Kaverilla haussa 7-paikkanen Touran just samojen syiden takia. Normaaliin farkkuun mahtuu just se 2+3 eikiä tilapäisestikään muita, 7-paikkaseen voi halutessaan ottaa vaikkapa anopin mukaan...Kaksikpaikkanen..eipä mahdu anoppi, saati koko mukulalauma.
Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Kun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Kun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
En tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
En tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Olen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Olen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Kaverille kanssaOlen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Eihån teitä ole kuin muutamia satojatuhansia.
Mitä hyötyä nelivedosta on muualla kuin pick-upissa?Kaverille kanssaOlen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Eihån teitä ole kuin muutamia satojatuhansia.
Kyllä se hangessa kulkee etuvetoa peremmin ja jäisessä mäessä. Auton suhteen pidän hassuna että äijät ostaa nelivetoavaruusohjaamoportaattomia traktoreita minimikäytöllä tai neliveto pick-uppeja maatalouskauppa-asiointia ajatellen ja puoliso kulkee micralla duuniin joka päivä.Mitä hyötyä nelivedosta on muualla kuin pick-upissa?Kaverille kanssaOlen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Eihån teitä ole kuin muutamia satojatuhansia.
kyllä talvella jäi moni hienon auton omistaja vaan ihmettelemään kun nelivetoosella subaru justylla lähettiin liukkaista liikennevaloista 8) 8) 8) 8)Kyllä se hangessa kulkee etuvetoa peremmin ja jäisessä mäessä. Auton suhteen pidän hassuna että äijät ostaa nelivetoavaruusohjaamoportaattomia traktoreita minimikäytöllä tai neliveto pick-uppeja maatalouskauppa-asiointia ajatellen ja puoliso kulkee micralla duuniin joka päivä.Mitä hyötyä nelivedosta on muualla kuin pick-upissa?Kaverille kanssaOlen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Eihån teitä ole kuin muutamia satojatuhansia.
Jäikö hyödyllinen fiilis? =)kyllä talvella jäi moni hienon auton omistaja vaan ihmettelemään kun nelivetoosella subaru justylla lähettiin liukkaista liikennevaloista 8) 8) 8) 8)Kyllä se hangessa kulkee etuvetoa peremmin ja jäisessä mäessä. Auton suhteen pidän hassuna että äijät ostaa nelivetoavaruusohjaamoportaattomia traktoreita minimikäytöllä tai neliveto pick-uppeja maatalouskauppa-asiointia ajatellen ja puoliso kulkee micralla duuniin joka päivä.Mitä hyötyä nelivedosta on muualla kuin pick-upissa?Kaverille kanssaOlen sitten poikkeavaEn tarviiKun pasuuna jättä tielle, ostan hybridin.Caddyjä näkyy olevan täällä päin lapsiperheillä on tilaa ja pieni kulutus eikä helpolla ruostu.
Ajoominaisuudet huippua.Saa nelivetonakin sillähän sen kannattaa ottaa kukapa enään ilman nelivetoa auto ostaa ei kukaan.
Oikeassa olet, Suomen liikenteessä on jo lähes jokaisella nelivetoauto.
Näitä uusia vähäpäästöisiäkin on suuri valikoima nelivetoina ja monelta valmistajalta löytyy joka kokoluokkaan nelikko.
Nelivetona.
Mutta kukaan ei enää osta ilman?
Eihån teitä ole kuin muutamia satojatuhansia.
No niin olisi tarve päivittää autoa sellaiseksi, että mahtuisi 3 turvaistuinta takapenkille. Lisäksi tietysti vielä rattaat/vaunun yms. mitä lapsiperhe tarvitsee. Ajatus on ollut jossakin pakussa, jossa olisi penkkejä takana, tai jokin iso maasturi. Koska hiaceja ei automaattilaatikolla ole muita tarjolla kuin vanhoja takseja niin miten nämä muut transporter/caravelle? transit/muut foordit? vito/viano? joku muu mikä? Maastureista tulee ekana mieleen land cruiser, miten muut? Entä jenkit? Teoriassa kai johonkin tila-autoon tai farmariinkin voisi sortua.
Haussa olisi kohtuu kilometreillä (alle 250 tkm) ja iällä varustettuja yksilöitä. Varusteista automaattilaatikko ja ilmastointi ehdottomat, muilla ei niin väliä. Aiemmin ollut toyotia ja niiden kanssa ei ole tarvinut korjaamolla viettää aikaa enkä haluaisi siirtyä nytkään siihen leirii, että saa korjaamolle kantaa rahaa selkä vääränä. Onko nuo mainitsemani autot kuinka vikaisia? Onko jotain erityistä mitä tulisi katsoa?
Kyllä neliveto on kiva olemassa... Talosta löytyy nelivetoinen ja mulla on työsuhdeautona ihan normaali edestä raapiva.Tekniikka edellä, as usual, mutta nelivedostakaan ei ole mitään hyötyä jos sinne takaluukkun ei mahdu rattaat tai takapenkille turvaistuimet.
Niin ja vojan saa nelivetona, automaattina, ilmasto innolla ja dvd laitteilla. Suksiboksin kun laittaa katolle, niin sopii yksi hyi hain kyytiin.Dvd vehkeet maksaa jotain 100€, että en laskis niille paljoa arvoa. Hyvähän tuo Grand on ajaa, tuuli vaan ottaa ilkeästi isoon koriin ja automaatilla bensaa kuluu. Ja onhan tuo aivan s**tanan tylsä auto kaikin puolin.
Niin ja vojan saa nelivetona, automaattina, ilmasto innolla ja dvd laitteilla. Suksiboksin kun laittaa katolle, niin sopii yksi hyi hain kyytiin.Dvd vehkeet maksaa jotain 100€, että en laskis niille paljoa arvoa. Hyvähän tuo Grand on ajaa, tuuli vaan ottaa ilkeästi isoon koriin ja automaatilla bensaa kuluu. Ja onhan tuo aivan s**tanan tylsä auto kaikin puolin.
No niin olisi tarve päivittää autoa sellaiseksi, että mahtuisi 3 turvaistuinta takapenkille. Lisäksi tietysti vielä rattaat/vaunun yms. mitä lapsiperhe tarvitsee. Ajatus on ollut jossakin pakussa, jossa olisi penkkejä takana, tai jokin iso maasturi. Koska hiaceja ei automaattilaatikolla ole muita tarjolla kuin vanhoja takseja niin miten nämä muut transporter/caravelle? transit/muut foordit? vito/viano? joku muu mikä? Maastureista tulee ekana mieleen land cruiser, miten muut? Entä jenkit? Teoriassa kai johonkin tila-autoon tai farmariinkin voisi sortua.
Haussa olisi kohtuu kilometreillä (alle 250 tkm) ja iällä varustettuja yksilöitä. Varusteista automaattilaatikko ja ilmastointi ehdottomat, muilla ei niin väliä. Aiemmin ollut toyotia ja niiden kanssa ei ole tarvinut korjaamolla viettää aikaa enkä haluaisi siirtyä nytkään siihen leirii, että saa korjaamolle kantaa rahaa selkä vääränä. Onko nuo mainitsemani autot kuinka vikaisia? Onko jotain erityistä mitä tulisi katsoa?
DVD vehkeet ja kännykät on meillä kiellettyjen listalla, en jaksa enää siivota autoa.Niin ja vojan saa nelivetona, automaattina, ilmasto innolla ja dvd laitteilla. Suksiboksin kun laittaa katolle, niin sopii yksi hyi hain kyytiin.Dvd vehkeet maksaa jotain 100€, että en laskis niille paljoa arvoa. Hyvähän tuo Grand on ajaa, tuuli vaan ottaa ilkeästi isoon koriin ja automaatilla bensaa kuluu. Ja onhan tuo aivan s**tanan tylsä auto kaikin puolin.
Kyllä neliveto on kiva olemassa... Talosta löytyy nelivetoinen ja mulla on työsuhdeautona ihan normaali edestä raapiva.Tekniikka edellä, as usual, mutta nelivedostakaan ei ole mitään hyötyä jos sinne takaluukkun ei mahdu rattaat tai takapenkille turvaistuimet.
Pakuissa ja maastoautoissa on "kuollutta painoa" jota sitten joutuu joka käänteessä raahaamaan mukanaan. Eikä tilannetta auta pakun bussivarustus joka lisää entisestään painoa. Toki noilla pakumuutoksilla saa mukavuuden liki henkilöauton tasolle.
Ja piti vielä tuosta nelikosta toimittaa, kunnolla tehtynä ei tuosta juuri haittaakaan ole. Hyötynä sitten varma etenemiskyky kelissä kuin kelissä. Ei tarvia suotta ottaa vauhtia pahaan paikkaan yms.
On täällä tunnettu liike ,johtaja ankara hankintahakkaaja tosin traktorimotolla mutta kuitenkin.Oli aikoinaan maatalouskoneet myös myynnissä ostin sieltä monta konetta myi aina halvemmalla kuin keskusliikkeet.Liike oli silloin Lehtimäellä.Pakuissa ja maastoautoissa on "kuollutta painoa" jota sitten joutuu joka käänteessä raahaamaan mukanaan. Eikä tilannetta auta pakun bussivarustus joka lisää entisestään painoa. Toki noilla pakumuutoksilla saa mukavuuden liki henkilöauton tasolle.
Ja piti vielä tuosta nelikosta toimittaa, kunnolla tehtynä ei tuosta juuri haittaakaan ole. Hyötynä sitten varma etenemiskyky kelissä kuin kelissä. Ei tarvia suotta ottaa vauhtia pahaan paikkaan yms.
Maastoautoissa on ylimääräistä painoa, mutta ei kai normipakuissa ole? Ne olisivat ainakin tilavia tai sitten joku Vojagerin tapainen tila-auto. Niissä on korkeuttakin sen verran että naperon saa sinne keskellekin nostettua oma selkä edes vähän suorana toisin kuin normi henkilöauton korkuisiin jos ovat vielä niin pieniä. Land cruiserit yms. jättäisin kyllä pois pohdinnasta.
Jos nykyautoihin saisi saman tapaiset renkaat kuin esim. vanhoissa kupla Volkkareissa on, siis korkeat ja kapeat, niin auto kulkisi paaaaaljon paremmin lumessa kuin näillä pelkän ulkonäön perusteella autoihin pistetyillä leveillä ja matallilla renkailla. Sitten nelivedon tarpeen ymmärrän jos pitää usein kiskoa jotain painavaa peräkärryä.
Asian viereen vielä vähän enemmän... :) Mikä tämmöinen Kurkikankaan auto on putiikkejaan? Myy nettiauton perusteella varsinkin Toyotan nelivetoautoja ja listalla on autoja, jotka tuntuvat liikkeiden esittelyautoilta. Mutta liike ei ole ainakaan virallinen jälleenmyyjä.
http://www.nettiauto.com/yritys/kurkikankaanauto
On täällä tunnettu liike ,johtaja ankara hankintahakkaaja tosin traktorimotolla mutta kuitenkin.Oli aikoinaan maatalouskoneet myös myynnissä ostin sieltä monta konetta myi aina halvemmalla kuin keskusliikkeet.Liike oli silloin Lehtimäellä.
Ostaa noita esittelyautoja ympäri Suomea ja paljon niitä urakoitsijat ja maajussit sieltä ostaa kun halvemmalla myi kuin lasipalatsi myyjät.
On täällä tunnettu liike ,johtaja ankara hankintahakkaaja tosin traktorimotolla mutta kuitenkin.Oli aikoinaan maatalouskoneet myös myynnissä ostin sieltä monta konetta myi aina halvemmalla kuin keskusliikkeet.Liike oli silloin Lehtimäellä.
Ostaa noita esittelyautoja ympäri Suomea ja paljon niitä urakoitsijat ja maajussit sieltä ostaa kun halvemmalla myi kuin lasipalatsi myyjät.
Sun koneet taitaa olla kaikki Mähöseltä ;D
Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.
Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Ensin fantasiaa:
Käytiin mainosten ja TM- ym. testien perusteella ajamassa (piinaamassa) Rellua, uutta Espacea. Kuskille ja etupenkkiläiselle ok tilat, mutta, mutta. Taakse ei millään viittä yli 40 kengännumeroista. Takaluukun kuormausleveys aikas hikinen myös.
Olihan se kiva pyöritellä ja katsella peilistä kääntyviä takapyöriä.
Takaisin reaalimaailmaan:
Joo, olemme Caravellen ja Land Cruiserin pilaamia. Uskomme nyt, ettei tarvi kokeilla mitään "henkilöautomaisempaa". En silti sulje pois esim Volvoa tai Mersua.
Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Yksi tuttu juuri kertoi KIAN takuuehdoista,ainoastaan merkkihuolto,niin takuu on voimassa.Mutta omahan on velipoikasi ongelma.Muuten olen sitä mieltä että auossa pitää olla vähintään 2 litranen kones.Kestävätkin pidempään ja kulutus samaa luokkaa kuin noissa pikku surruttimissa.Ja jos autoilla aletaan leuhkimaan niin itellä on ollut aina Volvoja niitä kartanomallisia dieseleinä.Revi siitä mustikkas.Valitettavasti me ei ehditty emännän kanssa poimimaan kuin 50 litraa yhteensä,on muutakin hommelia päivän mittaan.Mutta ne ovat nyt kyllä perattukin ja huomen aamulla torimyyjällä tiskillä.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
jusu poika laitto ittestään laulun ,et muuta sitten osannut pelkkä linkitys ei ole sallittua.
Eihän 9000 ollut edes tehokas, tehokkain jotain ~220hp. Toki perus corollaa tehokkaampi, mutta on siinä korissakin massaa liikiteltavaksi.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Eihän 9000 ollut edes tehokas, tehokkain jotain ~220hp. Toki perus corollaa tehokkaampi, mutta on siinä korissakin massaa liikiteltavaksi.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Mikä on KIAn takuuhuollon hinta? Eikö tuolla oteta auton halpaa myyntihintaa takaisin tehtaan taskuun.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Joku tässä mättää, ysitonninen Aero EI ole tehopeli, ellei ole reilusti viritetty. Bensaturbo, noilla tehoilla, ei oo vielä tietoakaan vaivattomasta liikkumisesta. Ihan ok. ja melkeen riittävä, mutta tehoauton voi tuossa unohtaa :)
Nimenomaan tuo entinen KIAN omistaja kertoi huollon olevan kallista,suodattimet ym.joita on käytettävä että takuu on voimassa.Ja merkkikorjaamolla.Eihän 9000 ollut edes tehokas, tehokkain jotain ~220hp. Toki perus corollaa tehokkaampi, mutta on siinä korissakin massaa liikiteltavaksi.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Mikä on KIAn takuuhuollon hinta? Eikö tuolla oteta auton halpaa myyntihintaa takaisin tehtaan taskuun.
Eihän 9000 ollut edes tehokas, tehokkain jotain ~220hp. Toki perus corollaa tehokkaampi, mutta on siinä korissakin massaa liikiteltavaksi.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Mikä on KIAn takuuhuollon hinta? Eikö tuolla oteta auton halpaa myyntihintaa takaisin tehtaan taskuun.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_9000
"Vuonna 1993 Saab toi markkinoille kautta aikojen tehokkaimman ja nopeimman Saab-mallin, Saab 9000 Aeron. Yhdysvaltojen markkinoilla auto tunnettiin Saab 9000 SPG:nä. 2,3 litran nelisylinterisen moottorin tehot olivat 165 kW (225 hv, automaatissa 147 kW/200hv) ja vääntöä oli 342 Nm. Turbo oli Mitsubishin TD04 (automaatti Garrettin T25). Autossa oli suuremmat 16″ Super-Aero-kevytmetallivanteet sekä normaalia matalampi alusta. Aero-mallia valmistettiin vuosina 1993–1997. Italian markkinoille valmistettiin Aero-mallia verotussyistä pienemmällä moottorilla, joka on tuttu Suomessa enemmänkin ng900:sta, eli ”täyspaineinen” 2,0-litrainen Turbo (136 kW). Auto vastaa muilta osin täysin meille tutumpaa versiota Aerosta."
Olikohan tossa vahvistetut männät...Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Joku tässä mättää, ysitonninen Aero EI ole tehopeli, ellei ole reilusti viritetty. Bensaturbo, noilla tehoilla, ei oo vielä tietoakaan vaivattomasta liikkumisesta. Ihan ok. ja melkeen riittävä, mutta tehoauton voi tuossa unohtaa :)
Niin , tehokkaimman SAAB-mallin.
=)
Eihän 9000 ollut edes tehokas, tehokkain jotain ~220hp. Toki perus corollaa tehokkaampi, mutta on siinä korissakin massaa liikiteltavaksi.Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Mikä on KIAn takuuhuollon hinta? Eikö tuolla oteta auton halpaa myyntihintaa takaisin tehtaan taskuun.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saab_9000
"Vuonna 1993 Saab toi markkinoille kautta aikojen tehokkaimman ja nopeimman Saab-mallin, Saab 9000 Aeron. Yhdysvaltojen markkinoilla auto tunnettiin Saab 9000 SPG:nä. 2,3 litran nelisylinterisen moottorin tehot olivat 165 kW (225 hv, automaatissa 147 kW/200hv) ja vääntöä oli 342 Nm. Turbo oli Mitsubishin TD04 (automaatti Garrettin T25). Autossa oli suuremmat 16″ Super-Aero-kevytmetallivanteet sekä normaalia matalampi alusta. Aero-mallia valmistettiin vuosina 1993–1997. Italian markkinoille valmistettiin Aero-mallia verotussyistä pienemmällä moottorilla, joka on tuttu Suomessa enemmänkin ng900:sta, eli ”täyspaineinen” 2,0-litrainen Turbo (136 kW). Auto vastaa muilta osin täysin meille tutumpaa versiota Aerosta."
Olikohan tossa vahvistetut männät...Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Joku tässä mättää, ysitonninen Aero EI ole tehopeli, ellei ole reilusti viritetty. Bensaturbo, noilla tehoilla, ei oo vielä tietoakaan vaivattomasta liikkumisesta. Ihan ok. ja melkeen riittävä, mutta tehoauton voi tuossa unohtaa :)
Niin , tehokkaimman SAAB-mallin.
=)
On täytynyt olla ökytukitila että on hankittu turbosaabbi. Ei ole ollut köyhillä ja kurjilla mahdollisuuksia tuommosiin.
Joo mutta aina niissä on joko johdatus tai oma mielipide,känällä ei koskaan yhtään mitään.jusu poika laitto ittestään laulun ,et muuta sitten osannut pelkkä linkitys ei ole sallittua.
SAS on hyvä antaamaan ohjeita linkittelyssä...
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzj0OwjAMhuG7sLBYVOanRWycoQeIUsdSQKGpnLQRUg6Pgzq-j7_B1m12Jnb1WLEe6ppY0sKkOT5HhUna6QwIV7jAHQbAHnrAGyACDrpIPhZD8bMEzqzbRuv0ZsomzuG7S5Rs3Eu0HCfaRUs48P-DRmyFvKLPeUmPriulnH7KTjo9
Ja SASsin suosikki, Iltalehti..
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=search2;params=eJwtzj0OwjAMhuG7sLB4MT8tK2foAaLUsZSg0FSOW4SUw-Ogju_jb7APu1-IQzs3bKe2VZa6MllOz8lgln66AMINrvCAEXCAAfAOiICjLWosH0flvWZWtm2nbX4xqStL_h5SRF1IYhW40iFWwpn_H3RiLxQNU1afOWr6AR2JOZ8.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Joku tässä mättää, ysitonninen Aero EI ole tehopeli, ellei ole reilusti viritetty. Bensaturbo, noilla tehoilla, ei oo vielä tietoakaan vaivattomasta liikkumisesta. Ihan ok. ja melkeen riittävä, mutta tehoauton voi tuossa unohtaa :)
Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Nyt juipit nukkumaan ,aamulla lähettävä mustikoita noukkimaan ,lakat on jo pakasteessa hyvin saatiin niitä vajaa 40 kiloa.Mitäs perkelettä perheautonhankintaan SASSIN marjanpoiminnat kuuluu ja kaikenlisäksi kuka tollasia lakkoja syä mahottoman paljon niitä kiviäkin niissä menee joka hampaankoloon ja SASSILLA tekareiden alle,kaikenlisäksi raapiivat vielä perslävelläkin.Ja autokaupassa et ole käynytkään jos jostain lehtimäeltä olet ladasi ostanut.
Kuulkaas moukurat mulla oli uuden karhee 9000 aero Saabbi kun te vielä kakitte vaippaan tai olitte isänne kuppasissa palleissa.Oli se tehokas peli ei voi kuin haikeudella muistella miten helppoa on liikkuminen tehoautolla.
Velipoika vaihto pariviikkoa sitten KIA Carensin 1,4 D on hiljanen kiisseli ja pitkä takuu,no sama kuume tarttu sen poikaan sekin vaihto samanlaisen mutta paremmin varustellun ja mustan.
Tänään noukin mustikoita 32 litraa ihan hyvä saalis 4,5 tunnissa.Pohjoisessa on aina paremmin marjoja. Täällä on nyrkkisääntö, että litran noukkimiseen menee tunti. Porukat keränneet reilun 70 litraa ja itse 2 litraa ja kyllä siihen toi aika menee vaikka paikat on suurin piirtein tiedossa. Jos on pikkuisenkin huonommin marjoja, niin hommasta ei tahdo tulla yhtään mitään. Tämä on toinen hyvä mustikka vuosi peräkkäin.
Opel olisi hyvä valinta kysyjän tarpeisiin
Oho, tänneppä on tullut tekstiä. Kiitos aiheeseen liittyvistä kommenteista. Yritän tässä vastailla tasapuolisesti nyt kun on aikaa.
Langettu on jo. Meillä on jo tuollainen bussipaku työautona, joten sen helppous on tiedossa, ja sen vuoksi ensisijaisesti tässä nyt haetaan sellaista samanlaista, mutta uudempaa ja muutenkin hieman siistimpää. Se on vaan niin pirun kätevä kun autossa sisällä pystyt liikkumaan. Siellä pystyy vaihtamaan muksujen vaatteet ja vaipat jos on tarvis. Muissa autoissa hyppäät aina sinne räntäsateeseen kun jotain tarvii tehdä. Se on totta, että automaattilaatikko tiputtaa vaihtoehdot aika minimiin. Nettiautoon kun syöttää hakuun minibussi, kevytkuorma-auto tai paku 5h istuimilla ja automaattilaatikolla niin hakutuloksina tulee mb vito ja sprinter, volkkari transporter/caravelle, muutama foordi, kasa jenkkejä ja ei paljon muuta. Joten valinnan varaa ei juuri paljon ole.
Moni täällä on tajoillut noita erilaisia tila-autoja. Miksi ne ovat niin järkyttävän näköisiä? Muutama voyageri on lähipiirissä ja sellaista ei meille ainakaan tule sen verran kalliiksi ovat käyneet. Samoin EI EI listalla on ranskalaiset. Anopin 306 pösö farkku oli tarpeeksi. Muutenkin tälläiset hieman marginaali merkit kuten jeep niin noista tulee väkisi mieleen, että kallista tulee olemaan. Tuo hondan fr-v voisi olla yksi mahdollisuus. Tällä hetkellä ei näytä olevan kuin pienemmällä koneella ja automaatilla olevia myynnissä. Onkohan tuota 2 litrasta ollut automaatilla? Mitä näistä tulee katsoa, jos käy tuollaista kuolaamassa?
Budjettia ei sinänsä ole mutta jokin 20ke ja sit mitä tuosta vaihdokista saa, ehkä 10ke niin jotain tuollaista on ajateltu. Nelivetoa en kaipaa. Tuo mukanaan lisää liikkuvia osia ja mahdollisia vikakohteita. Työautosta sellainen löytyy ja se riittää.
Moni on täälläkin kehunut noita volvoja, että sinne mahtuu. Lähipiirissä on aiemmin ollut noita volvoja ja silloin niitä rempattiin ainakin huolella ja kalliisti joten jonkinlaiset epäluulot noihin on. Liekä sitten mallikohtaisia ongelmia? Nyt on muutamia v70 ja xc70 ja niistä nyt ei ole kuulunut kummempia. Silti olen kyllä hieman kriittinen tämän suhteen.
Omasta listasta tosiaan unohtui hyundai H1 paku. Tosi tällä hetkellä ei tainut olla kuin yksi myynnissä automaattina ja sekin vain 3 istuttavana. Muutenkin en kaipaa autolta mitään hienouksia. Niillä kun on tapana tuoda mukanaan vikoja joiden korjailu maksaa sitten maltaita. Sinänsä en noita korealaisia pelkää. Niitä on lähipiirissäkin ollut ja joten perusvikoja noissa on ollut, mutta ei mitään sen tyylistä, että tässä on tämä tulitikkuaskin kokoinen laatikko ja se on rikki ja uusi maksaa 2 tonnia ja tämä on pakko olla ehjä. Eli esim. just noita takapyörän laakereita on mennyt. Ilmeisesti ovat hieman alimitoitettuja. Muutenkin noissa on se pitkä takuu, jos sattuisi niin uuden löytämään. Vanhemmilla on kian sorento ja ei ne huollot nyt niin kalliita niillä ainakaan ole olleet.
Joku haukku mb:n pakut. Mikä kaikkea niissä on vikana ollut? Kun oikeasti vaihtoehdot on aika vähissä ja volkkareita on haukuttu muualla kuin täällä. Niitä tosin näkee liikenteessä nykyään paljon.
Tämä on visainen ongelma. Toyotia kun on ollut aina ja nykyiseen perheautoon on 100tkm ja 6 vuoden aikana vaihdettu etuiskarit ja ei mitään muuta, no öljyjä ja suodattimia tietysti ym. perusjuttuja, niin kaikki muut tuntuu aika vikaisilta. Emäntä haluaisi volkkarin ja itse ostaisin ennemmin, vaikka 20 vuotta vanhan hiace taksin...
Meillä oli kolme vuotta sitten sama ongelma, kolme turvaistuinta ja kaksi aikuista autoon ei ole helppoa. Varsinkaan kun ns. tila-autoa ei meille tule. Käytiin kokeilemassa ennakkoluulottomasti ihan kaikkia isoja autoja, Volvo XC90 tuli pihaan. Monen Audin jälkeen eihän tuo nyt ole sama mutta hiljainen, oikeasti iso ja mukava ajaa. D5 vie kohtuullisesti, ei tuon kokoistatukseesi autoa voi ihan vähällä liikuttaa. 8-9litraa satasella menee. Mutta mahtuu kyytiin 5-7 hlöä, jos määrä pienempi kuin 7 niin mahtuu ne rattaat ja paljon muuta.
Opel olisi hyvä valinta kysyjän tarpeisiin
Oho, tänneppä on tullut tekstiä. Kiitos aiheeseen liittyvistä kommenteista. Yritän tässä vastailla tasapuolisesti nyt kun on aikaa.
Langettu on jo. Meillä on jo tuollainen bussipaku työautona, joten sen helppous on tiedossa, ja sen vuoksi ensisijaisesti tässä nyt haetaan sellaista samanlaista, mutta uudempaa ja muutenkin hieman siistimpää. Se on vaan niin pirun kätevä kun autossa sisällä pystyt liikkumaan. Siellä pystyy vaihtamaan muksujen vaatteet ja vaipat jos on tarvis. Muissa autoissa hyppäät aina sinne räntäsateeseen kun jotain tarvii tehdä. Se on totta, että automaattilaatikko tiputtaa vaihtoehdot aika minimiin. Nettiautoon kun syöttää hakuun minibussi, kevytkuorma-auto tai paku 5h istuimilla ja automaattilaatikolla niin hakutuloksina tulee mb vito ja sprinter, volkkari transporter/caravelle, muutama foordi, kasa jenkkejä ja ei paljon muuta. Joten valinnan varaa ei juuri paljon ole.
Moni täällä on tajoillut noita erilaisia tila-autoja. Miksi ne ovat niin järkyttävän näköisiä? Muutama voyageri on lähipiirissä ja sellaista ei meille ainakaan tule sen verran kalliiksi ovat käyneet. Samoin EI EI listalla on ranskalaiset. Anopin 306 pösö farkku oli tarpeeksi. Muutenkin tälläiset hieman marginaali merkit kuten jeep niin noista tulee väkisi mieleen, että kallista tulee olemaan. Tuo hondan fr-v voisi olla yksi mahdollisuus. Tällä hetkellä ei näytä olevan kuin pienemmällä koneella ja automaatilla olevia myynnissä. Onkohan tuota 2 litrasta ollut automaatilla? Mitä näistä tulee katsoa, jos käy tuollaista kuolaamassa?
Budjettia ei sinänsä ole mutta jokin 20ke ja sit mitä tuosta vaihdokista saa, ehkä 10ke niin jotain tuollaista on ajateltu. Nelivetoa en kaipaa. Tuo mukanaan lisää liikkuvia osia ja mahdollisia vikakohteita. Työautosta sellainen löytyy ja se riittää.
Moni on täälläkin kehunut noita volvoja, että sinne mahtuu. Lähipiirissä on aiemmin ollut noita volvoja ja silloin niitä rempattiin ainakin huolella ja kalliisti joten jonkinlaiset epäluulot noihin on. Liekä sitten mallikohtaisia ongelmia? Nyt on muutamia v70 ja xc70 ja niistä nyt ei ole kuulunut kummempia. Silti olen kyllä hieman kriittinen tämän suhteen.
Omasta listasta tosiaan unohtui hyundai H1 paku. Tosi tällä hetkellä ei tainut olla kuin yksi myynnissä automaattina ja sekin vain 3 istuttavana. Muutenkin en kaipaa autolta mitään hienouksia. Niillä kun on tapana tuoda mukanaan vikoja joiden korjailu maksaa sitten maltaita. Sinänsä en noita korealaisia pelkää. Niitä on lähipiirissäkin ollut ja joten perusvikoja noissa on ollut, mutta ei mitään sen tyylistä, että tässä on tämä tulitikkuaskin kokoinen laatikko ja se on rikki ja uusi maksaa 2 tonnia ja tämä on pakko olla ehjä. Eli esim. just noita takapyörän laakereita on mennyt. Ilmeisesti ovat hieman alimitoitettuja. Muutenkin noissa on se pitkä takuu, jos sattuisi niin uuden löytämään. Vanhemmilla on kian sorento ja ei ne huollot nyt niin kalliita niillä ainakaan ole olleet.
Joku haukku mb:n pakut. Mikä kaikkea niissä on vikana ollut? Kun oikeasti vaihtoehdot on aika vähissä ja volkkareita on haukuttu muualla kuin täällä. Niitä tosin näkee liikenteessä nykyään paljon.
Tämä on visainen ongelma. Toyotia kun on ollut aina ja nykyiseen perheautoon on 100tkm ja 6 vuoden aikana vaihdettu etuiskarit ja ei mitään muuta, no öljyjä ja suodattimia tietysti ym. perusjuttuja, niin kaikki muut tuntuu aika vikaisilta. Emäntä haluaisi volkkarin ja itse ostaisin ennemmin, vaikka 20 vuotta vanhan hiace taksin...
Taksi miehillä on ollut paljon noita voualetukoita ne ajaa 250 th ja sitten vaihtoon yleensä tuohon km. niihin ei tarvitse tehdä juuri remonttia,varmoja peliä.
Noista xc90 kiertää juttu jotta kun 200 th. on mittarissa kone laukee järestään .
Tarinan pisti liikkeelle autoilija jolla noita ollut monta ja aina vaihtaa ennen poksahdusta.
Tuo hondan fr-v voisi olla yksi mahdollisuus. Tällä hetkellä ei näytä olevan kuin pienemmällä koneella ja automaatilla olevia myynnissä. Onkohan tuota 2 litrasta ollut automaatilla? Mitä näistä tulee katsoa, jos käy tuollaista kuolaamassa?
Taksi miehillä on ollut paljon noita voualetukoita ne ajaa 250 th ja sitten vaihtoon yleensä tuohon km. niihin ei tarvitse tehdä juuri remonttia,varmoja peliä.Voyagerista puheen ollen ,se on täys paskaläjä.Mut SAS marjanpoimintareissussa toimii thaityttökuorma päällä ja panohutleri perässä.
Noista xc90 kiertää juttu jotta kun 200 th. on mittarissa kone laukee järestään .
Tarinan pisti liikkeelle autoilija jolla noita ollut monta ja aina vaihtaa ennen poksahdusta.
Taksi miehillä on ollut paljon noita voualetukoita ne ajaa 250 th ja sitten vaihtoon yleensä tuohon km. niihin ei tarvitse tehdä juuri remonttia,varmoja peliä.Voyagerista puheen ollen ,se on täys paskaläjä.Mut SAS marjanpoimintareissussa toimii thaityttökuorma päällä ja panohutleri perässä.
Noista xc90 kiertää juttu jotta kun 200 th. on mittarissa kone laukee järestään .
Tarinan pisti liikkeelle autoilija jolla noita ollut monta ja aina vaihtaa ennen poksahdusta.
Montas litraa SAS tänään poimi?Vain 8 piti valmistautua hakkeen tekoon ei kerennyt .
Montas litraa SAS tänään poimi?Vain 8 piti valmistautua hakkeen tekoon ei kerennyt .
Millään tavoin en puolusta mitään merkkiä ,mutta tosiaan tuossa kylällä on noita vouagereja ollut
eikä ne niitä ole moittinut.Paljon ajettuahan ei tietenkään kannata ostaa mutta jos alle 100 th.
Meillä oli kolme vuotta sitten sama ongelma, kolme turvaistuinta ja kaksi aikuista autoon ei ole helppoa. Varsinkaan kun ns. tila-autoa ei meille tule. Käytiin kokeilemassa ennakkoluulottomasti ihan kaikkia isoja autoja, Volvo XC90 tuli pihaan. Monen Audin jälkeen eihän tuo nyt ole sama mutta hiljainen, oikeasti iso ja mukava ajaa. D5 vie kohtuullisesti, ei tuon kokoistatukseesi autoa voi ihan vähällä liikuttaa. 8-9litraa satasella menee. Mutta mahtuu kyytiin 5-7 hlöä, jos määrä pienempi kuin 7 niin mahtuu ne rattaat ja paljon muuta.
Kuljeta nyt sentään lapsetkin turvavöissä kun itsekin kumminkin käytät. Mahtuuhan sitä autoon kun autoon vaikka kymmenen muttei laillisesti. Hommatkaa tilaauto jos tilaa tarvitaan niin kaikki on sentään vöissä kiinni.