Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hurraa,joululahja tuli jo!  (Luettu 6070 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Ja minä luulin että Jesse tuli ;)

Minä taas että vävypoika olisi pannut tyttären paksuksi. Miten muuten nuorten asiat, onko muhamed vielä kuvioissa?

On kuvioissa,ei oo tyttö paksuna,eikä taida lapsia koskaan tehdäkkään.Se on samalainen kulkuri kuin mä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!

Tuollainen humpuukimatkailu on rahan ja luonnon tuhlausta!
Toiset matkailee ja toiset tuhlaavat rahansa sitten johonkin muuhun.Minä olen matkustanut nuoresta asti.Mutta rantalomia en harrasta,minulle jo viis minuuttia makuullaan auringossa on liikaa.Mutta minä kierrän kirkot ja museot ja teen patikkamatkoja luonnossa.Kaukaisin maa missä olen käynyt on Kiina, ukko on käynyt Amerikassa ja Kanadassakin.
Minä en kuulu niihin ,jotka kerää maallista mammonaa jälkeläisteni tuhlattavaksi.Matkustan myös Suomessa,Lapissa ainakin kerran vuodessa, Kuusamossa ,pohjoiskarjalassa.,kylpylässä ainakin kerran vuodessa.Minussa on vissiin kulkurin verta.

Eppäiletkö, että olisit jonkun ohi kulkeneen kulkumiehen jälkeläinen ????

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
a.
[/quote]

Eppäiletkö, että olisit jonkun ohi kulkeneen kulkumiehen jälkeläinen ????En suinkaan,isäni oli lestadiolainen ja kävi aina kirkossa pyörällä,jok ikinen pyhä,oli kesä tai talvi.matkaa kirkkoon oli 10 km.Lisäksi hän kävi aina suviseuroissa,en muista,että olis ollut niistä pois kertaakaan.
[/quote]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Ja minä luulin että Jesse tuli ;)
   Jesse?En tunne ketään Jesseä.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Oletko Simmo päivittänyt itsesi jo kokonaan dementikoksi ? Vaihda ihmessä tuohon teksti "Ei ollenkaan dementikko", edustat selvästi fiksua kansanosaa.

Hyvää Joulua!Kiitos samoin.
Mitä vikaa tuossa dementikossa on?.Enkä pidä itseäni erikoisen fiksuna.Tietenkin haluaisin olla,mutta en oo siinä vielä onnistunu ;D Kysyppä sukulaisilta,niin monen mielestä olen "hienon suvun häpeäpilkku"Voinhan tietenki laittaa tuon dementikon tilalle:suvun häpeäpilkku.Oisko se parempi ::)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Ja minä luulin että Jesse tuli ;)
   Jesse?En tunne ketään Jesseä.

Se on varmaan sen jossun poika, sieltä nasareetista ????
En minäkään sitä henkilökohtaisesti tunne, mutta olen kuullut paljon juttuja kaverista.

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Joo, ei kannata jättää perillisille paljonkaan rahaa ja omaisuutta, kun verottaja vien ne kumminkin, ison perintöveron muodossa, vaan kannattaa ne käyttää jo omana elinaikanaan.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
yök>! phuket!  et sitten kehtaa muuta paikkaa jullkkispongauspaiikoi löytää!
Onhan sitä paikkaa vaikka minkälaista, kuka mistäkin tykkää.  :) :) Ja minä tykkään kun tarkenee yölläkin paidatta. Eikä ole rättipäitä muslimeita jotka saattavat viedä ainokaisen jos lähtee kauemmas hotellilta...   Onhan tuolla suunnalla muitakin kohteita, on malesiaa, kamputseaa ja vietnamia. Vaan pattayalta olen aikonut pysyä poissa. Phuket kiinnostaa minua sikälikin että siellä on tuttuja samanhenkisiä ihmisiä jotka asuvat tuolla. Jos joskus tilanne sallii niin tuonne lähden minäkin vähäksi aikaa.
  Ja emännänkin tuolta suunnalta voi hakea, kannattaa kuitenkin tehdä perusteellinen selvitystyö ensin. Ja pysyä isojalkaisista erossa :D
  
  

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!

Tuollainen humpuukimatkailu on rahan ja luonnon tuhlausta!
Toiset matkailee ja toiset tuhlaavat rahansa sitten johonkin muuhun.Minä olen matkustanut nuoresta asti.Mutta rantalomia en harrasta,minulle jo viis minuuttia makuullaan auringossa on liikaa.Mutta minä kierrän kirkot ja museot ja teen patikkamatkoja luonnossa.Kaukaisin maa missä olen käynyt on Kiina, ukko on käynyt Amerikassa ja Kanadassakin.
Minä en kuulu niihin ,jotka kerää maallista mammonaa jälkeläisteni tuhlattavaksi.Matkustan myös Suomessa,Lapissa ainakin kerran vuodessa, Kuusamossa ,pohjoiskarjalassa.,kylpylässä ainakin kerran vuodessa.Minussa on vissiin kulkurin verta.

Junallako sinne Kiinaan menit? Ukkosi laivalla Amerikassa? Luultavasti lentäen mikä ihan käsittämätöntä öljyn tuhlausta ja ilmaston pilaamista. Huvimatkailua pitäisi verottaa rankimman jälkeen! Tässä ei ole kyse miten rahansa käyttää vaan miten maapallon resursseja käytetään Simmo. Sinunkin matkailurahasi auttaisivat enemmän maailman nälkäänäkeviä!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!


  Mä olen kans monta kertaa katellu ,joskos lähtis Punaisenmeren risteilylle. Tää mun nykyinen kumppani vaan pelkää merta. Rannat pitäis kuulemma näkyä. No suunnitellaan Niilin risteilyä. Siellä näkyy rannat. Matkustin kerran junalla Kairosta Luksoriin. Elämys oli sekin ;D
Punaisella merellä ei ole koskaan myrskyä, kapteeni sanoi ,ettei koskaan ole ollut tämän nyk.laivan aikana......
Voihan olla,että  mennään mustalle merelle,mutta ukko(karjalaist sukkuu)tokasi heti:Ei mihinkää ryssänmaalle >:(.
Se lokakuinen risteily alkoi Dubrovnikista,sieltä Korfulle,sieltä Napoliin,Civitavecciaan Roomaan,sitte Korsikalle,jossa mansikatkin kasvoi puissa ja sieltä Nizzaan (Monaco),Nizzassa nähtiin Elton Johnin "kesämökki".Kaikista jännintä oli kun ajoimme myöhään illalla sen toimivan tulivuoren(Stromboli)ohi ja Kapteeni pysäytti laivan ja saimme katsella "ilotulitusta" mustassa yössä.
[/quote]

  Tuo myrsky juttu ei kyllä pidä paikkaansa. Tietysti myrskyt ovat erillaisia eri merillä. Kyllä Suezin lahdella ainakin oli sellainen myrsky ,että laiturit tärisi. Laineet sellaisia 5 metrisiä. Seuraavana päivänä kerättiin metrisiä haita rannalta, myrsky oli heitelly.

  Mansikat puissa, net on niitä mistä tehdään sitä paikallista pontikkaa.
Varmaan hieno se tulivuori, siitähän se on tullu sanonta suomeenkiin tasakokoisesta kivestä rompoolia ;D

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!


Junallako sinne Kiinaan menit? Ukkosi laivalla Amerikassa? Luultavasti lentäen mikä ihan käsittämätöntä öljyn tuhlausta ja ilmaston pilaamista. Huvimatkailua pitäisi verottaa rankimman jälkeen! Tässä ei ole kyse miten rahansa käyttää vaan miten maapallon resursseja käytetään Simmo. Sinunkin matkailurahasi auttaisivat enemmän maailman nälkäänäkeviä!
[/quote]t
Vaikka minä en käviskään,niin muut kävis kuitenkin.Ei yks ihminen voi paljoa vaikuttaa ilmastoon.Kyllä minä kuitenkin silleen vaikutan,että tuotan lähes kaiken ruokani ja juomani itse.Olen varsinaisesti omavarainen ruuan suhteen.Maatilalta saan kaiken,mitä jaksan itse kasvattaa.perunat,juurekset,tomaatit,kurkut,marjat,omenat.Leivän leivon itse.Maidon ja lihan saan maatilalta ja ukko käy hirvimetsällä,että on sitäkin pakkanen pullollaan.Kerään sienet ja tatit,kellari täynnä ruokia.Kuivaan myös sitten kun pakastimet täyttyy.Talvella en syö tomaatteja ollenkaan.Omenat jos loppuu ja kaupassa ei ole kotimaisia,niin niitäkään en osta ulkolaisia.Vaikka ruoka loppuis tai tulis lakko, niin mun elämään ei sellaset vaikuta.Kun  on elänyt köyhän lapsuuden,niin ymmärtää,että pitää varastoida pahan päivän varalle ruokaa.Eikä ostaa kaupasta mitään,mitä voi itse tehdä tai tuottaa.Kahvi täytyy ostaa ja sokeri ja suola sekä vehnäjauhot.Mutta tosi vähällä rahalla selviää,jos on viitseliäs.En ymmärrä yhtään tätä kulutusyhteiskuntaa,että kaikki ostetaan kaupasta ja syödään kaikkea ulkolaista moskaa, mutta omakin nuoriso tekee niin,koska se ei ole nähnyt todellista köyhyyttä. >:(
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!


Junallako sinne Kiinaan menit? Ukkosi laivalla Amerikassa? Luultavasti lentäen mikä ihan käsittämätöntä öljyn tuhlausta ja ilmaston pilaamista. Huvimatkailua pitäisi verottaa rankimman jälkeen! Tässä ei ole kyse miten rahansa käyttää vaan miten maapallon resursseja käytetään Simmo. Sinunkin matkailurahasi auttaisivat enemmän maailman nälkäänäkeviä!
t
Vaikka minä en käviskään,niin muut kävis kuitenkin.Ei yks ihminen voi paljoa vaikuttaa ilmastoon.Kyllä minä kuitenkin silleen vaikutan,että tuotan lähes kaiken ruokani ja juomani itse.Olen varsinaisesti omavarainen ruuan suhteen.Maatilalta saan kaiken,mitä jaksan itse kasvattaa.perunat,juurekset,tomaatit,kurkut,marjat,omenat.Leivän leivon itse.Maidon ja lihan saan maatilalta ja ukko käy hirvimetsällä,että on sitäkin pakkanen pullollaan.Kerään sienet ja tatit,kellari täynnä ruokia.Kuivaan myös sitten kun pakastimet täyttyy.Talvella en syö tomaatteja ollenkaan.Omenat jos loppuu ja kaupassa ei ole kotimaisia,niin niitäkään en osta ulkolaisia.Vaikka ruoka loppuis tai tulis lakko, niin mun elämään ei sellaset vaikuta.Kun  on elänyt köyhän lapsuuden,niin ymmärtää,että pitää varastoida pahan päivän varalle ruokaa.Eikä ostaa kaupasta mitään,mitä voi itse tehdä tai tuottaa.Kahvi täytyy ostaa ja sokeri ja suola sekä vehnäjauhot.Mutta tosi vähällä rahalla selviää,jos on viitseliäs.En ymmärrä yhtään tätä kulutusyhteiskuntaa,että kaikki ostetaan kaupasta ja syödään kaikkea ulkolaista moskaa, mutta omakin nuoriso tekee niin,koska se ei ole nähnyt todellista köyhyyttä. >:(
[/quote]
ja matkailunki vois hoitaa luomuna polokupyörällä
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
Ja minä luulin että Jesse tuli ;)
   Jesse?En tunne ketään Jesseä.

Se on varmaan sen jossun poika, sieltä nasareetista ????
En minäkään sitä henkilökohtaisesti tunne, mutta olen kuullut paljon juttuja kaverista.

Kyllä kyllä, Emo-Heikki on jäljillä. Juurikin sitä Jesseä tarkoitin, Simmo kun siitä niin paljon ja lämpimästi puhuu.
Ne kun sen marian kanssa menivät sinne Beetlehemiin ,niin ei kai se mikään ihme ole että majatalot oli täynnä, kun joulun aikaan menivät. Nytkin siellä hirveästi porukkaa.
Olisivat menneet vaikka helmikuussa, niin jo olisi löytynyt hyviä hotelleja vaikka valita asti

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!


  Tuo myrsky juttu ei kyllä pidä paikkaansa. Tietysti myrskyt ovat erillaisia eri merillä. Kyllä Suezin lahdella ainakin oli sellainen myrsky ,että laiturit tärisi. Laineet sellaisia 5 metrisiä. Seuraavana päivänä kerättiin metrisiä haita rannalta, myrsky oli heitelly.
Miehistö sanoi,ettei koskaan ole ollut heidän reissuillaan myrskyä, mutta voihan olla että joskus on.Kerran Kanarian risteilyllä oli ollut talon kokoiset aallot,mutta hyvin REGINA oli niistä selvinnyt.Toisin kuin monet matkustajat.Siellä oli mukana niitä,jotka olivat olleet mukana siinä risteilyssä,kyllä se oli ollut kauheaa ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Hurraa,joululahja tuli jo!
[
[/quote]
ja matkailunki vois hoitaa luomuna polokupyörällä
[/quote]
Minä ajan polkupyörällä paljon.Kesäisin ajan monta kertaa viikossa kotitilalle aamuin illoin.Kun pitää hoitaa niitä "omia viljelyksiä".Matka on 17km yhteen suuntaan.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)