi. Käärintä tuntuu ottavan aika paljon aikaa. :P

En ole aikaa koskaan mitannut, mutta ilmeisesti 3D hieman on hitaampi normikäärintää. No, onko sillä sitten merkitystä, hyvinkin paksussa karhossa on paalattu eikä koskaan ole työ ollut käärijästä kiinni.
Esitin asiani väärin. Tarkoitin sitä aikaa joka kuluu pysähtymisestä siihen kun paaliportti on kiinni ja voi jatkaa matkaa. Itse käärintätapahtuma on varmasti riittävän nopea. :P

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Vicon yhdistelmä
Olen kesällä katsellut tuota viconia mielenkiinnolla mutta löysin sitten sopivan welgerin niin ostin tällä erää sen. Olen aina tykännyt welgerissä siitä kun sullojan pohjan saa laskettua alas. Tätä ominaisuutta ei viconissa ole. Aika vakuuttava kone näyttää olevan viconi. Käärintä tuntuu ottavan aika paljon aikaa. :P

En ole aikaa koskaan mitannut, mutta ilmeisesti 3D hieman on hitaampi normikäärintää. No, onko sillä sitten merkitystä, hyvinkin paksussa karhossa on paalattu eikä koskaan ole työ ollut käärijästä kiinni.
Esitin asiani väärin. Tarkoitin sitä aikaa joka kuluu pysähtymisestä siihen kun paaliportti on kiinni ja voi jatkaa matkaa. Itse käärintätapahtuma on varmasti riittävän nopea. :P

Jaa-a? Enpä ole koskaan ajatellut. Se portin ylhäälläoloaikahan on säädettävissä ohjausyksiköstä, mulla se on muistaakseni 2s että varmasti ehtii paali muljahtaa alta pois. Käytännössä, kun portti lähtee laskeutumaan, voi lähteä jo liikkeelle koska itse portti liikkuu aika nopeasti. Hetken perästä kuuluu äänimerkki, joka varmistaa että homma meni oikein, paaliportin paineistusta ei siis tarvi paikallaan jäädä nököttämään. Eri koneet voi olla (ja ovatkin) usein eri säädöissä ja eri kuljettajat saa homman näyttämään helposti erilaiselta. Mutta ainakaan mulla ei tosiaan niin kiiru ole että pitäisin tuota hitaana, urakkavehkeeksi kun kuitenkin lähtöjään on suunniteltu..  :)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Vicon yhdistelmä
Millaisia käyttökokemuksia ammattiveljillä on vicon paalainkäärin yhdistelmästä? Yhestä oon kuullut takaportin tippuneen paalaimesta. Onko welgerin veroinen?

tähänastisen kokemuksen perusteella voi antaa vahvan suosituksen...

ammattikone